آینتراخت همگروه شدن با یونایتد را می‌خواهد

یکی از مدیران آینتراخت فرانکفورت می‌گوید این باشگاه امیدوار است در قرعه‌کشی لیگ اروپا با منچستریونایتد همگروه شود.

آینتراخت همگروه شدن با یونایتد را می‌خواهد

اکسل هلمان، عضو هیات‌مدیره باشگاه آینتراخت فرانکفورت می‌گوید این تیم که سال گذشته به نیمه‌نهایی لیگ اروپا رسیده امیدوار است در قرعه‌کشی مرحله گروهی این رقابتها که امروز برگزار می‌شود با منچستریونایتد همگروه شود چرا که فرانکفورت دیدار با یونایتد را یک بازی رویایی می‌داند.

آینتراخت که سال گذشته به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یافت امسال در مرحله پلی آف حاضر بود و روز پنجشنبه با پیروزی 3-0 مقابل استراسبورگ جواز حضور در مرحله گروهی را بدست آورد. آینتراخت سال گذشته با درخشش لوکا یوویچ و سباستین هالر که به ترتیب به رئال مادرید و وستهام پیوسته‌اند توانست تا مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا پیش برود.

هلمان در آستانه برگزاری قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ اروپا به خبرنگاران گفت:" در بازی ما با استراسبورگ همه دیدند که آینتراخت چه ورزشگاه و چه هوادارانی دارد. جو ورزشگاه خانگی ما جو ویژه‌ای است که به بازیکنان ما کمک زیادی می‌کند. جو ورزشگاه ما با دیگر ورزشگاه‌های بوندس‌لیگا قابل مقایسه نیست".

این عضو هیات مدیره آینتراخت فرانکفورت در ادامه گفت:" من دوست دارم آینتراخت در مرحله گروهی با منچستریونایتد در یک گروه قرار بگیرد. بازی با شیاطین سرخ برای ما یک رویا خواهد بود. همانطور که سال گذشته بازی با چلسی برایمان یک بازی رویایی بود".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها