تفکر لیبرالی راه به جایی نخواهد برد/ باید مجلس را به بیانیه گام دوم انقلاب نزدیک کنیم

بادامچیان گفت: امروز تفکراتی که با خط رهبری فاصله دارند راه به جایی نخواهند برد و باید مجلس را به سمت‌ تفکر اسلامی سوق دهیم.

تفکر لیبرالی راه به جایی نخواهد برد/ باید مجلس را به بیانیه گام دوم انقلاب نزدیک کنیم

اسداللّه بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز بسیج اصناف در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار شد، گفت: شهدا حق بسیار عظیمی بر گردن ملت دارند و توانستند فعالیت خود را به بهترین نحو انجام دهند.

وی افزود: در سال شهریورماه ۱۳۲۰ ایران به اشغال آمریکا و انگلیس درآمد و چون کشور تحت اشغال نیروهای این کشورها بود، به راحتی فروپاشید و به دنبال آن، رضاشاه از کشور فرار کرد، چون اگر در ایران می‌ماند مردم وی و همراهانش را از بین می‌بردند. در همین شهریور ماه صدام با پشتیبانی کشورهای بزرگ دنیا به کشور ما حمله کرد و چون نظام، جمهوری اسلامی بود، بعد از ۸ سال با تدابیر امام خمینی(ره) نتوانست به پیروزی برسد. در شهریورماه واقعه ۱۷ شهریور ماه را داریم که با واکنش به موقع نیروهای جوان و تدبیر و فرماندهی برخی بزرگان، برنامه مزدوران رژیم شاهنشاهی به بن‌بست کشیده شد و دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

بادامچیان ادامه داد: شهریور یادآور ترور شهیدان رجایی و باهنر است؛ کسانی که گام‌های بزرگی در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی برداشتند و برنامه‌های بزرگی داشتند. همه این افراد با رای اکثریت روی کار آمدند که قابل مقایسه است با برخی نمایندگانی که امروز حقوق‌های میلیاردی می‌گیرند و این حقوق را حق خود می‌دانند؛ فعالیت‌های شهیدان رجایی و باهنر به قدری بود که امروز معیار دولت برتر در جمهوری اسلامی، ارزیابی دولت‌ها در هفته دولت، دولت این عزیزان است.

وی افزود: امسال انتخابات مجلس را داریم که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) منتشر شد، باید آن را به گونه‌ای رقم زنیم که به این بیانیه و نظرات رهبری نزدیک باشد. مجلس یازدهم که قرار است بخشی از کشور را اداره کند باید روزبه‌روز به اقتدار و پیشرفت کشور بیافزاید و عزت اسلام را به رخ جهانیان بکشد و مقتدرانه در مقابل دشمنان بایستد.

بادامچیان همچنین عنوان کرد: وقتی امروز قدرت کشور و نیروهای اسلامی را در لبنان و یمن و کشورهای دیگر مشاهده می‌کنیم و عربستان ‌سعودی غیرمستقیم برای ایرانی‌ها به منظور حل مسئله یمن پیغام می‌فرستد و ما پهپاد آمریکایی را در خلیج فارس می‌زنیم یعنی اقتداری که با همراهی نیروهای انقلابی و مخلص در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی اظهار کرد: امروز تفکر اصلاح‌طلبی، لیبرالی و تفکراتی که با خط رهبری فاصله دارند، راه به جایی نخواهند برد و مشکلات کشور تنها در سایه بینش و تفکر اسلامی حل خواهد شد و باید کاری کنیم که چنین تفکر و بینشی در جامعه حاکم شود و مجلس را به این سمت‌وسو سوق دهیم؛ امروز نیاز به اتحاد در بین نیروهای انقلابی داریم که از ضروریات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

دبیرکل حزب موتلفه افزود: امروز شاهدیم که برخی نمایندگان مجلس با زدوبندهای بزرگ، پول‌های کلان به جیب می‌زنند و فسادهای آن چنانی انجام می‌دهند؛ این نمایندگان هرگز به درد مردم رسیدگی نخواهند کرد و تنها به فکر پر کردن جیب خود هستند.

بادامچیان در پایان گفت: سال‌های آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش خواهیم داشت که باید هوشیارانه، افرادی که خط رجایی و لاجوردی را در پیش گرفتند را انتخاب کنیم؛ هرگاه توانستیم با هوشیاری و بصیرت، فرهنگ ولایی و اسلامی را در جامعه پیاده کنیم به بیانیه گام دوم نزدیک خواهیم شد و زمینه‌های رشد را فراهم خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها