نجات ۳۲ اعدامی از چوبه دار توسط محسن چاوشی

محسن چاوشی تا کنون ۳۲ محکوم به اعدام را با کمک هوادرانش با راه اندازی کمپین های نجات از چوبه دار نجات داده است. او این کار را در سکوت محض خبری و بدون پوشش هیچ رسانه‌ای انجام داده است.

نجات ۳۲ اعدامی از چوبه دار توسط محسن چاوشی

نجات ۳۲ اعدامی از چوبه دار توسط محسن چاوشی از آن دست خبرهایی است که بسیاری را خوشحال می کند. محسن چاوشی، خواننده موسیقی پاپ که همواره در زمینه انجام کارهای خیر و کمک به انسان‌های نیازمند پیش‌قدم بوده، به تازگی جوان افغان محکوم به اعدام را با راه‌اندازی یک کمپین و جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز (۲۰۰ میلیون تومان) از چوبه دار نجات داد.

برخی از نزدیکان محسن چاوشی می‌گویند، سید مصطفی سی و دومین فرد محکوم به اعدام است که با یاری محسن چاوشی نجات پیدا می‌کند. او هفته گذشته نیز مبلغ ۱۷ میلیون تومان را برای کمک به یک نیازمند دیگر جمع‌آوری کرده بود.

خبرگزاری شفقنا افغانستان درباره ماجرای سید مصطفی نوشته است: مصطفی ۹ سال قبل در حالیکه ۱۶ سال داشت در یک درگیری منجر به قتل متهم شناخته شد و به کانون اصلاح و تربیت و سپس به زندان منتقل شد.

یک تن از مسئولین کمپین مردمی که اتفاقاً ایرانی هم هست گفت: به لطف خدا و حمایت مردم و کمک آقای چاوشی توانستیم یکبار دیگر یک محکوم به اعدام را آزاد کنیم و این افتخاری است برای تمام کسانی که در این مدت صادقانه برای آزادی مصطفی تلاش کردند.

منبع: شهروند

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • شهر
    0

    خوبه از حالا به بعد آدم بکشن و دیگران پول بدن تا آزاد بشن.متاسفم . با این کار از اونور بام میفتیم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دمت گرم محسن جان . ادامه بده راه پر افتخارت رو

  • yas
    0

    باید همین کارو بکنه هر اجرای کنسرتش برای نفت پانصد میلیون اب میخوره

  • علیرضا لایقخواه
    0

    سلام و عرض ادب، به نظرم به نظرم بسیار کار خوب و پسندیده ای انجام داده در قرآن کریم هم خداوند میفرماید هر کس که جان یک انسان رو نجات بدهد، گویی که جان همه انسانها رو نجات داده بنابر این کار ایشان از افضل اعماله. خداوند به ایشون در دنیا و آخرت خیر بسیار عنایت کنه. کاش برخی هنرمندان و بعضی مسوولین و روحانیون مدعی اسلام و پیروی از پیامبر و اهل بیت (ع) یاد بگیرن.

  • اسدالله
    0

    قاتل باید اعدام شه .اینای که جوان کشته دادن میدونن حرف من چند نکته داره..خدا نکنه قاتل بیاد جلو طرف آزادانه بگرده .اونوقته که .....

  • رکسانا
    0

    برو یره... کسیکه آدم بکشه باید اعدام بشه آدم قحطی بود رفتی سراغ قاتل آزادکردن؟منم بایکی چپ افتادم دوست دارم بکشمش میای منم از اعدام نجات بدی؟؟

    نظرات شما -
    • بنده خدا
      0

      شکسته استخوان داند بهای مومیایی را

  • مهدی
    0

    دمت گرم آقامحسن خیلی مردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها