فرکی : می خواهیم ازجام حذفی به آسیا برسیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن ابراز اینکه در جام حذفی شگفتی های زیادی به وقوع می پیوندند گفت تا پایان جام حذفی هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت و می خواهیم از طریق این جام به آسیا صعود کنیم .

فرکی : می خواهیم ازجام حذفی به آسیا برسیم

تیم فوتبال پیکان از سری مسابقات جام حذفی فردا درمرحله یک شانزدهم نهایی، میزبان تیم فوتبال شهدای زرکان کرج خواهد بود. به همین خاطر در آستانه آغاز این دیدار حسین فرکی سرمربی این تیم در نشست خبری این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


حسین فرکی با اشاره به اینکه در جام حذفی همیشه شگفتی های زیادی رخ می دهد اظهار داشت: درست است که برابر یک حریف از لیگ دسته دوم قرار می‌گیریم اما در جام حذفی همیشه شگفتی‌ رخ می‌دهد. هر تیمی که در این مسابقات حضور دارد قصد دارد گام اول را محکم بردارد و از این شانس برای نشان دادن خودش استفاده کند.


وی افزود: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و به همین خاطر همه بازیکنان و مربیان حساب ویژه‌ای روی این تورنمنت باز کرده‌اند. در بازی فردای ما هم هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.


سرمربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: شاید در لیگ فرصتی برای جبران باشد و اگر امتیازی از دست رود، تیم‌ها بتوانند در مسابقات بعدی امتیاز از دست رفته را جبران کنند اما این فرصت در جام حذفی وجود ندارد. جام حذفی شانس بزرگی است که پیش روی ما قرار گرفته است و هدفمان این است که موفق در این مسابقات حاضر شویم. به همین خاطر هیچ حریفی را به هیچ عنوان دست کم نخواهیم گرفت.


وی ادامه داد: این فقط برای این مرحله نیست بلکه تا پایان جام حذفی هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت. هدفمان این است که شانس خودمان را از طریق جام حذفی برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امتحان کنیم و به همین خاطر هم نگاه ویژه‌ای روی این دیدارها داریم.


فرکی خاطرنشان کرد: ما به مسابقه فردا یک نگاه متفاوت داریم. در بازی برابر شهدای زرکان از نفراتی استفاده خواهیم کرد که کمتر فرصت بازی در لیگ را داشته‌اند. در مجموع فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی داریم و می‌خواهیم که برابر همه حریفان پیروز باشیم.


وی در خصوص انگیزه تیم شهدای زرکان خاطر نشان کرد: این طبیعی است چرا که همه بازیکنان و تیم‌ها دوست دارند در این مسابقات دیده شوند و به همین خاطر با انگیزه زیادی به میدان می‌روند. این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند اما اگر من هم جای سرمربی حریف بودم این حرف را می‌زدم.


سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: این شرایط را در تیم‌های قبلی که بودم تجربه کرده‌ام که تیم‌های گمنام با انگیزه زیاد برابر ما به میدان می‌روند و شرایط را درک می‌کنم. از این تیم شناخت کافی داریم و می‌دانیم که با توجه به نتایج اخیرش در لیگ دسته دوم با روحیه خوبی برابر ما قرار می‌گیرد انگیزه مضاعفی دارد.


وی در پاسخ به این پرسش که استفاده از بازیکنان ذخیره ممکن است خطرساز شود، اضافه کرد: در این بازی از نفراتی استفاده خواهم کرد که کمتر فرصت بازی به دست آوردند نه تیم ذخیره‌ها. ما بعد از آن روز جمعه در لیگ باید به میدان برویم و به همین خاطر باید از نفراتی بازی بگیریم که بازیکنمان کمتر خستگی را بچشند. من به همه بازیکنانم اعتقاد و اعتماد دارم.


فرکی در مورد اینکه پرسپولیس در دیدار برابر پیکان نمی‌تواند از حضور هوادارانش بهره مند باشد، اضافه کرد: نمی‌دانم بگویم از این موضوع خوشحال هستم یا خیر اما فوتبال بدون هوادارانش جذابیتی ندارد. ما دوست داریم مقابل هواداران فوتبال بازی کنیم چرا که تیم ما هواداران زیادی ندارد. تفاوت تیم ما با تیم‌های بزرگ تنها در این یک موضوع است. حضور هواداران به ما انگیزه می‌دهد ولی این قانون است. مقابل پرسپولیس هم دنبال سه امتیاز هستیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها