نکونام: فولاد به شرایط ایده‌آل نزدیک شده است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدواریم تیم‌مان زودتر به شرایط ایده‌آل برسد و نتیجه خوبی مقابل سپاهان کسب کنیم.

نکونام: فولاد به شرایط ایده‌آل نزدیک شده است

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: از مجموعه فولاد و زحمات آقای رضایی تشکر می‌کنم و خوشحالم که در کنار یکی از بهترین مدیران فوتبال کشور کار خواهیم کرد و امیدوارم فولاد از پتانسیل آقای آذری استفاده کند.

وی افزود: شناخت تقریبا خوبی از هم داریم و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود، گرمای هوا هنوز هست اما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و امیدواریم تیم‌مان شرایط ایده‌آل خود را پیدا کرده باشد.

سرمربی تیم فولاد گفت: دو بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد زیرا در تعطیلات قبل از شروع فصل چند مصدوم دادیم و باید با بازیکن خارجی جایگزین پیدا کنیم. چهار نفر از ۱۱ بازیکن ما هنوز در تیم نیستند و به همین دلیل تیم تکمیل نشده است.

وی ادامه داد: داوران مظلوم‌ترین قشر فوتبال هستند و امیدوارم شرایط‌شان همیشه بهترین باشد. آن‌ها همیشه خوب قضاوت می‌کنند و متاسفانه همواره مورد اتهام هستند. واقعیت این است که سال گذشته ما خیلی از بحث داوری متضرر شدیم اما اعتراض چندانی نکردیم ولی به‌هرحال داوران نور چشم ما هستند و وقتی برای ما قضاوت کنند، به آن‌ها احترام می‌گذاریم.

نکونام با اشاره به اینکه با تاخیر در آغاز لیگ، تیم‌های بدون برنامه اولیه سود کردند، گفت: شروع لیگ فرسایشی بود و باعث شد تیم‌هایی که برنامه کاملی داشتند و بیشتر تمرین کردند، بازیکنان‌شان با این تاخیر خسته شدند و از عطش و کیفیت آن‌ها کاسته شد.

وی افزود: تیم ما دگرگون شده و برای رسیدن به هماهنگی کامل و کسب نتیجه خوب نیازمند زمان است که این مهم در بازی‌های رسمی و در شرایط تحت فشار به حاصل می‌شود. بازیکنان مصدوم و جدید ما در آینده اضافه می شوند. پروسه جذب بازیکن خارجی برای من خیلی سخت است و باشگاه در دو هفته اخیر اجازه جذب دو بازیکن خارجی را صادر کرد. اگر این اجازه را داشتیم، زودتر دو بازیکن جذب می کردیم.

سرمربی تیم فولاد عنوان کرد: به هواداران و مردم قول می‌دهم در ادامه فصل تیمی خوب و متفاوت از شروع فصل خواهند دید.

نکونام درباره حضور مدافع اردنی جدید تیمش گفت: او فردا به ایران می‌آید، بازیکن بسیار خوبی است و بازیکنی که در اردن ۷۹ بازی ملی داشته باشد قطعا با کیفیت است. ما بازی های او در جام ملت ها و بعد از آن را دیده‌ایم و با مربی این تیم هم به صورت خصوصی صحبت کردم.

وی در پایان در خصوص حضور مهاجم کامرونی در فولاد اظهار بی اطلاعی کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها