توضیحات صبا کمالی درباره پست جنجالی اینستاگرامی‌اش که حذف کرد


20 شهریور 1398 - 23:35
5d79457f63edb_2019-09-11_23-35
صبا کمالی به انتقادهای گسترده از یک پست اینستاگرامی‌اش واکنش نشان داد.

صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از انتقادهای گسترده از یک پست اینستاگرامی‌اش، ضمن پاک کردن آن، نوشت:به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی من است، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من را بدون اعتقاد معرفی کردند....و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم.... اتفاقاً بسیار بی‌وجدان هم هستند.

به این علت، گفت‌وگوی تخیلی و صمیمانه خودم با امام حسین (ع) را برداشتم. و از اینکه من را بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم. در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا....این‌که دیگران امامان را از خدا بالاتر می‌دانند ، خودشون می‌دانند چرا...

لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوان‌های رشید ایران، برایش شهید شدند.

صبا کمالی به انتقادهای گسترده از یک پست اینستاگرامی‌اش واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d79457f63edb_2019-09-11_23-35
20 شهریور 1398 - 23:35

صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از انتقادهای گسترده از یک پست اینستاگرامی‌اش، ضمن پاک کردن آن، نوشت:به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی من است، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من را بدون اعتقاد معرفی کردند....و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم.... اتفاقاً بسیار بی‌وجدان هم هستند.

به این علت، گفت‌وگوی تخیلی و صمیمانه خودم با امام حسین (ع) را برداشتم. و از اینکه من را بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم. در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا....این‌که دیگران امامان را از خدا بالاتر می‌دانند ، خودشون می‌دانند چرا...

لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوان‌های رشید ایران، برایش شهید شدند.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فاطمه اهواز 0 0 پاسخ 1398/6/23 -03:21

باید زبونش برید

زینب طرفیانی 5 0 پاسخ 1398/6/22 -03:19

تو یه لحظه فک کن تو تخیل خودت میتونی این اراجیفتو تحویل پدر نازنینت که چنین دختری رو تربیت کرده بدی بعدشم اگه تخیلته چه لزومی داشت حالمونو با حرفای چرندت بهم بزنی

مریم 0 9 پاسخ 1398/6/21 -23:30

چه توضیحات درستی دادند خانم کمالی.من هم با توضیحاتشون موافقم.

حسام 2 3 پاسخ 1398/6/21 -22:32

دعا کن اعدامش کنن وگرنه میشه الگوی جسارت به اهل بیت یه عده از الان دارن توجیهش میکنن البته نجفی قاتل هم انقد حمایت کردن که الگوی ی قاتل موفق شده تبریک میگم

سیدمحمدحسینی 14 3 پاسخ 1398/6/21 -11:35

بدبختی مااینه که شماسلبریتیها خودتونو عقل کل میدونید وتوهمه مسائل نظرمیدید باشماباید جوری دیگه برخورد کرد تامملکت رو به گند نکشید توسیاست دین ومذهب نظر میدید که مغایر با افکار آحاد مردمه

آنا 4 11 پاسخ 1398/6/21 -11:06

صبا نجیب ترین بازیگر زن ایران هست که به خاطر نجابتش بازیگر معروفی نشده. مگه امام حسین از ما زنان نجابت نمیخواد؟ صبا داشته با امام حسین درد دل میکرده شاید دوست داشته الان امام حسین جلوش بود و بهش از مردمی که بهش توهین کردن شکایت میکرد. ولی نباید درد دلش رو جایی بنویسه که در معرض عموم باشه باید توی دل خودش میبود. قضاوت نکنیم.

حسام 1398/6/21 -22:26

توکه غیرت نداری میتونی قضاوت نکنی من نمیتونم بی تفاوت باشم توهم مثل اون

افسانه ناطقی 1398/6/22 -06:08

نجابت چ ربطی ب اعتقاد و دین وامام من داره ک یک تازه ب دوران رسیده بخواد اونو ب سخره وبی حرمتی بگیره؟

حسام 12 4 پاسخ 1398/6/21 -07:24

عجب رويي دارن اين مثلا هنرمندان ... فقط شماها ميفهميد ديگران اصلا مغز ندارن نه ؟؟؟؟؟؟؟ پر رو به امام و اعتقاد ما توهين كني بعد به فهم ما ؟؟؟ خدا كنه قوه قضائيه جلوي امسال تو رو بگيره

احمو 9 3 پاسخ 1398/6/21 -06:07

تو نمایشنامه هم غلط میکنی که جدل کردن و دعوا کردن با خدا رو به ملت آموزش میدی. خدای شما همینه که لیاقتش همین قدر هست که باهاش دعوا بکنید و جدل.

ناشناس 9 3 پاسخ 1398/6/21 -03:22

بایدفورا دستگیر ومحاکمه وسخت مجازات شود هرکس هرغلطی خواست بکندبعد بیاید توجیه کند‌که نمی شودضمنا به مردم هم توهین کرده‌ودادستان بایددراین زمینه هم ورود کندخاک برسر اون وزارت ارشادی که دربرابرتئاتری که درآن با خداوند جدل می کنند سکوت می کند.

شمسعلى 5 3 پاسخ 1398/6/21 -01:37

ج … خانوم ! هر گهى دلت خواست خوردى حالا ميگى رشته من نمايشه ؟!! نمايش نيست به جهنم تو قد يه گاو هم شعور ندارى

پیمان 6 2 پاسخ 1398/6/21 -01:14

صبا خانم امام حسین عروسک بازیت نیست که هر جسارتی بهش بکنی . شما که ظاهرا انسان مقیدی هستی حرمتش نگه دار

حسام 1398/6/21 -22:28

مقید به چیه میشه بگی

علی 8 2 پاسخ 1398/6/21 -00:48

خدا لعنتت کند که چقدر بی حیایی . نه تنها پشیمان نیستی بلکه به انهایی حمله میکنی که از دینشان دفاع میکنند . مشخص است که دستهایی در پشت پرده هست که به امثال تو و دیگران دستور داده اند که همگی با هم به نظام و اسلام و مقدسات حمله کنید تا بتوانید به اهداف پلیدتان برسید .

بختیاری 9 3 پاسخ 1398/6/21 -00:41

ما تا این سلبریتی های ناآگاه رو داریم نیاز به دشمن نداریم .

مهدی 7 4 پاسخ 1398/6/21 -00:22

اشتباه کردی، بگو اشتباه کردم عذر بدتر از گناه نتراش!!! کج فهم هم خودتی مودبانه گفتم، اگه سرت نمیشه یه جور دیگه بگم سرت بشه!!!؟؟؟

ناشناس 6 3 پاسخ 1398/6/21 -00:06

این معلون یزیدی هرچه سریعتر اعدامش کنید

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید