در نشست مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و متولیان خدمات فروش و پس‌ از‌ فروش مطرح شد؛

بازنگري در بخشي از دستورالعمل‌هاي حوزه خدمات پس از فروش ايران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف ارتقاء روزافزون کیفیت ارائه خدمات فروش و پس از فروش، دستور بازنگری در بخشی از رویه‌ها و دستور‌العمل‌های این حوزه را صادر کرد.

بازنگري در بخشي از دستورالعمل‌هاي حوزه خدمات پس از فروش ايران خودرو

فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشستی صمیمانه با مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، نمایندگی‌های مجاز منتخب و مسئولین صنفی مربوطه گفت: کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و در این زمینه توقع نهایت تلاش در اجرای دقیق دستورالعمل ها ابلاغ شده، همراه با سرعت در اجرا و نوآوری در ارائه خدمات را از نمایندگی‌ها داریم.

وی تسهیل فرآیندهای تصمیم‌گیری، کاهش هزینه‌های سربار و اقتصادی‌تر شدن فعالیت‌های نمایندگی‌ها را به عنوان مطالبه‌ای دیگر در این جمع مطرح کرد و افزود: نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش ثروت پنهان گروه صنعتی ایران‌خودرو هستند و با برنامه‌های جدیدی که در برنامه کار شرکت قرار گرفته، امیدواریم نمایندگی‌ها شاهد تحول مثبت و سازنده‌ای در کسب و کار خود باشند و از این رهگذر، مشتریان نیز رضایت روزافزونی از خدمات دریافتی خود از مجموعه داشته باشند.

مقیمی همچنین خاطر نشان کرد: باید مدل جدیدی از همکاری‌ها بین ایران‌خودرو و ذی‌نفعان ارزشمند آن طراحی شود تا چرخ صنعت خودرو، به شکلی متفاوت‌تر، روزآمدتر و بهره‌ورتر به گردش درآید و در مسیر این بهبود، از راهکارها و پیشنهادهای نمایندگی‌ها که موجب رونق تولید و ارتقا تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران‌خودرو شود، استقبال می‌کنیم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به نظارت مستقیم مدیران حوزه خدمات پس از فروش گفت: متولیان این حوزه علاوه بر پایش‌های سیستمی و لحظه به لحظه بر نحوه ارائه خدمات، نظارت هایی را به‌منظور بررسی گلوگاه‌ها و نقاط قابل بهبود طبق برنامه‌های مدون و به خصوص در زمان‌های اوج مراجعه هموطنان به نمایندگی‌ها دراستان‌های مختلف کشور برنامه‌ریزی و اجراكرده و خدمات ارائه شده به مشتریان را مورد ارزیابی قرار داده و از نزدیک در جریان دغدغه‌های مشتریان و نمایندگی‌ها قرار ‌گیرند.

وی تاکید کرد: رضایت مشتریان همواره پاشنه آشیل گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده و خواهد بود و این مجموعه با هر نمایندگی یا فردي که در فرآیند ارائه خدمات کارشکنی کرده و باعث اخلال شود، شدیدا برخورد خواهد کرد.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو درخصوص عرضه قطعات یدکی تقلبی در بسته‌بندی‌های مشابه اصلی در بازار تصریح کرد:‌ این شرکت همواره در راستای اهداف و رسالت خود راهکارهای هوشمندانه و نوینی را در جهت تامین و تضمین اصالت قطعات یدکی به مرحله اجرا گذاشته است و در جریان هستیم که این اقدامات همچنان در حال به روزرسانی است و امیدواریم همزمان با این تلاش‌ها در شرکت متولی، با نظارت ویژه مقامات با عرضه‌کنندگان کالاهای تقلبی نیز برخورد قانونی به عمل آید و دست این سودجویان از بازار قطعات یدکی کوتاه شود.

گفتني است در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان صنفی و مدیران نمایندگی‌های منتخب حاضر در جلسه، به بیان موانع، مشکلات و تنگناهای موجود پرداختند و مقرر شد، کارگروهی متشکل از خبرگان شبکه نمایندگی‌ها و ستاد گروه صنعتی ایران‌خودرو (سازمان فروش و شرکت خدمات پس از فروش) در جلسات منظم و مستمر نسبت به ارائه راهکارهاي سازنده اقدام كنند.

منبع: ایکوپرس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها