مس یکی از بهترین‌ها استب

جاوید: کیفیت فوتسال ایران بالاتر از سطح آسیاست

بازیکن تیم ملی و تیم فوتسال مس سونگون گفت: سطح کیفی فوتسال ایران همیشه بالاتر از سطح آسیا قراردارد و سایر تیم‌های آسیایی در حال پیشرفت در سطح کیفی خود هستند.

جاوید: کیفیت فوتسال ایران بالاتر از سطح آسیاست

مهدی جاوید در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم مگنوس نماینده برزیل در جام باشگاه‌های آسیا 2019 تایلند گفت: :سطح کیفیت فوتسال در ایران از سایر کشورهای آسیا بالاتر است و کشورهایی همچون تایلند و ژاپن هم تلاش خوبی برای بهبود کیفیت فوتسال در کشورهایشان انجام می‌دهند.

وی گفت: جام باشگاه‌های جهان فرصت خوبی برای تیم های ایرانی و بازیکنانشان است تا در یک تورنمنت کاملا حرفه‌ای با تیم های خوب برزیلی و اسپانیایی به رقابت بپردازند. این رقابت ها به دلیل برگزاری منظم آن از اعتبار بالایی برخوردار است و کشور تایلند نیز میزبانی خوبی برای این مسابقات انجام داده است.

بازیکن تیم ملی و تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به رنکینگ جهانی فوتسال ایران گفت: ایران پس از برزیل و اسپانیا در رده سوم رنکینگ جهانی قرار دارد و سه تیم خوب مگنوس، ال‌پوزو و مس سونگون در یک گروه در این جام رقابت خواهند کرد. مس سونگون ورزقان یکی از بهترین باشگاه‌های آسیاست و به نظرم زیباترین دیدارهای این مسابقات در گروه C خواهد بود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها