خداحافظی کاپیتان تیم ملی منتفی شد!

کاپیتان تیم ملی بسکتبال فاش کرد که قصد داشته بعد از دیدار با فیلیپین از بازی های ملی خداحافظی کند.

خداحافظی کاپیتان تیم ملی منتفی شد!

در حالی که علاقه‌مندان به بسکتبال بعد از 3 شکست در دور مقدماتی از کسب سهمیه المپیک 2020 هم ناامید شده بودند، اما آسمان خراش‌های ایرانی با 2 برد و به لطف برد نیجریه برابر چین توانستند بعد از 12 سال بار دیگر المپیکی شوند.


کاپیتان 36 ساله تیم ملی بسکتبال که اوج درخشش او در بازی با آنگولا بود و بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد، بعد از برپایی جشن صعود به المپیک فاش کرد که لحظه آخر از تصمیم سرنوشت ساز خود برای خداحافظی از بازی های ملی پشیمان شده است.


صمد نیکخواه با انتشار فیلمی روی اینستاگرام خود نوشته است: «وقتی 11 تا 200 سانتی‌متری میخوان به زور بزنن زیرت و بگن خداحافظ، ولی اون مال وقتی بود که المپیک نمی‌رفتیم. منم عاشق بسکتبال. دیگه یک سال دیگه تحمل کنین عمو صمد رو».


کاپیتان تیم ملی بسکتبال اینطور که در اینستاگرامش مدعی شده تا قبل از بازی تصمیم به خداحافظی داشته و حتی این مساله را به اطلاع همبازیانش هم رسانده و آن ها در پایان مسابقه با فیلپین می خواستند با بالا انداختن صمد، خداحافظی اش را رسما اعلام کنند، اما کاپیتان در لحظه آخر از تصمیم خود پشیمان شده است.


گویا دومین حضور در المپیک برای کاپیتان باتجربه تیم ملی بسکتبال آنقدر جذابیت داشته که تصمیم گرفته یک سال دیگر به بازی های ملی ادامه دهد و همراه با سایر ملی پوشان به توکیو پای بگذارد تا شاید با خاطره ای بهتر از تیم ملی خداحافظی کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها