بلند پروازی مربی صدرنشین بوندسلیگا

سرمربی جوان لایپزیگ نه تنها شانس تیمش برای قهرمانی در بوندسلیگا را بالا می‌داند بلکه حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم بعید نمی‌داند.

بلند پروازی مربی صدرنشین بوندسلیگا

در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا همه نگاه‌ها به بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برای کسب عنوان قهرمانی است اما بعد از گذشت پنج هفته به نظر می‌رسد که ممکن است شگفتی بزرگ رقم خورد.

لایپزیگ با هدایت ژولیان ناگلزمن نه تنها صدرنشین بوندسلیگاست بلکه حتی سرمربی این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم فکر می‌کند.

سرمربی جوان اما موفق لایپزیگ گفت: در فوتبال هر احتمالی وجود دارد. هواداران شعاری دارند که همواره آن را تکرار می‌کنند و آن اینکه غیر ممکن وجود ندارد و هر احتمالی وجود دارد. "نه" برای هیچ کاری وجود ندارد و بعید نیست که به زودی هم شاهد قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

لاپیزیگ فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را هم با پیروزی آغاز کرد و در دیدار برابر بنفیکا توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

سرمربی صدرنشین بوندسلیگا درباره شانس این تیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: بوندسلیگا بسیار جذاب و مهیج شده است. مربیان جدیدی آمده‌اند. هنوز زود است که درباره قهرمان صحبت کنیم. براین باور هستم که بعد از گذشت ۱۰ هفته مدعیان قهرمانی خود را از دیگر تیم‌ها جدا خواهند کرد.

ناگلزمن ادامه داد: به تیمم اطمینان دارم و بر این باور هستم که زمان قهرمانی لایپزیگ در بوندسلیگا فرا خواهد رسید. بازیکنان تیم ما چند سالی است که در کنار هم بازی می‌کنند و از هماهنگی بالایی هم برخوردار هستند. ما در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی می‌کنیم و این باعث شده تا اعتماد به نفس و تجربه بازیکنان هم بالا برود.

سرمربی شالکه از کسانی است که تاکید کرده که در فصل جاری لایپزیگ جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد و باید دید که آیا این پیش بینی درست از آب درمی‌آید یا نه.

لایپزیگ با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد این در حالی است که بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها