صبا کمالی لحظاتی قبل پست اهانت آمیز به سیدالشهدا را از صفحه‌اش حذف کرد


20 شهریور 1398 - 21:14
5d792460daa6f_2019-09-11_21-14
در اکانت منتسب به صبا کمالی، پست اهانت‌آمیزی خطاب به امام حسین(ع) گذاشته شده بود که لحظاتی قبل پاک شد.

در خبری دیگر به نقل از خبرگزاری فارس آماده است: در پی اهانت این هنرپیشه زن سینما به ساحت امام حسین (ع) ، دستور جلب این بازیگر صادر شد.

در اکانت منتسب به صبا کمالی، پست اهانت‌آمیزی خطاب به امام حسین(ع) گذاشته شده بود که لحظاتی قبل پاک شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d792460daa6f_2019-09-11_21-14
20 شهریور 1398 - 21:14

در خبری دیگر به نقل از خبرگزاری فارس آماده است: در پی اهانت این هنرپیشه زن سینما به ساحت امام حسین (ع) ، دستور جلب این بازیگر صادر شد.

24

نظرات 318
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حسین مهندس 1 0 پاسخ 1398/9/18 -22:50

این زنکه را فقد باید عدام کنید

حسین مهندس 1 0 پاسخ 1398/9/18 -22:50

این زنکه را فقد باید عدام کنید

حسین عابدی پور 1 0 پاسخ 1398/8/21 -11:49

خبر آمد كه به دلدار اهانت شده است به خيالت مثلا قافيه سازى كردى . زنکه با دُم يك شير تو بازى كردى . زنکه آخر اين قصه خودت باخته اى . اين چه ابيات كثيفيست به هم بافته اى . به چه حقى تو دَم از حسین زهرا زدى . شرح رسوايى خود را همه جا جار زدى . بى حيا امام حسین كجا وُ تو كجا . مايه ى فخر همه ناس كجا وُ تو كجا . تو كه هستى كه از حسین سخن مى رانى . ذره اى نام وُ نشان پدرت مى دانى؟ . طينت پاك و نياكان نكو مى خواهد بردن نام حسین هم وضو مى خواهد . توىِ چغوک به شيطان لعين بنده شدى باز با واژه ى "شاهين" سبب خنده شدى . خود ابليس حيا كرد وُ هوادارَت نيست خود الله به حسین فاطمه مغرور است چشم خفاش به اين نور هم کور است

خانم نوغانی 1 0 پاسخ 1398/6/29 -06:56

اقای ایمان نوری دریک کلام اگر به خواهم جواب شمارا بدهم عرض میکنم که همه اونهایئکه امامان معصوم علیهم السلام مارا به شهادت رساندند اگر گفته شود اینها همه شون داعشی بودن حرف بیجایی نیست این آقایی که گفته اگر ایشان اعدام شود شما قبول ندارید که ایشان آز روی احساسات این حرف را زده باشد پس شما چطور ایشان را داعشی خواندید شما اگر متوجه حرفی که زدید بودی وای یه حالتان که در قیامت چطوری جواب خواهی داد نمیدانم ازخدا میخواهم قبل شمارا موفق به توبه کند وبه این آقایی که توهین کردید چه طوری میتوانید ایشان را راضی کنید داعشی که اگر توسط مدافعان حرم جلوشان گرفته شد که اگراینها نبودند الان خبری از تمام حرمهای امامان معصوم علیهم السلام نبود طبق اماری که داده شده حدودا ۲۸ هزار شهید دادیم که هنوز تعدادی از اون پیکرهای مطهر پیدا نشدن وچقدر مجروح داریم که خدا میداند اون موقع شما ایشان را دانشی خواندید حق الماسی به گردن شما افتاد نمیدانم استغفار کنید شاید فرجی شود دفاع غیر مستقیم شما خانمی به راحتی به امام حسین علیه السلام توهین میکند شما دفاع میگید استغفرالله ربی دانوب علیه خدا یاکمکمان کن والسلام

سارا 1398/6/29 -19:25

مگر اینکه خودت خودت را خانم خطاب کنی! وگرنه آنکه براستی خانوم هست نیازی به این کارها ندارد! در ضمن کردار آدمایی نظیر شما امثال بنده را می پرست کرد! می گی نه از حضرت حافظ بپرس: کردار اهل صومعه ام کرد می پرست!

امیر آریا 0 0 پاسخ 1398/6/29 -00:26

سلام بر حسین شهید (ع) بی سواد درستش مشکلات،نه مشگلات!!!!!! بعد اینکه چیزی خوردی؟! زیاد به مغزت فشار نیار، تو اصلا جزو آدم نبودی که خودتو قاطی آدم میکنی. خداوند شماها رو شفا نمیده هیچوقت، باز خوبه جایگاه خودت رو میدونی کجاست دسته ی یزید. حالا سعی کن آزاده باشی تو زندان صبا الیزید

رضا 0 0 پاسخ 1398/6/27 -10:12

سلام.امام حسین علیه السلام متعلق به کل بشریت است چون آمد انسانها را نجات دهد متلق به یک شخص نیست که بتواند هرچی به عنوان نمایشنامه به دهانش آمد بگوید.برو در نمایشنامه ات تجدید نظر کن به قول آن بزرگوار که مطلب جالبی نوشته بود آیا جرئت داری با پدر و مادرت اینطور صحبت کنی که با امام که به فرموده دین اسلام احترامش از پدرو مادر واجب تر است من قبول دارم صمیمی بودن خوبه ولی اینطور .البته بزرگوارانی که مطلب نوشتید بعضی بسیار بد حرف زدن حق میدم که عصبانی بشید که در مملکت امام زمان یکی پیدا بشه نسبت به جد ایشان اینطور حرف بزنه ولی خود اهل بیت هم راضی به توهین و بددهنی نیستن.

عبدا... 0 0 پاسخ 1398/6/27 -07:45

پایگاه خبری یه محترم دیگه مثل سابق نیستیدالآن چند وقتی یه ی حرکت سازماندهی شده وضد فرهنگی رو ی عده ای خدانشناس شروع کرده اند وایمان وعقاید مردم ونشونه گرفتند رسالت شما پایگاه های خبری درمقابل این موج چیه؟ کامنت هایی که اول گذاشتم به عقیده ی خودم ی خورده آبکی بوده اونارو زودی چاپ کردید ولی کامنت های بعدی وآخری ها پر مغز تر بوده وواقعی تر ولی اینا رو چاپ نکردیددرحالی که اینا مسمرالثمرترند.

اقاهادیا 0 1 پاسخ 1398/6/27 -05:31

من به شما آقایی که نوشته بود اعدامش کنید من توجه شما را به مطالب جلب می کنم که ایادرپیشگاه خداوند متعال گناهش سنگین تره یا اینکه شما ایشان را دانشی خواندید می دونی چه کرد داعش زنها ی حامله راشکم درید با بچه سربرید گروه گروه جوانهای بی گناه را سربریدن وزنده زنده زیرخاک کردند چقدر زن ودختر مورد تجاوز قرار گرفته وبعد هم کشتند یا زنده زیرخاک کردن نمونه بارزش مگر شهید حججی را ژنده سرش رو جدا نکردن مگر اونهایی که سر مطهر حضرت امام حسین علیه السلام راجلو وخوانواده اش را ازبدن جدا نکردن مگر اونها غیر از داعشیها بودند فقط اسماشون فرق کرد وگرنه همه شون داعشی بودن فردای قیامت از ایشان میپرسند چرا این رازدی میگه یه خاطر اینکه یه امامم بی ادبی کرده بود از شما میپرسند چرا ایشان را داعشی خواندید داعشیها اگر توسط مدافعان حرم جلوشان گرفته نشده بود تمام حرمهای امامان معصوم علیهم السلام تخریب شده بود شما باکدام عقلشان ایشان را داعشی خواندید شما چه خبر دارید خداوند متعال میداند شاید ایشان یا اقوام ایشان درسوریه درحال جنگ باشد قیامت چطوری جواب خواهی داد نمیدانم ازخدا میخواهم قبل از انیکه مرگ بسراغتان بیاید توبه کنید چونکه حق الناس سنگینیرا به دوشتان انداختید اقای ایمان نوری انشاالله امیدوارم درزنگانیتان موفق باشید ماهم دعا میکنیم که خداوند عاقبت بخیر کند همه راوالسلام

امیر آریا 1398/6/29 -00:33

شما زیاد جوش نزن مطلب رو نگرفتی،داره میگه شهید شدید ما آزاده شدیم؟!امام (ع) به کفار گفت اگر دین ندارید آزاده باشید،این خودش رو از سپاه یزید معرفی میکنه میگه شما شهید شدید ما آزاده نشدیم.

مهدی 0 0 پاسخ 1398/6/26 -14:33

این حیون به ظهار آدم به چه حقی چنین جسارتی کرده این مسولین ما کجان چرا خون شهیدان اینقور راحت پایمال می شه

ع م خ 1 1 پاسخ 1398/6/25 -12:30

وتو چی میدانی ابا عبداله کیست؟

ناشناس 1 1 پاسخ 1398/6/25 -02:39

فکرت و حست هر چی هست برا خودت نگهدار اینجاوطن عشاق اربابم حسینه‌.‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

انشاءا...عبدا... 2 0 پاسخ 1398/6/24 -01:20

کلاً منظورم فقط صباکمالی نیست بلکه به قول آقای امید دانا (همه ی سلبریتی ها ) وَ علی الخصوص سلبریتی های ایران چون پول ها ودرآمد های بیشمارو یال مفتی درمی آورند و مزه ی پول زیادو چشیدند (من وتو که نیستیم که پول زیادو توخواب هم نمی بینیم )چون هم خودمون وهم پدرمادرامون وپدرمادراشون وده نسل قبلِ شون بانون کارگری تخم شون کاشته شده وبزرگ شدن ونسل های بعداز ما هم نون کارگری دارند می خورندخلاصه دیگه گفتن نداره مثل مانیستند که؟ضمناً از قدیم الایام همه ی علماء حکماء ودانشمندان وفلاسفه گفتند چشیدن پول خیلی زیاد ویال مفت مثل افیونه یعنی معتادی می یاره قرآن وانبیاء واولیاء هم گفته اند که همچین ثروتی(البته اگه حلال باشه) اگه قبلامعرفتشو از خدا نگرفته باشند فساد می یاره (معتادی بهِش هم یکی از این مفاسدِ شه. چون اینا (سلبریتی ها)عادت کردند به این پول ها برای پول هر کاری می کنند دست خودشون هم نیست چون تونفسِ شونه درحالی که نیازی هم ندارند مثل اون خواننده ی خاک بر سر (اِبی) که بعداً گندش هم دراُمد که دردُبی چرا ترانه ی خلیج فارس رونخوند داستانش مُفصَّلِ. شاه اِمارات حسابی جیب هاشو پُر کرده بود (گندش هم دراُمد ،احتیاجی به توضیح نیست)خلاصه سلبریتی ها همینند ادعاء ها ی وطن پرستی وعشق به مردمِ شونو باور نکنید اگه ی آدم فقیری وسطح پائین درجامعه خودشو بفروشه یا معامله کنه بااجانب برای خیانت وکاری حتی کوچیک که جنبه ی تبلیغاتی برای اونا داشته باشه کسی حتی دولت ونظام هم ملامتش نمیکنه چون احتیاج داشته (کاردبه استخونش رسیده بوده) تقصیر دولت بوده که به فکر محرومان جامعه نبوده(البته دلیل نمی شه هااااااا)ولی ی واقعیّتی یه.این فقراء که هیچ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ؛سلبریتی ها هم آیا فقیرند؟؟؟؟؟؟؟؟........... این جماعت ،اگه آل سعود ووهابی ها که چشم ندارند ما ایرانی هارو ببینند ویا رابطین آمریکا واسرائیل بهشون پیشنهادی بدند تاپیشنهادشونو به اتمام نرسوندند اینا بَلَرو(بله هَ را)گفتند وبا چه وَ لَعّی ( اشتهاء ای )هم گفتند ما از پشت این دیوار خبر نداریم از کجا معلوم آل سعود ووهابیّت بااین خانم پشت پرده سَرو سِرّی نداشته !!!!!!!!چون میگن پسر ملک سلمان و مفتی هایا همان علمای أعضَمِ وهابی درکنار دیوار کعبه دست به دیوار کعبه گذاشته اند وبه خدای کعبه قسم خورده اند که تلافی یه شکست داعش و از ایران درمی آوریم(گویا فیلم اِش هم هست دارم دنبالش می گردم) صبا کمالی یو اگه به دروغ هم بگند من باور می کنم چرا ؟همچین هواداراین حکومت ونظام هم نیستم شاید اصلااز خیلی ها هم خوشم نیاد حالا چرا(من باورمی کنم)این خانم گذاشته گذاشته این حرفارو (راجع به امام حسین فقط )تواین ایام داره میگه نسبت به دختر آبی هم میتونسته ی چیز دیگه ای بگه از کجا معلوم که حتی وهابی ها هم زمانشو براش تعیین کردند که چه موقع بگه که تأثیر گذار تر باشه چون اونا علناً از امام حسین خوششون نمی یاد خلاصه( الّه واعلم)توخود بخوان ازاین حدیث مُفَصَّل. ضمناً پایگاه خبری یه محترم بعد بیش از ۱۴۰۰ سال امام حسین هنوزم مظلومه. خواهشاً این مطلب وپس از صلاح دید ومطالعه چاپ کنید خدا خیرتون بده .والسلام.

تنو 1 1 پاسخ 1398/6/23 -22:57

من میخواستم باین خانم بیحاعرض کنم تو لیاقت دارید که ندارید شمادرقدو اندازه ای نیستید که درباره امام حسین علیه السلام اظهار نظر میکنید شما فیلم تو بازی کن ودر هر فیلمی هم همسر یکی باش و فیلمتویازی کن شما چه کاره هستید که درمورد امام حسین علیه السلام اظهار نظر میکنید دختران ماازشما چه چیزیرا میخواهندیاد بگیرند در سینماها خداراشکرمیکنیم که نییت ناپاک شما را همه فهمیدن ازقوه قضایی انتظارداریم با اعدام انقلابی مردمراخوشحال کنندتادرکشوری که متعلق به امام حسین علیه السلام هست هیج کسی جرات چنین غلطی را نداشته باشد انشاالله هرچه زودتر به شمر و یزید و معاویه برسید

ایمان نوری 1398/6/25 -09:39

یک سوال از شما داشتم.. شما چه فرقی با داعش دارید؟ به نظر شما با ایجاد ترس و مرگ همچون داعش به راه حل رسیدید! به جای مرگ بخشیدن به دنبال جان تازه دادن باید بود.. به جای کشتن ناآگاه به دنبال آگاهی بخشیدن به او.. به جای قطع کردن دست دزدان ناچار و قربانی ساختار به دنبال علت دزدی و درمان آن.. به جای جنگ به دنبال صلح! شما با چه قضاوتی حکم مرگ صادر میکنی! از خداوند و جان جهان داناتری! کدام آیه، حدیث و روایت معتبری گفته که اگر انسانی علاقه ی تورو نقد کرد حتی اگر امام بود باید بکشیش! افسوس بر تفکر وحشتبار شما! و بر خودخواهی بی پایان شما.. که اگر چیزی دلخواه مغز سطحی نگر شما نبود باید نیستی نصیبش بشه! امام حسین هرگز امثال شمارو که بدون هیچ تفکر آگاهانه و با دهنی باز از احساساتی بدون تفکر هستید نخواهد بخشید..!!! امثال شما با تفکر داعشیتون.. به راحتی با بردن نام امام حسین گردن انسانهای دیگر رو که شاید از شما معنوی تر باشند و شما به گرد پاشون نرسید.. میزنید.. چطور انقدر به خود مغرور شدی.. از امام حسین بالاتری! امام حسین چنین حکمی صادر میکرد! چون بهش توهین شده! میکشت! متاسفم.. شما یک داعشی هستی و خبر نداری.. کمی به علت ها و راه حل های درمان بخش فکر کن.. و با خاموشی و اندیشه آغاز کن!!! شاید و شاید به سطحی از آگاهی رسیدی و از داعش خارج شدی. براتون دعا میکنم.. که کمی به حقیقت نزدیک بشی.. و قدرت پیدا کنی که از روی بغض و بدون اندیشه هرجایی صحبت نکنی.. آمین.

ز.امامی 4 1 پاسخ 1398/6/23 -18:05

صباکمالی فقط اینو بدون مظلوم تر ازامام حسین توجهان وجود نداره ورشیدتر ازایشان و فرزندانشان . امام حسینم خودشون از همه جا خبر دارن بی لیاقت

عبد عاصی 6 1 پاسخ 1398/6/23 -16:32

امام حسین )ع( زیباترین خلقت خداوند است که درقیامت تمام مخلوق حسرت مقام اورا میخورند.چون تمام جان ودارایی وفرزند واهل بیت خودرا برای زنده ماندن اسلام فداکرد ایکاش این خانم میدانست با ودرمورد چه کسی صحبت میکند..

سعید 1 4 پاسخ 1398/6/23 -11:34

اول از همه باید بگم من حرفم با این خانم بازیگر نیست من حرفم با بقیه است که اگه حرف این خانم اهمیت نداره چرا اینهمه انرژی و وقت صرف میکنین واسش، من فکر میکنم یک عده هستن دنبال سوئ ظن و ایراد از افراد معروفن تا ذهن همه شما رو از اونچیزی که باید روش تمرکز کنید منحرف کنند، خواهشآ اینقدر زود قضاوت نکنید اینقدر زود تحت تاثیر قرار نگیرین به خدا حیف این وقت و انرژی که شما صرف این چیزا میکنین. یعنی شاید خیلیا از مردم ایران این پست و ندیده باشن ولی اینقد روش مانور دادین تا همه پیگیری کنن ببینن چه خبره، یخورده به این فکر کنین که شاید این خانم داشته از این اوضاع نابسامان پیش امامش گله میکرده، سرورش که خیلی هم بخشنده است و مطمئنا با شناختی که از سالار شهیدان داریم هرگز اینجوری عکس العمل نشون نمیداد و آبروی یک مسلمان یا حتی یک انسانو جدای از اینکه چه دین و آیینی داره اینجوری به تاراج نمیذاشت. مگه شهادت عاشوراییان و حسین(ع) و در کل فلسفه کربلا چیزی جز آزادی بود جز انسانیت بود. خودتونو جای این خانم بازیگر بزارین که چطور روزگارو بهش زهر کردین. مواظب باشین خدا شاید از حق الله بگذره ولی از حق الناس هرگز نمیگذره.

عبد الحسین 1398/6/23 -15:45

پیش امامش گله میکرده?چی داری میگی اولا این هتاک امام نمیناسه بعدشم کی بهش حق داده گله کنهاز چی از گندی که امثال خود بی مص فش زدن

حلما 1398/6/25 -01:37

بزرگوار از امام خودش گله نکرد متوجه نشدین که توهین کرد؟شما باهرکسی باچه ادبیاتی حرف میزنین؟مثلا ادبیات شما باپدر ورییس و بالاترازرییس مثل یه مقام کشوری چطوره؟حالا اگه اون فرد امام مظلوم تون باشه چی؟درسته که ائمه بخشنده وبزرگوارو صاحب کرم هستن ولی آیا هرکسی شآن ومنزلت خودش رونداره؟سوال من اینه اینکه باتمسخر بگید ازتو زیباترم دادیم یا .... اینها دردل هست.در ثانی بزرگوار شما هم وقت وانرژی گذاشتین ومثل همه دنبال کردین و دامن زدین به حجم این خبر پس خرده گرفتن تون ازچیه؟اتفاقا من به عنوان شیعه درخواست میکنم جلوی این افراد گرفته بشه چه بااسم درد دل چه با اسم نمایشنامه نویسی

فاطمه 1 1 پاسخ 1398/6/23 -10:42

دوستان عزیز ارزش ابا عبدالله خیلی بالاتر از این است که توسط سلبریتی های کوته فکری چون خانم کمالی در قالب دفاع از مظلومیت یک بیگناه خدشه دار شود ... سیاستمداران و دولتمردان و اهل دین ما هم که دین و مذهب را دستاویز رسیدن به امیال نفسانی خود هستند باید یک نگاهی به جامعه رو به انحطاط ما بکنند ...واقعا جامعه اسلامی ما به کجا میرود ؟؟؟ پیام ابا عبدالله چی بوده ؟

دختر قرمز 2 2 پاسخ 1398/6/23 -10:20

لیاقت تو هم دختر آبی هاست .

مسافر 4 3 پاسخ 1398/6/23 -00:48

به نظر من متن نوشته این بازیگر اگرچه خیرخواهانه و ازروی انسان دوستی است اما بااین لحن با امام حسین حرف زدن یه کم گستاخانه است باامام حسین باید مودب و با خشوع و زیبا و فروتنانه سخن بگوییم مثلا ما بخاطر زیبایی یاران امام حسین نیست که در سوگشان غمگینیم که ایشان گفته ما بسیار زیباتر ها از یاران تو از دست دادیم به نظر من بجای اینکه در این پیام خطاب به امام بگوید من از مراسم تو گذشتم تا به مراسم دختر آبی برسم بهتر بود امام حسین را باخود همراه میکرد ومیگفت در کنار مراسم تو مراسم دیگری نیز داریم و آن مراسم دختر آبیست.

عبد الزهرا 1398/6/23 -15:52

یه کم گستاخانه است? مثل این که نخونده داری نظر میدی اصلا ادب در متنش جایی نداشت و به نظر من حرف شما هم که از مراسمتان گذشتم تا به مراسم فلان برسم بی ادبی است مراسم امام حسین جای مقایسه با هیچ چیزی را ندارد تا چه برسد به مراسم یه از دین بی خبر که خودکشی کرده چرا همه چیزو به اسلان ربط میدین به تظر من تقصیر امثال کمالی که جامعه رو به گمراهی کشوندن

فرشته کشاورز 6 1 پاسخ 1398/6/22 -22:32

شما و امثال شما که بخاطر حضور در تلوزیون بیشتر دیده شدید توهم زدید که صاحب نظر هستید و اجازه دارید که درباره هر چیزی براحتی توهین کنید . در حالی که حتی در باره رشته به اصطلاح تخصصی خودتون هم نمیتونید توی برنامه زنده نیم ساعت صحبت تخصصی کنید . یاد گرفتید برای هر اتفاق اجتماعی افاضات کنید بعدش بیاید بگید عذر میخوام . شکر خوردم . "

غلام آقا حسین (ع) 8 1 پاسخ 1398/6/22 -18:31

دریای پاکی چون تو به دهان سگان آلوده نگردد یاحسین. دوستان خوبم این خانم وامثال این همین که دیگه کسی سراغی ازشون نمی گیره اینجوری میخوان مثلاً دوباره خودی نشون بدن و حتی اگر شده به شکل منفور دربیان مثل اینکه به هدفشم رسید.واقعا فکر می کنید این شخص اصلا قد و اندازه اش به توهین به آقا میخورد. بنظرمن کم محل کردن و به حساب نیاوردن از صد مجازات بدتره.

مینا۳۷ساله تهران 9 5 پاسخ 1398/6/22 -16:47

بدنیست بدونی که توی متنی که نوشتی هم ازعزاداریهای شبانه ی امام حسین بعنوان پارتی نام بردی هم شهادت امام ماروزیرسوال بردی هم مظلومیت امام حسین روپایمال کردی که یک کسیکه خودکشی کرده روبه امامت ترجیح دادی یعنی توفرق خون شهداروبایه مشت بی خدارونمیدونی هم به عدالت مملکت توهین کردی متاسفم برات امیدوارم مسوولین واقعابه اینهمه توهینت رسیدگی کنن

حسن 9 5 پاسخ 1398/6/22 -16:41

ای خاک بر سر ما که تو هنرمندمونی آره آزاده ای ...... اگه آزاده نبودی باید مثل فیلمای قدیمی خودتو بزک میکردی و چند تا قلدر بهت تجاوز میکردند و آخرش چندر غازم کف دستت نمیذاشتند اما الان اینقدر آزادی که با توهین به خون خدا خودتو مشهور میکنی

مینا۳۷ساله تهران 6 7 پاسخ 1398/6/22 -16:40

درضمن توصحبتهاتون گفتین جوونهای زیباتری شهیددادیم وجهان آبادنشد بله اولاشهادت برای اسلام هستش ادمه بیسوادنه آبادشدن جایی دومااره کافیه یه مشت بی خدامثل توبخان حرف مفت بزنن این شماهایین که باافکارفاسدتون جلوی آبادانی مملکت رومیگیرین باخودت چندچندی کمالی

مینا۳۷ساله تهران 1 8 پاسخ 1398/6/22 -16:34

ازشماممنونم که برای ماارزش قائل هستین ونظریات ماروبه گوش همه میرسونید امیدوارم زیرسایه ی اهل بیت واسلام سربلندوموفق باشین

مینا۳۷ساله تهران 7 7 پاسخ 1398/6/22 -15:42

توعددی نیستی که بخای فرصت مکالمه باامام حسین روداشته باشی امام حسین برای یه مشت دنیاپرست فرصتی نداره وبایدبگم بامقایسه ی بی ربطی که بین سیدوسالارشهیدان اسلام ویک کسیکه خداوقران روبه مسخره گرفت ودست به کاراحمقانه ای زدفقط نادان بودنت رورسوندی بی فرهنگ

مینا۳۷ساله تهران 5 7 پاسخ 1398/6/22 -15:36

درضمن توی همه ی شهرستانهاخودکشی ازاول رسم بوده بخاطرفشارهای زیادازجانب خانواده خدامیدونه یاروچکارکرده که اومده باخودکشی ماست مالیش کنه وباابروی بقیه بازی کنه کسی چه میدونه فقط الله اعلم توهم برویه فکری واسه قیافه ی کریه خودت کن که بیشترازین چهره ی شیطانی ات نمایان نشه

ناشناس 1398/6/25 -15:55

تو مثلا" یک خانمی ؟! و اینجور سحر رو نقد میکنی ؟! ( معلوم نیست که چیکار کرده) یعنی چی ؟! میدونی این حرفت چه معنی زشتی داره ؟! اگه یک دختر دست به خودکشی بزنه (اگر چه با عمل خودکشی مخالفم ) , دلیل بر افسردگیش نیست !! شاید دلیل بر این بوده که مشکل اخلاقی داشته !!!!! معنی این جملت این بود !! اگه نمیدونی بدون . پشت سر یک دختر مرده که دستش از این دنیا کوتاهه و نمیتونه یک کلمه از خودش دفاع کنه حرف نزن و گرنه حق الناس بزرگی واسه خودت درست کردی .

مینا۳۷ساله تهران 6 7 پاسخ 1398/6/22 -15:33

حکومت ماحکومت حسینیه ودین مادین اسلام وماتابع خون شهداییم بااین اراجیفت فقط خودتوتحقیرکردی مطمئن باش اگه به امیداین نشستی که بخای مردم روازمحرم زده کنی بایدبگم کورخوندی من حتی ادمهای بی دین وبی خدایی مثل شماوامثال شمارومیبینم که توی محرم وعاشوراوعزاداریای امام حسین حاجتاشون روامیشه وحسینی میشن امیدوارم یه سفرطلبیده بشی کربلاوبری عذرخواهی ازاباعبدالله

مینا۳۷ساله تهران 6 7 پاسخ 1398/6/22 -15:28

هرچی بیشترمتنت رومیخونم بیشترحالم ازت بهم میخوره متاسفم برات که توی خانواده ای بزرگ شدی که ظاهرابویی ازایمان ومذهب نبردی اوناییکه لایکت میکنن یه مشت بی دین مثل خودتن که بیشترازین ازشون انتظارنمیره ومطمئن باش مابااین حرفت ناراحتیمون بخاطراینه که متاسف میشیم که تاحالاپای فیلمهاوسریالهای یه مشت بی خداوقتمونوهدردادیم امام حسین رومسخره میکنی یااعتقادات مسلموناروهرعددی هم باشی که نیستی نبایدبه اعتقادات وامام وسالارشهیدان اسلام بی حرمتی کنی ازخدامیخام تاوان اینکارت روپس بدی اتفاقا ماازتمام نذری های امام حسین حاجت گرفتیم وشفای خیلی بیماران روهم دیدیم وازامام حسین هم برای شفای تووامثال تودعامیکنیم اللهم اشفع کل مریض ازجمله کمالی

مینا۳۷ساله تهران 4 6 پاسخ 1398/6/22 -15:12

توی چندتاجمله ات خانوم کمالی حرف مفت زیادزدی الحق که لایق مجازاتی تابشی آینه ی عبرت یه مشت نادان مثل خودت همین شماهاهستین که جوونهارومنحرف میکنیدوازدین خدابدرمیکنید لعنت خداوائمه برشماوامثال شما

مسافر 1398/6/23 -00:57

مینا چقد حرف میزنی هفت تا کامنت پرخط وپرخشم در قبال یه پست ساده،در مسایل فرهنگی باید فرهنگی برخوردکرد

عبد الحسین 1398/6/23 -15:56

تو نمیخاد نظر بدی مسافر پست ساده چیه امثال این خانم وقتی کسی به امامشون بی احترامی میکنه مثل تو ساده نمیگیرند و ناراحت میشوند

لیلا 7 3 پاسخ 1398/6/22 -14:03

هر دم از این باغ بری میرسد ماشالله سلبرتریها دیگه گندشو در آوردن یادتتون باشه امام حسین ع و عاشورا چیزی نیست که بتونین ازش پله ای برای رسیدن به اهداف کثیفتون درست کنید

سید علی 5 3 پاسخ 1398/6/22 -11:22

سلام ، ظاهرا با معذرت خواهی قضیه رو ماست مالی کرده ، به نظر شخصی من اگر قرار باشه نسل شیعه شبیه این بشوند و با افزایش جمعیت بخواهیم مذهب شیعه رو تقویت کنیم ، شک ندارم که محاسبات اشتباه است، البته شاید هم این آثار تجرد باشد

فریبا 7 5 پاسخ 1398/6/22 -10:53

بالاخره با این ملعون چکار کردن باز داشت شد یانه ؟ اگه اینکارو نکنن بقیه سلبریتی ها هم که دست کمی از این خانوم ندارن همین کارو میکنن همشون سرو پا یه کرباسن فقط تو عیش و نوش و بی بند و باری بسر میبرن اگه قابل هدایتن انشالله خدا هدایتشون کنه در غیر اینصورت از روی زمین خدا برشون داره

برزوش 6 9 پاسخ 1398/6/22 -08:40

شما رابه. خداوضعیت. مردم. واحساسات. انآنها ابرای. متهم. کردنشان. دست. آویزنکنیدشایدخانم. کمالی. تحت. تاثیراحساسات. زنانه. مادرانه. جوانی. حرکتی. انجام. داده. وفهمیده. اشتباه. کرده. انرابرداشته. به. هرحال. قانون. داریم. بیاییدماازداخل. خانه. حکم. صادرنکنیم

ناشناس 1398/6/22 -13:07

پست دوم اشو چی می گی؟اون که از اولی بدتره هم خداو هم امام حسین وهم مردم .

فرهاد صمدی نارمکی 6 5 پاسخ 1398/6/22 -08:38

ی پیامی دارم به صبا کمالی ؛ ببین چکار کردی قبلاً که بابت مجازات اون گناه خدابه تعبیر قرآن تورواز سفیهان قرارداد ماهی به آب زنده است وشما سلبریتی ها به معروفیّت چه راحت سفاهت کردی و خودتوازاون بالا به پائین کشوندی ومفتضح کردی البته اصولاًاکثراًسلبریتی ها اهل عیش ونوشند واهل الواطی وعیاشی خیلی زیاد لابد این حرف حکیمانه روشنیدید که افیون وشراب مغز راخراب می کند دیگر توخودبخوان ازاین حدیث مفصّل. خلاصه صباخانوم همون امام حسین مگه نجاتت بده پس آدم باش و ی کم فکرکن وانقدر ادعاء ی بااعتقاد بودن رونکن اعتقادی که توش ادب واحترام نباشه اعتقاد نیست پس خودتو گول نزن ضمناًلااقل موقع فکر کردن از نعشه جات استفاده نکن وخیلی طبیعی باش همه ی مردم می دونند که صنف شما به اصطلاح هنرمندان وکلاًسلبریتی ها همه اهل عیشو نوشند لااقل موقع فکر کردن اهل عیشونوش نباش و حتی المقدوردرزمان های دیگه هم کم بنوش وکم بکش وبیشتر فکر کن که به قول آقارسول ا... وقرآن اندیشیدن خودش مثل عبادته البته بازم میگم درحالت نعشه گی ومستی نه ؛،،،،،،،درحالت طبیعی بلکه مسیرت وگرایش فکریت عوض بشه خلاصه امام حسین خیلی کریمه وکلاًانبیاءواولیاءانقدرمقام ومنزلت دارند پیش خدا که اصلاً به احترام من وتو احتیاجی ندارند وقتی به خداوواون بزرگوارهااحترام میزاری واسمشونو بااحترام میبری خودتو پیش خدابالا بردی ی کم بفهم اصلا فلسفه ی اعیاد وعزاداری ها یکی یش همین احترام قائل شدن به خدا وولی وحجت وخلیفه ی خداست دیگه نمی خوام بیشترازاین ملامتت کنم سعی کن بااعتقاد نباشی ولی سعی کن سالم زندگی کنی اینکه میگم بااعتقاد نباشی کسانی که امام حسین وکشتند مثل تو ادعای اعتقاد میکردند مگه نشنیدی اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید آزادگی یعنی چی؟ یکی از معنی هاش همون آدم بودنه والسلام یاعلی مدد.

ابراهیم 10 6 پاسخ 1398/6/22 -08:03

ای خانم بی حیاء، می دانی در مورد شریف ترین انسان عالم چه می‌گویی، انسانی که در عصر جدید تکنولوژی دنیا را تکان داده، به شما پیشنهاد میدم برو پیاد روی اربعین را مشاهد کن، گر چه تو لیاقتشو نداری امام حسین(ع) را بشناسی، چون کسی نبوده تو را با این مسیر آشنا و تربیت شایسته نماید

فاطمه 10 7 پاسخ 1398/6/22 -07:33

ولش کنیدتقصیری نداره آ دمی که ازخدافاصله میگیره شعورش بیشترازاین نیست نبایدازش توقع فهم داشت

حقگو 8 3 پاسخ 1398/6/22 -07:15

بعضی چهره های آرتیس ما بدلیل اینکه کنارگذاشته شدن به هردلیلی تو حرفه شان این بی توجهی استخوانی درگلویشان شد وبرای دیده شدن وجلب توجه نگاهها دست به هرکاری می زنند حتی حتکی به مظلومترین انسان روی زمین که خیلی از بزرگان واندیشمندان جهان دربیان عظمت کارش قاصرند وآن را الگوی خود میدانند نمیدانم اینها اشتباهی دراین سرزمین پاک بدنیا آمدن یا اشتباه فهمیدن عقاید ومقدسات مردم سرزمینشان را و من نمیدانم معنای آزادی را اینها درچه می بینند دربی بندوباری یا آزادی بیان واندیشه که حداقل ثابت شد که درکشورما علی رقم تبلیغات وسیع دشمنان هردو آزادی برای حداقل هنرمندان به وضوح هست چراکه ردپایشان را توهراتفاق ساده وپیچیده کشورمان می بینیم خانم صباکمالی ایندفعه وقتی می خواهی پیامی بگذاری قبلش به عقاید ملتت فکرکن واحترام بگذار که اینجوری معروفترمی شوی ولی با خدا ورسول وایمه درنیفت که خود میفتی

فرهاد صمدی نارمکی 3 3 پاسخ 1398/6/22 -06:47

اکثراًسلبریتی ها اهل عیش ونوشند واهل الواطی وعیاشی خیلی زیاد لابد این حرف حکیمانه روشنیدید که افیون وشراب مغز راخراب می کند دیگر توخودبخوان ازاین حدیث مفصّل.

علی 4 2 پاسخ 1398/6/22 -06:41

چقدر تهی مغز و بی مفهوم حتی تو همین پستی که گذاشتی یه جمله با جمله قبلی و بعدی تناسب نداره

آرش محبوب 2 3 پاسخ 1398/6/22 -05:28

من فقط یه فیلمشودیدم ک توی اون فیلمم نقش یه هرزه روبازی میکرد ک با یه مرد متاهل دوست شده بود....تونگونقششوطبق شناختی ک ازش داشتن بهش پیشنهادکردن..

مهرداد 5 3 پاسخ 1398/6/22 -02:46

متاسفم واسه کسایی که نوستن این خانم باید اعدام بشه...شما هیچ بویی از حقانیت امام حسین نبردین....فقط دارید وحشی بودن ذاتتون رو نشون میدین...الهی شکر امثال شما داعشیا به قدرت و مکنتی نمیرسه و نرسیده....شما آبروی دین اسلام رو بردین...شمایی که ذره ای از لطافت ابی عبدلله در وجودتون نیست...

شکیبا 3 3 پاسخ 1398/6/22 -01:32

اگر در اروپا جمله ای هر چند کوچک به اسرائیل میگفت با این شخص چه میکردن باید جلوی این گونه کارهارا در نطفه خفه کرد

حمید 3 1 پاسخ 1398/6/22 -01:28

ان شاء الله خداشفاش بده

حسین 3 4 پاسخ 1398/6/22 -00:51

ابتدا باید در نظر داشته باشیم که پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم «رحمة للعالمین» بودند و آنچه به حق شخصی ایشان بازمی‌گشت، گذشت می‌کردند. اما اگر شخصی به اصل دین، باورها و جایگاه رسالت خدشه‌ای وارد می‌کرد، پیامبر اسلام گذشت نمی‌کردند. برای هر دوی این موارد می‌توان مثال‌هایی ذکر کرد. به‌طور کلی نبی مکرم اسلام صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم، عاملان به‌اصطلاح امروزی «جنگ سخت» (کسانی که پیکار می‌کردند و ضربه‌های جانی وارد می‌نمودند) را می‌بخشیدند. برای نمونه، ابوسفیان، وحشی (قاتل حمزه سیدالشهدا)، سفان ‌بن ‌امیه (از بزرگان قریش)، مروان‌ بن‌ حکم، عبدالله‌ بن ‌سعد‌ بن‌ سهل و... در زمان فتح مکه ابراز پشیمانی کردند و پیامبر نیز در موضع قدرت قرار داشتند و آن‌ها را عفو کردند. اما در نقطه‌ی مقابل، پیامبر جنایتکاران عرصه‌ی «جنگ نرم» را، از آنجایی که با باورهای مردم و جایگاه رسالت درافتاده بودند، عفو نمی‌کردند. دو نفر در این زمینه بسیار شاخص‌اند: یکی نضر بن ‌حارث که دست بر قضا پسرخاله‌ی پیامبر نیز بود و دیگری عقبه‌ بن‌ ابی‌ معیط. این دو شخص از راه‌های تبلیغاتی و نرم سراغ اسلام آمدند. آن‌ها به مدینه و سراغ یهودیان رفتند تا از آن‌ها علیه اسلام کمک بگیرند. مسائلی از یهود آموختند تا به خیال خود، از پیامبر بپرسند و حضرت نتواند پاسخ آن‌ها را دهد تا در نتیجه، رسالت ایشان ضایع شود. نضر بن ‌حارث که به ایران آمده و با داستان‌های ایرانی آشنا بود، زمانی که پیامبر در کنار دیوار کعبه از طریق بیان داستان‌های اقوام سلف (هود، ثمود و...) مردم را به اسلام دعوت می‌کردند، یک چهارپایه در مقابل پیامبر می‌گذاشت و مردم را به گوش دادن داستان‌های ایرانی فرامی‌خواند تا بدین‌وسیله مردم را از اطراف پیامبر پراکنده کند. بعدتر این فرد در جنگ بدر حضور داشت و البته قطره خونی نیز از بینی مسلمانان نریخت، اما در این جنگ به‌همراه هفتاد نفر از کفار اسیر شد. حال، علی‌رغم اینکه سیاست پیامبر کشتن اسرا نبود، در میان آن هفتاد نفر، با دریافت فدیه از ۶۸ نفر از اسرای جنگ بدر، تنها نذر بن ‌حارث و عقبه‌ بن‌ ابی‌معیط را نبخشید. در آن زمان وضع حکومت اسلامی (به‌لحاظ مالی) خیلی مناسب نبود و پیامبر با دریافت فدیه از اسرا جذب سرمایه می‌کرد، اما با وجود آنکه آن دو نفر سرمایه‌دار نیز بودند و می‌توانستند پول خوبی پرداخت کنند، به‌دلیل آنکه از طریق ابزارهای تبلیغاتی و روانی به‌سراغ اسلام آمده بودند، مورد عفو قرار نگرفتند و به دست امیرالمؤمنین علیه‌السلام به هلاکت رسیدند. * جرم عقبه‌ بن ‌ابی ‌معیط چه بود؟ عقبه‌ بن ‌ابی ‌معیط علاوه بر آموزش گرفتن از یهودیان به‌همراه نذر بن ‌حارث، جسارت بزرگی به جایگاه رسالت کرده بود. او که در همسایگی پیامبر اسلام زندگی می‌کرد، علی‌رغم آنکه مسلمان نبود، آداب همسایگی را در قبال پیامبر رعایت می‌کرد. رعایت حال پیامبر توسط وی موجب شده بود که اراذل قریش به وی بگویند که به پیامبر علاقه‌مند شده است و قصد گرویدن به اسلام دارد. هراندازه که عقبه انکار می‌کرد نیز آن‌ها نمی‌پذیرفتند و به او گفتند که باید اثبات کنی به پیامبر ارادتی نداری. عقبه برای اثبات همین موضوع روزی عبای خود را دور گردن پیامبر اسلام انداخت و می‌خواست ایشان را خفه کند که مردم جلوی او را گرفتند. حتی این کار نیز مورد پذیرش اراذل قریش قرار نگرفت و عقبه با انداختن آب دهان کثیف خود به صورت مبارک پیامبر اسلام، عدم ارادت خود را نشان داد. به‌طور کلی نبی مکرم اسلام(ص)، عاملان به‌اصطلاح امروزی «جنگ سخت» (کسانی که پیکار می‌کردند و ضربه‌های جانی وارد می‌نمودند) را می‌بخشیدند. اما در نقطه‌ی مقابل، پیامبر جنایتکاران عرصه‌ی «جنگ نرم» را، از آنجایی که با باورهای مردم و جایگاه رسالت درافتاده بودند، عفو نمی‌کردند. پیامبر اسلام (اگرچه که حق طبیعی ایشان مجازات کردن عقبه بود)، به‌دلیل توهین به جایگاه رسالت، خطاب به عقبه فرمودند روزی را می‌بینم که در جنگ به دست ما اسیر شدی و جزای کار خود را خواهی دید. سرانجام نیز عقبه در جنگ بدر اسیر شد. * شاهد مثال دیگری در رابطه با عدم عفو پیامبر اسلام وجود دارد؟ بله، در آن زمان شعر بزرگ‌ترین رسانه‌ی عرب بود و پیامبر اسلام نیز در چند مورد دستور قتل شاعرانی را صادر کرد که علیه اسلام فعالیت داشتند. یکی از آن‌ها کعب ‌بن‌ اشرف است که یهودی نیز بود. وی علیه مسلمانان شعر می‌سرود و زمانی که یک زن مسلمان پاسخ وی را دارد، اشعاری در وصف زنان مسلمان سرود و به نوامیس مسلمین توهین کرد. پیامبر اسلام نیز در مدینه و در زمان زمامداری، دستور قتل وی را صادر کرد. عصما بنت مروان (همسر یزید بن ‌حطمی) نیز شاعره‌ای بود که اشعاری در جهت بر هم زدن آرامش روانی جامعه می‌سرود و پیامبر اسلام دستور قتل وی را نیز صادر کرد. پیامبر یک تازه‌مسلمان از قبیله‌ی عصما را (که کسی از مسلمان شدن وی خبر نداشت) مأمور کرد تا این شاعره را به قتل برساند. حتی در روز فتح مکه نیز که پیامبر عفو عمومی صادر کردند، دستور قتل دو شاعر زن را دادند و فرمودند اگر بر دیوار کعبه هم آویزان شوند، آن‌ها را می‌کشند. همین‌طور هم شد.

حسنی 1398/6/23 -13:51

حسین آقا جون خسته نباشی داداش! ولی کم گوی و گزیده گوی چون در.

نوکر حسین 5 3 پاسخ 1398/6/22 -00:47

کمالی بیچاره بی سواد اشتباه فکر کردی برای دیده شدن در این دنیا راه درست انتخاب نکردی این راه فقط تو رو به جهنم می بره *حسین جان جانهای عالم بفدایت*

امید 3 4 پاسخ 1398/6/22 -00:30

این ملعون بازداشت شد یانه

نادرتوکلی 5 1 پاسخ 1398/6/22 -00:17

صبا خیلی حرف مفت وزیادی زد .چه ربطی داره .دخترای ایرانی ظرفیت ابنو ندارن که مثل خارجیا برن باشگاه.تازه چرا خودکشی کرد.تو قانون مجازات اسلامی احکام زیر یک سال حبس به مجازات جایگزین تبدیل میشد.تازه ازکحا معلوم این حکمی صادر شده .واین چه ربطی به امام حسین داره.خانم خانما راست میگی دلت باشگاه رفتن میخواد فردا بیام دنبالت باهم بریم

vhjaob 8 5 پاسخ 1398/6/21 -23:50

یکی دیگه یه قانون وضع کرده حالا یا درست یا اشتباه یکی دیگم خودسوزی کرده یا به دلیل بیماری های روحی یا واقعا شوق وافر به فوتبال تو الان چیکار به امام حسین (ع) داری ؟ خب بلاخره اتفاقیه که تلخه و همه رو متاثر کرده تقصیر امام حسین (ع) چیه این وسط؟ توقع داری مردمی که ۱۴۰۰ ساله دارند عزاداری می کنند الان بگن امسال ما به خاطر هوادار یکی از تیم ها تاسوعا عاشورا نداریم و همه برای سحر مراسم می گیریم ؟ اون وقت خنک میشی ؟ آخه لحنت داره اینطوری میگه انگار نعوذ بالله امام حسین اومده گفته فقط منو دوست داشته باشید بابا خود پدر مرحوم سحرم این جور که شما و اون ور آبیا جزع و فزع می کنیین نمی کنه کاسه داغ تر از آش شدید؟ درحالی که میگه ما خونواده ای مذهبی هستیم به مقدسات همون سحر توهین می کنی؟

کاربر ناشناس 1398/6/22 -06:00

باید اعدام شود و مثل شمر در روغن زیتون جوشانده شود

بلوری 12 5 پاسخ 1398/6/21 -23:49

امام حسین با گوشت و خون ملت ایران عجین شده حالا اگه شمای بی بصیرت و بی درک از این ملت نیستی به سلامت

محمداکبرزاده 11 4 پاسخ 1398/6/21 -23:38

واقعا ننگ برتو باد، باید بحال مردمی گریست که بازیگر فیلم‌هایی که تو (حتی کلمه شما، هم برای تو حیف است) درآن ایفای نقش میکنی. انشاالله که مظلومیت سیدالشهدا هرچه زودتر گریبانگیر تو وآن خانواده ای که هیچ نقشی در تربیت تو نداشتن شود، وملت هر چه زودتر شاهد دست وپا زدن و طلب عفو کردن تو باشن، تا درس عبرتی شود برای بقیه همفکرانت.

mr 1398/6/21 -23:59

هرغلطی دوست دارن میکنن بعد میگن ببخشید مملکت اگه مملکت درست حسابی بود دارش میزد بعد میگفت ببخشید حواسمون نبود.

سیدناجی 11 4 پاسخ 1398/6/21 -23:18

این زن احمق چون در انزواست وفراموش شده با این کار میخاست سر زبونها بیفته ودیده بشه حربه ای که خیلی از سلبریتیها ازش استفاده میکنن ومیخات از ماجرای دختر ی که خودکشی کرده مثل خیلی از سلبریتیها به نفع خودش سوء استفاده کنه ولی به خاطر توهین به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام باید تاوان پس بده

احمدی 7 3 پاسخ 1398/6/21 -22:10

واقعا فکر میکنید توهین به امام حسین فقط بصورت لفظیه‌.ایا واقعیتهای جامعه ما مثل اختلاس .رشوه خواری مسولین -زدو بندهای نمایندگان مجلس -فاصله طبقاتی- اینا مصداق دنیا پرستی و طاغوت محسوب نمیشه .مساله ای که امام حسین در مبارزه با اون شهید شد.

فرهاد صمدی نارمکی 1398/6/24 -11:14

مثل اینکه باور کردی دین و سیاست به هم مرتبطه حساب دین ومقدساتو از سیاست جداکن ی مثال ساده ای برات بزنم گرگی لباس میش پوشید وَ یِ گله ی بزرگ گوسفندو همشو درید دراین موقع باید بگیم میش ها همگی درنده اند؟ دیگه جوابی کوتاه مختصر ومفید تر از این برات پیدا نکردم.

رضا 10 3 پاسخ 1398/6/21 -21:36

فقط یکبار زندگی مولایت رو بخوان......بعد قضاوت کن

عبدا... 1398/6/25 -19:25

رضاجون؛ مولای این جور آدما جَکُ و جِن.......های هالیوودنند.

ناشناس 11 3 پاسخ 1398/6/21 -21:32

فکر نکنید امام حسین به شما ها نیاز داره که برای یه فوتبال خودکشی میکنید که نه بردش سودی برای ما داره نه باختش و اینم نمیدونید دارید توی زمین دشمن بازی میکنید که چند ماهه شما ها رو نفهم گیر آورده و مشغول این قضیه کرده الان من به عنوان یه دختر فوتبال ببینم تمام مشکلاتم حل میشه یا تو الان فوتبال ببینی بی سوادیت درست میشه نمیفهمی که دارن جوون های ما رو مشغول میکنن تا بیان پس فردا امثال تو رو به درک واصل کنن تا خون شما ها براشون پول بشه برای همون ها که دارید توی زمینشون بازی میکنید واقعا نمیتونید بفهمید این هم نقشه دشمنه ،امام حسین یارای زیادی داره به شما سهل اندیش ها هم نیازی نداره نمونش ادواردو آنیلی میلیاردر که حاضرن جون و دنیاشون رو براش بدن ،ادواردو آنیلی که صاحب کارخونه لامبورگینی و فراری و… بود درآمد سالیانه خانوادش ۳ برابر درآمد نفتی ایران بود وتنها وارث خانوادش بود مادرش پرنسس یهودی بود و پدرش مسیحی وقتی خودش شیعه میشه اسمش رو میزاره مهدی صهیونیست ها بارها مورد اذیت و آزار قرارش میدن پدرش میگه شیعه شدی ولی اعلام نکن، قبول نمیکنه میاد ایران تا امام خمینی رو ببینه امام خمینی پیشونیش رو میبوسه از همه چیز اونم ثروتیکه امثال تو توی خواب نمیبینید و شما ها به خاطر یه ریال پشت به کشورتون میکنید به خاطر شیعه بودنش میگزره،امام حسین و این راهی که براش انقلاب شده امثال ادواردو آنیلی کم نداره که محتاج بیسواد هایی مثل تو بشه گفتم که بدونی ما نیاز داریم به امام حسین نه امام حسین به ما

جعفری 6 5 پاسخ 1398/6/21 -21:23

فقط متونم بگم برات متسفم

راضیه 6 3 پاسخ 1398/6/21 -20:59

باتمام توهینی که به امامم کردی که اعتقاد میلیونها آدمه ،کاری ندارم که آدم خوبی هستی یا نه صبا خانم ... فقط جون عمت، جون مامانت ،جون هرکی دوست داری خبر را حداقل درست بفهمید.. عکس خود طرف را بشناسید بعد بگید دختر آبیه... بابا مردیم از این همه حماقت سلبریتی ها مثل تو ،مهناز ،امیر و....تحفه هایی مثل شما کاش می‌رفتید از این مملکت راحت می‌شدیم بماند هرجابرید باز زهرتون بهمون میپاشه

لیلا 4 5 پاسخ 1398/6/21 -20:32

واقعا برات متاسفم حیف نام ایران که روی تو شما وقتت را صرف پارتی های خودت بکن

من من 1398/6/22 -02:50

ننگ بر تو و خانوادت که زحمتی برای تربیتت نکشیدن ....لازم نیست از زبان کل مردم ایران حرف بزنی...حیف ما که با امثال تو هموطنیم

علی 5 7 پاسخ 1398/6/21 -20:27

سلام به نظر بنده لوده گی موجود در متن صبا کمالی باعث شده تا این همه جبهه در مورد صحبتهاش بشه ولی به خدا قسم اگه امام حسین میفهمید که بعد از مرگش و با شهادتش این همه سو استفاده میکنند از این موضوع قدم به کربلا نمی گذاشت و با یزید بیعت می کرد، ده شب عزاداری محبان حسین با انداختن یک لیوان شربت توی خیابان و عذاب دادن کارگر زحمت کش شهرداری به باد میره کلا شیعه همیشه اهل افراط یا تفریط بوده والا امامان و پیامبران همیشه مورد نکوهش و سرزنش یه عده ای در دوران خودشون بودن و مورد بی مهری قرار می گرفتند ختم کلام گوهر خود را هویدا کن کمال این است و بس خویش را در خویشتن پیدا کن کمال این است و بس هزار سال عزاداری برای امام حسین نمی تونه حق الناسی رو از گردن کسی برداره

حسام 1398/6/22 -00:02

امام حسین علیه سلام خوب میدونستن چکاری درسته شما فکر خودت باش

گودرزی 2 1 پاسخ 1398/6/21 -20:23

سلام این خانم کمالی بسیار خطا کرده بسیار بی عقلی کرده و نادانی چون نمی خام توهین به کسی بکنم به همینقدر اکتفا میکنم وامابگردیم دلیل این بی حرمتی هارا نسبت به اعمه اظهار پیدا کنیم وازریشه درست کنیم

گودرزی 1 4 پاسخ 1398/6/21 -20:23

سلام این خانم کمالی بسیار خطا کرده بسیار بی عقلی کرده و نادانی چون نمی خام توهین به کسی بکنم به همینقدر اکتفا میکنم وامابگردیم دلیل این بی حرمتی هارا نسبت به اعمه اظهار پیدا کنیم وازریشه درست کنیم

محدثه 9 4 پاسخ 1398/6/21 -20:20

کسی ک ۱۴۰۰ساله پرچمش بالاعه نیازی ب حرفای مسخره تو نداره

م 5 3 پاسخ 1398/6/21 -20:08

چی جوری میشه اسم مراسم عزاداری که با عشق و اه و توسل همراه است را پارتی شبانه گذاشت؟

فاطمه 1398/6/22 -02:57

یک عده ادم پولدار که بی غم و اندوهند بانی این مجالس شدن و با فخر فروشی و اسراف و حرام کردن حلال خدا این مراسم ها رو برگزار میکنند و به فامیلاشون نذری میدن والا شبیه پارتی یا بدتره ....اونی که حسینی هست دلش حسینی هست پاشو تو این مکانها نمیزاره چون قربونش برم امام حسین غریبه تو این مجالس ...تو که دیگ میزاری دست مومن بگیر گره از کار محتاج باز کن نگو دیده نمیشه اون کارا ولی دیگ دیده میشه نگو 1000 تا رو ابگوشت میدم بعد کارمو را میندازن بخدا تو این مراسما همه کار میکنن به جز عزاداری همدیگرو با چاقو میزنن شماره میدن به ...هزارتا مفسده

یاس احمدی 4 1 پاسخ 1398/6/21 -20:03

اگر متوجه اشتباهت شدی که هیچ ..... اگر از ترس از دست دادن هوادارات اون پست رو پاک کردی واقعا برات متاسفم خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه قلبا توبه کن...... دختر ابی خدا داره و نیازی به حمایت تو و سحرقریشی و... نیست.

مسافر 3 2 پاسخ 1398/6/21 -20:03

فکر کرده کار مهمی کرده که حذف کرده نوشدارو پس از مرگ سهراب واقعا برای جامعه اسلامی باید متاسف بود که اجازه گستاخی چنین افرادی را می دهند خدا نسلشون رااز روی زمین بردارد

مجتبی علیزاده 0 4 پاسخ 1398/6/21 -19:53

فقط اعدام بشه همین

نازنین 1398/6/22 -00:00

خیلی اشتباه کرده و خیلی حرف مزخرفی زده اما هی نگید اعدامش کنند اگه بخواند اعدامش کنن اون وقت فرشته میشه میشه مظلوم معصوم مطهر و پاک شروع می کنن از خوبیاش گفتن و اونوریام ازش یه شهید می سازند یه خود سوزی که خود پدر دختر میگه به خاطر بیماری روحیه زا چقدر سیاسی کردند حالا فک کن اعدام یه زن باشه حقوق بشر و فرح و گوگوش وفلا نی و بهمانی چه داستان سرایی های که نکنن ولش کنین بذارید همینجوری بمونه درجهل مرکب ابد الدهر بمونه

فرهاد صمدی نارمکی 1398/6/22 -13:15

ببین ماهی به آب زنده است وسلبریتی ها به معروفیّت همین که خودشو به لجن کشونده براش از اعدام بدتره باآل علی (ع)هرکه دراُفتاد...................

حسین 3 1 پاسخ 1398/6/21 -19:39

واقعا ثابت کردن که هیچی نیستند به نظرم من باید براش مجازات سنگینی در نظر بگیرند تا دیگه جرات نکنه دهن کثیفی را اینطوری در مورد امامان و شهدا باز کنه

نازنین 2 1 پاسخ 1398/6/21 -18:51

خاک تو سرت با این طرز حرف زدنت انشالله امام حسین بزنه به کمرت حالا واسه خود کشی یه دختر باید کل قیام امام حسین و اعتقادات رو ببری زیر سوال

میرراضی رودسری 2 1 پاسخ 1398/6/21 -18:39

این هنرمندان را دیگه زیادی صداوسیما بزرگشان میکنه ،، فکر میکنند که چقدر محبوبیت نزد مردم دارند من خودم تو هیات میدیم که خانمهایی با ظاهری پیراسته و آرایش کرده برای پخت و پز عاشورا چه نذریهایی دادند باید برید؟ از این مردم یاد بگیرید.خدا همه ما را عاقبت بخیر کنه و شما و کسایی که مثل شما فکر می کنند به راه راست هدایت کند . یا حسین.

مهرداد 0 1 پاسخ 1398/6/21 -18:15

این اتش ازگور دوزدان بیت المال بلند می شود هروقت خواستن با این گردن کلفت برخورد بشود برای حاشه بردن قوه قضایه دست به این اقدام ناجوان مردانه می زنند که قابل پیش بینی بود ولی کور حوانندی به زودی با هرسه گروه خطاکار شامل انپراتور خبری اصلاح طلبان -بازیگران این صحنه وتهیه کنندگان خوراک خبری وکارگردان ان برخورد می شود فقد کافی صبر وحوصله به همدیگر خرج کنیم

محمد 2 0 پاسخ 1398/6/21 -18:09

تکلیف اون چندهزار نفر که پستشو لایک کردن چی میشه؟

لعنت بر دشمنان امام حسین علیه السلام 4 1 پاسخ 1398/6/21 -18:08

برای شیعه جای تأسف دارد که وقتشون رو صرف فیلم ها و سریال های این بازیگران رذل میکنند که چنین شخصیت پوچ و توخالی دارند .... حیف اسم شیعه که تو شناسنامه اینهاست حیف

ابوجهل مرکب 1398/6/22 -02:59

مذهب رو تو شناسنامه نمینویسن

احمد 17 4 پاسخ 1398/6/21 -17:59

انقدر این آدمهای حقیرهستند که فقط باید واگذارشون کرد به امام حسین .ع.

؟؟... 13 5 پاسخ 1398/6/21 -17:37

واقعا خجالت نکشیدی این پست گذاشتی . با خودت فکر کن ببین چی گفتی ..... گرچه فکری نداری ......

میثم رشیدی 7 1 پاسخ 1398/6/21 -17:34

و باز هم صورت مسئله حذف شد!!!خب یه کم فکر کنید

ایرانی 10 6 پاسخ 1398/6/21 -17:10

این همه فیلمهای مذهبی بازی کردی این همه سریال با نقشهای مثبت ، با چه اعتقادی،خانم کمالی.باید از این حرفها خجالت بکشی. تو حتی تربیت پدرو مادرت رو هم زیر سوال بردی.

حسن پرند 6 7 پاسخ 1398/6/21 -17:09

حالا برخورد بشه اعتقادات برمیگرده؟ اشتباه میرین. اونایی که باعث انحطاط و بی اعتقادی جوانها میشن رو نمیتونین محکوم کنید.

راستگو 7 3 پاسخ 1398/6/21 -16:48

مرگبر سلبریتیهای نانجیب

علی 12 4 پاسخ 1398/6/21 -16:37

چهار تا کولی «که اسمشون جدیدا شده بازیگر» احساس روشن فکریشون میشه . دهن کثیفتو ببند و نام امام حسین رو به زبون نجست نیار.

امیر 6 13 پاسخ 1398/6/21 -16:11

من هم مخالف این هستم که کسی به مقدسات دیگران توهین بکند.کی جرعتش را داردبه امامان معصوم اصاعه ادب کند.بنظر من این خانم به زبان خودش با امام حسین درد دل کرده به صورت نوشتاری خودمان در روز چقدر دامن اعمه را می چسبیم ودرد دل میکنیم.الان مسلمانهای بحرین.میانمار ایران چین چچن امریکا روسیه خود مکه ومدینه آزادی دارند مشگل ندارند در هر کجا که نام بردم بجز ایران به نماز خواندنشون هم گیر میدن .خدا را در نظر بگیرید وزود قضاوت نکنید.قضاوت عجولانه بعدش شرمندگی دارد

... 1398/6/21 -18:20

به اين درد دل نميگن

مریم 1398/6/21 -21:00

دردل تو اینستاگرام دردل توهین آمیز؟؟؟؟ مظلومیت امام حسین نادیده بگیره بگه ما جوونایی رشید تر و زیباتر از خودت و یارانت دادیم درد دل نیست این تو هینه

ناشنناس 1398/6/21 -21:20

بله شاید حرف شما درست باشه اما درد دل اون هم با تین لحن در شبکه اجتماعی دیگر درد دل نیست اون هم از ذهن یک بازیگر ،کسی که توی چشم هست و میاد اینطوری بی احترامانه به قول شما درد دل میکنه حداقل لیاقت بازیگری رو نداره چون به این درک نرسیده که چه حرفی رو کجا بزنه ،هیچ محب اهل بیتی نمیاد اینطوری درد دل کنه اونم جلوی چشم همه

علی 4 11 پاسخ 1398/6/21 -16:08

مطمئنم قبل از گرفتن گیرین کارت و رفتنش به آمریکا تو همین ایران جرش میدن. بزودی.

دشمن دشمن حسین 10 7 پاسخ 1398/6/21 -16:08

خدا وکیلی عکسشو قبل از عمل دماغ نگاه کنید دماغتو خودت بریدی زبونتو ما میبریم دعا کن حبس ابد بهت بخوره وگرنه فکر نکنم جرات کنی از بازداشتگاه بیای بیرون

انشاءا...عبدا... 1398/6/24 -21:38

بعداز این متن برات متنی می فرستم دوست داشتی به هر کسی بفرس تابلکه رسواکه هست رسواتر بشه ی واقعیّتی یو نوشتم این جماعت وقتی مفتضح می شند حاضرند بمیرند ولی معروفیت اِشون خدشه ای وارد نشه این همه کامنت براش از اعدام وبریدن زبونش هزار مرتبه بدتره.

مائده شفیعی 5 7 پاسخ 1398/6/21 -15:59

بحثی که این خانوم پیش کشیدن کاملا دوپهلوه از یه نظر حرفشون درست بوده برای اینکه داره از مظلومیت امام حسین میگه و از مظلومیت شهیدایی که رفتن تا این مملکت توی آرامش باشه و هیچ ظلم وستمی نه تنها توی ایران بلکه تو هیچ جای جهان نباشه.. اما ازیه طرف هم دارن به مقدسات مردم واعتقاداتی که بهشون ایمان دارن در لفافه توهین میکنن و هیشکس از جمله سلیبریتی های کشور کوچکترین اعتراضی نکردن حتی اون وزیر آموزش و پرورشی که میگه بچه ها نباید بجز ادیان اسلامی اسمی از ادیان دیگه نباشه..

رضا 1398/6/21 -19:36

خواهشا ببند دهنتو...توام یه سلبریتی هستی.

رضا رستمی 1398/6/21 -19:38

ببند دهنتو نفهم....امام حسین یکی بود والسلام

ناشناس 1 1 پاسخ 1398/6/21 -15:55

این دونفر چی می خوارن خاکتوسر شمادوتا امام حسین توقبرش آروباشد خاک توسرتو نفهم

Ali 6 2 پاسخ 1398/6/21 -15:52

اینا فقط عقده گشایی میکنند حالا این یکیشون خیلی پر رو تره ، باید یه برخورد مناسب باهاشون بشه تا همه چیرو به بازی نگیرند.

.... 5 2 پاسخ 1398/6/21 -15:51

آخه کمالی توروچه به این غلطاتوهم خودتوآدم حساب کردی کمترازاونی هستی که بخوای نظریه بنویسی ان شاءالله به همین زودی جواب اهانتت رومیگیری

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks