رئیس قوه‌قضائیه: اگر کانادا از مصادره اموال ایران دست برندارد، مقابله به مثل خواهیم کرد


25 شهریور 1398 - 14:28
5d7f5cc0dafcf_2019-09-16_14-28
رئیس قوه‌قضائیه گفت: اگر کانادا از قصد خود برای مصادره غیرقانونی اموال جمهوری اسلامی ایران دست برندارد، ما هم مقابله به مثل خواهیم کرد.

رئیس قوه‌قضائیه گفت: اگر کانادا از قصد خود برای مصادره غیرقانونی اموال جمهوری اسلامی ایران دست برندارد، ما هم مقابله به مثل خواهیم کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

25 شهریور 1398 - 14:28

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/30 -20:19

باید مقابله به مثل شود تا حساب کار دست غرب بیاد کاش دولت یک میلیاردم قوه قضایبه مقابل به مثل نه فقط امتیاز بیخود نمی داد

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/30 -00:29

من کسیم ۴سال .گیرهستم برای کامیونم بعد از ۴ سال حکم گرفتم ولی به این ماه حسین نمی دهند کامیون می گویند فروختیم کجا بروم ای خدا پول یک نان سنگک ندارم کرایه که بیایم با اتوبوس ندارم بیایم تهران ان هم خدا هست خدایا کجا بروم این عدالت هست که ماشین من بفروشند اگر هم متهم بودم که مشکلی نبود برای من بخشش که نیامد من متهم نبودم خبر از این مواد که مال کسی دیگر بود من بی خبر از این کار باز هم همان قران هست ایا این درد برای کسی سنگین نیست بی گنا باشد کجا بروم

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/28 -19:09

سلام به اقای رعیسی جرا بانکها برای ده ملیون ۳ یا ۲ زامن می خاهند ان هم با بد بختی پارتی داشته باشی می رویم دارو گیای ان هم می گیرند حتا داخل ماشین هم می گیرند کار خانها ببندن تا مها نرویم کجا برویم دوزدی قا چاق مواد شما رهنمای کنید برویم خانه دوزدی بد مواد بد قاچا ق بد بیکاری نمی دانیم کجا برویم ای خدا

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/27 -21:48

ایخدا نزدیک به بیست هزار نفر داعم از شیرین بیان نان می خورد چرا دولت جلو اینها را می گیرد کجا بروند با ید برند خلاف کنند درست همان خلاف دولت می خاهد وگرنه چرا این مردم بیچار از این نان در می اورند جون دارو از این نوع گیا هست کجا برویم دوملیون خانواد از این نان می خورند مصعولان اقایان چرا قسمتی از این زمینها که این نوع گیا داروی دارد جلوگیری می کنند حتا داخل ماشین هم می گیرند خدای شما بفرماید چکار کنیم دوزدی قا چاق بیاوریم می گوید چرا شما بفرماید کجا برویم ای خدا

عاجزه 0 0 پاسخ 1398/6/26 -02:46

خدا را بر ان بنده بخشایش است که خلق ار وجودش در اسایش است ، با ارزوی دستور عاجل بزای زنانی که در دیوان عدالت اداری بناحق چند سال بلا تکلیف نگهداشته شده و با وجود رای قطعی و لازم الاجرا ،اجرای احکام ، بجریان نمیگدارد ، منظور از عدم اجرا و بی اعتنایی چیست ؟ !!

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/6/25 -15:48

سلام به اقای رعیسی ایا حکم کامیون گرفتم چرا کامیون من نمی دهند ایا خدا خوشش می اید با چند عایله نان خور بی پول بدبخت بدهکار ایا چکار کنم به جه کسی شکایت کنم

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/25 -15:43

چرا در ایران بی گناها اموال مصادر می کند

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/6/25 -15:15

سلام و درود خدا برسید ریسی چشم امید ایران برعلیه ستمگران و غارتگر آن بیت المال .آ قا ی ریسی اقتدار قوه قضایه رادرقانونمند کردن جامعه نشان بده.

arman 1 1 پاسخ 1398/6/25 -14:56

حاجی چه مقابله به مثلی؟ پس چرا وقتی اختلاسگر های تریلیاردی رو پناه میداد مقابله به مثل نکردی

امید مقدس 1398/6/31 -03:12

خداپدرتو بیامرزه اقایه رییسی ...باهمه متخلفان برخورد کنید وهمه حکم هارو اجرا کنید ...خسته نباشید .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks