جنگ مسلحانه دو طایفه در ملایر دو جوان را پرپر کرد

فرمانده انتظامی ملایر گفت: درگیری مسلحانه دو طایفه در یکی از روستاهای این شهرستان منجر به قتل دو تن شد.

جنگ مسلحانه دو طایفه در ملایر دو جوان را پرپر کرد

سرهنگ محمدباقر سلگی روز دوشنبه بیان کرد: اختلافات قبلی زمینه ای برای بروز درگیری بین این دو طایفه بر روی زمین های کشاورزی در روز گذشته شد.

وی اضافه کرد: این افراد با استفاده از سلاح شکاری به سمت هم شلیک کرده که بر اثر این درگیری از هر طرف یک تن مجروح و در بیمارستان جان می بازند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: تیم های پلیسی بی درنگ در محل حضور یافته و ۱۱ تن از مسببان اصلی این درگیری را بازداشت می کنند. همچنین هر ۲ قاتل شناسایی و دستگیر می‌شوند.

سرهنگ سلگی اضافه کرد: به منظور برقراری امنیت در این روستا و پیشگیری از درگیری‌های احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شده و دادستان و بازپرس ویژه نیز چند نوبت در این محل حضور یافتند.

وی یادآوری کرد: عامل اصلی بروز این درگیری طایفه‌ای مربوط به اتفاقی است که چند سال پیش رخ داد با این توضیح که ۲ نوجوان بر سر بازی با یکدیگر درگیر شده و این نزاع زمینه برای کدورت و کینه جویی شده است.

چهارشنبه هفته گذشته ۲ شهروند اسدآبادی به علت اختلاف ملکی در دادگستری اسدآباد حضور یافتند که برادرزاده یکی از طرفین، مقابل این نهاد قضایی به فرد مقابل حمله ور شده و با ضربه سلاح سرد به قسمت گردن، او را به قتل رساند و پلیس این فرد را در تهران دستگیر کرد.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها