مرگ تلخ یک زن و ۲۱ مرد در حوادث کار در آذربایجان شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: ۲۲ نفر در چهار ماهه اول امسال بر اثرحوادث ناشی از کار دراستان آذربایجان شرقی جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ تلخ یک زن و ۲۱ مرد در حوادث کار در آذربایجان شرقی

آرتین کمالی اظهار داشت: ۲۲ نفر در چهار ماهه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار دراستان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند که یک نفر از آنها زن بوده است. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ نفر کاهش داشته است.

وی افزود: ۱۰ نفر از این فوت شدگان به علت سقوط از بلندی، ۸ نفر برخورد جسم سخت،۳ نفر برق گرفتگی و یک نفر نیز براثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

کمالی گفت: در این مدت تعداد ۴۵۵ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی اضافه کرد: در تیرماه امسال ۷ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ نفر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۴۱ نفرنیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷ نفری را نشان می دهد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها