رسول و وحید امیری؛ از آغوش تا گل

وحید امیری که در ابتدای بازی دیداری صمیمانه با رسول خطیبی داشت، در آخرین دقایق موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را بزند تا عامل حذف تیم خطیبی باشد.

رسول و وحید امیری؛ از آغوش تا گل

تیم پرسپولیس در حالی موفق به شکست ماشین سازی شد که تا دقیقه 101 نتیجه بازی تساوی بدون گل بود. اما در این دقیقه تیزهوشی وحید امیری باعث شد تا او دروازه ماشینی‌ها را باز کند و پرسپولیس را به یک برد مهم برساند. باتوجه به از دست دادن پنالتی توسط علیپور، خودِ بازیکنان تیم سرخپوش نیز معترف به این نکته بودند که اگر بازی به پنالتی می‌کشید، ماشین سازی دست بالاتر را می‌داشت.

با این حال امیری ستاره خوش اخلاق پرسپولیسی‌ها که باوجود نمایش‌های پرفراز و نشیب همچنان مهره فیکس تیم کالدرون به شمار می‌رود، روز گذشته پاس بشار رسن را به ثمر نشاند تا به نوعی عامل تاثیر هافبک عراقی در پیروزی پرسپولیس نیز باشد. نکته جالب این که پرسپولیس باز هم با گل یک هافبک به پیروزی رسید تا همچنان فشارها بر مهاجمان فیکس این تیم پابرجا باشد.

امیری در حالی تک گل تیمش را زد که پیش از شروع بازی برخورد گرمی با رسول خطیبی داشت. او سرمربی ماشین سازی را در آغوش گرفت و در طول بازی هم تلاش کرد تا از جنجال‌ها دور بماند و در متن بازی باشد. وینگر چپ‌پای پرسپولیس اگر چه نمایش درخشانی در مقابل ماشین سازی نداشت اما به هر حال پس از دقایق پرحاشیه پس از اعلام پنالتی، موفق شد گل صعودبخش تیمش را بزند و باعث شد تا رسول خطیبی و تیمش از جام حذفی خداحافظی کنند.

وینگر شماره 19 پرسپولیس که کمتر پیش آمده گلزنی کند، سه سال پیش در بازی با پدیده نیز در لحظات پایانی گل برتری تیمش را زد و حالا یک بار دیگر در وقت‌های اضافی گل زد تا نشان دهد باوجود سن و سال نسبتا بالا، همچنان توان بازی تا سوت پایان را دارد

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها