مدرک جعلی ۳ رییس هیأت ورزشی خراسان‌ رضوی

بازپرس شعبه ۲۰۹ دادسرای ناحیه دو مشهد گفت: تا امروز مشخص شده که سه رئیس هیأت ورزشی استان از ماجرای فروش مدارک جعلی بهره برده اند.

مدرک جعلی ۳ رییس هیأت ورزشی خراسان‌ رضوی

به گزارش مشهد فوری ، بازپرس شعبه ۲۰۹ دادسرای ناحیه دو مشهد گفت: پس از ورود دستگاه قضایی استان به ماجرای فروش مدارک جعلی در کشور و لو رفتن مدارک جعلی و نامعتبر برخی سلبریتی ها، برخی مدیران دستگاه‌ها در مشهدو... تا امروز مشخص شده که سه رئیس هیأت ورزشی استان نیز از این گونه مدارک بهره برده اند.

او ادامه داد: در مورد سومین مدرک جعلی ارئه شده رئیس هیئت ورزشی، مشخص شد که رئیس هیأت مذکور، چند سال پیش مدرک کارشناسی ارشد جعلی به محل خدمت خود ارائه کرده تا بتواند بر صندلی ریاست یکی از هیأت‌های ورزشی تکیه بزند.

ازپرس شعبه ۲۰۹ دادسرای ناحیه دو مشهد افزود: در نهایت مشخص شد فرد متخلف حتی دیپلم هم ندارد؛ چراکه در پاسخ استعلام اخذ شده از سوی آموزش و پرورش اعلام شد شخص مورد نظر درشهریور ماه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از هنرستان کاردانش ... فارغ التحصیل نگردیده است.

او با بیان اینکه مراحل قضایی این پرونده نیز در شعبه مذکور در حال رسیدگی و سپری شدن است، گفت: در حال حاضر لیست دقیقی به تفکیک استانی از این افراد در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد و به تک به تک آن هرچند زمان آن طولانی باشد رسیدگی خواهد شد، پس متخلفان قبل از احضار به دستگاه قضایی به حراست اداره‌ها و... مراجعه و نسبت به بی اثر کردن مدرک اقدام نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها