ویدئو| حرکات موزون منتسب به فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی


2 شهریور 1398 - 10:45
5d60d5f052187_2019-08-24_10-45
حرکات موزون منتسب به فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی که منجر به انتقاد تند کیهان از این کنسرت شده است را ببینید.

حرکات موزون منتسب به فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی که منجر به انتقاد تند کیهان از این کنسرت شده است را ببینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 شهریور 1398 - 10:45

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
بهروز 3 1 پاسخ 1398/6/3 -16:12

الان با پخش این فیلم من اسلام درونم در خطر افتاد باید چیکار کنم؟؟ لطفا چندتا فیلم از اختلاسها بزارین تا یک ذره آروم بشم و ایمانم برگرده سرجاش..!

محمد 5 4 پاسخ 1398/6/3 -07:45

کیهان تکلیفش روشن است .

راحله 1 1 پاسخ 1398/6/3 -07:20

یا ابلفض ایشون 70 سالشونه؟برم خودم و بکشم 27 سالمه ولی اوشون ازمن جوونترن:(

Nazi 2 9 پاسخ 1398/6/3 -03:31

واقعا متاسفم برای اینهمه مغز مریض که اینجا هست!!!آخه این کجاش رقصه؟؟؟هر موسیقی و ریتم ،یه حرکت خاص خودش رو داره که سمعی و بصری باید باشه،،وقتی چیزی راجع به هنر نمیدونید لطفا بزرگنمایی و غلو نکنید

امیر 1398/6/3 -11:57

این رقص نیست بله ولی استفاده از خانم رقاص را میشه عنوان کرد

سارا 8 6 پاسخ 1398/6/2 -22:04

وااا همچین میگید رقص من فکر کردم اومده رو صحنه بندری رقصیده اون دست و بالا و پایین کردن که به قول علی حرکات کششی بود هر روزم تو پارکا انجام میدن

علی 11 8 پاسخ 1398/6/2 -18:26

موسیقی سنتی را هم به گند کشیدند. از سالار عقیلی انتظار نمی رفت.

مینا 1398/6/2 -19:21

خیلی هم عالی بود، مزه موسیقی سنتی همین حرکات موزون و خاص است

ali 5 4 پاسخ 1398/6/2 -15:51

حرکات موزون نبود ... بیشتر شبیه حرکات کششس ورزشی بود . بیخیال بابا هیچ مشکلی برای کسی بغیر از کیهان نیفتاد

جاسم بندری 1398/6/3 -07:58

چرامااینقدبی فرهنگیم...بنده خدایکسره دستش روبه آسمون درازه داره از خدا خواهش میکنه تو این اوضاع اقتصادی یارانش قطع نشه..حالابازم بگیدرقص...

علی 4 3 پاسخ 1398/6/2 -14:04

من که ویدیوتان دیدم چیز صهیونیستی یی نداشت شاید حلال زاده ها فقط اون رو می بینن.

مریم 1398/6/2 -17:25

شبکه من وتو صهیونیستی یه دوزاری تون یه کم کجه

کبوتر 1398/6/3 -14:11

همش زیر سره امریکاست :-)، :-)

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید