فرش آرا مشهد- شاهین کرمانشاه؛ مشهدی‌ها چشم به صدرنشینی دارند

رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود.

فرش آرا مشهد- شاهین کرمانشاه؛ مشهدی‌ها چشم به صدرنشینی دارند

به گزارش مشهد فوری ، رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود.

در یکی از این دیدارها تیم فوتسال فرش‌آرا به عنوان نماینده فوتسال شرق کشور و مشهدمقدس به مصاف شاهین کرمانشاه می‌رود.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و در چارچوب هفته یازدهم این رقابت‌ها، فردا فرش‌آرا به مصاف شاهین کرمانشاه می‌رود.این بازی ساعت 18 در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

این دیدار در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار خواهد شد و در حالی دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فرش آرای میزبان از 10 دیدار اخیر خود موفق به کسب 16 امتیاز شده است و در حال حاضر در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در رده چهارم ایستاده است.

شاهین کرمانشاه نیز از تعداد بازی مشابه تنها 10 امتیاز کسب کرده و در کمرکش جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و در رده دهم قرار گرفته است.

بازی فردای دو تیم به ویژه برای فرش آرا دیداری حیثیتی و حساس محسوب می‌شود زیرا آنها فاصله‌ای 4 امتیازی با صدر جدول رقابت‌ها دارند و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند می‌توانند خود را به صدر جدول نزدیک کنند و به ادامه رقابت‌ها بسیار امیدوار باشند.

از سوی دیگر شاهین کرمانشاه نیز قصد ندارد حداقل امتیازات جمع آوری شده خود را در این بازی را از دست بدهد و قطعا برای شکست نخوردن در این دیدار به مصاف فرش آرا خواهد رفت و باید دید تقابل اندیشه‌های تاکتیکی دو مربی به کجا خواهد انجامید.

منبع: تسنیم

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها