نان امسال گران نمی‌شود

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تا به امروز ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

نان امسال گران نمی‌شود

به گزارش خبر فوری ، حسن حنان قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گفتگویی اظهار کرد: تا به امروز 7 میلیون و 600 هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خرید شده که 100 هزار تن آن گندم دوروم است.

وی افزود: در سال گذشته در مجموع 345 هزار تن گندم دوروم به صورت تضمینی خرید شده که میزان خرید تضمینی این محصول در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کاهش یافته است.
معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: میزان کلی خرید تضمینی گندم در سال جاری نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی در ارتباط با قیمت نان در سال جاری اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌کند و کماکان به قیمتهای گذشته به فروش می رسد و برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم؛ آرد مورد نیاز نانوایان نیزبا قیمتهای گذشته و با نرخ 665 تومان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • arman
    0

    همین الانم بربری ۲۰۰۰ تومنه . من خانواده های زیادی رو میشناسم که مصرف نان رو هم جیره بندی کردن . این نتیجه انقلاب و ۸ سال مقاومت در جنگ تحمیلی بود؟؟

  • yas
    0

    نه تورو خدا گرون کنید حداقل برا حمایت از قشر فقیر جامعه نمیتوانند که غذای گرانقیمت بخورند لااقل نان گران بخورند.

  • ali
    0

    دقیقا از ماه رمضان امسال نان سنگک ساده 2000 تومن و کنجدی 3000 تومن شده تازه اینا همون نان قبلی هستن اگر مشتری سفارشی بخواد باید هر نون سنگک رو 5000 تومن بخره و بربری هم با مقداری کنجد کم اکثر نانوایی های تهران 2000 تومنه. چطور میشه گفت امسال افزایش قیمت نان نداریم؟

  • saleh
    0

    جناب آقای حنان قائم مقام محترم مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران، لطفا یکسری به نانوایی های سنگک و بربری فقط تهران بزنید تا ببینید چه مقدار افزایش دادند. خواهشمند است جلوی این افزایش نان را در تمام نانوایی ها بگیرید. مردم خیلی سخت دارن زندگی می کنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    پس چراکسی به وضعیت نان درچناران که قشرفقیرجامعه هستن. رسیدگی نمیکنن وتازگی نانوگران کردن

  • امیر
    0

    ما ایرانیها را خوب گیر اوردند نان سنگکی که طی چهل سال شد 1000 تومان یک شبه شد 2000 تومان دوبرابر تازه سرمان منت هم میذارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها