امروز؛ آغاز امتحانات نهایی شهریور ماه + برنامه امتحانی

بر اساس اعلام سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات نهایی شهریورماه از دوم شهریور آغاز و تا بیست‌وسوم همین ماه ادامه دارد.

امروز؛ آغاز امتحانات نهایی شهریور ماه + برنامه امتحانی

بر اساس اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی شهریور از امروز (دوم شهریورماه) آغاز می‌شود و تا بیست‌وسوم همین ماه ادامه خواهد داشت.

دانش‌آموزان پایه دوازدهم متوسطه، سال سوم متوسطه رشته‌های نظری به شیوه نیم‌سالی-واحدی، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و دوره پیش‌دانشگاهی امکان شرکت در این امتحانات را دارند.

برنامه امتحانی پایه دوازدهم در ۴ رشته ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی برگزار می‌شود، همچنین برای دانش‌آموزان سال سوم متوسطه امتحانات در ۴ رشته مذکور برگزار خواهد شد؛ برنامه امتحانات نهایی دوره پیش‌دانشگاهی بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد نیم‌سال واحدی در ۵ رشته هنر، علوم و معارف اسلامی، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و ریاضی فیزیک از فردا آغاز و تا شنبه هفته آینده (نهم شهریورماه) ادامه پیدا می‌کند.

دانش‌آموزان شاخه‌ فنی‌وحرفه‌ای هم امتحانات خود را از امروز آغاز و تا یازدهم شهریورماه به پایان می‌رسانند.

بر اساس اعلام قبلی آموزش و پرورش، باتوجه به شرایط خاصی که دارند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند، اما قبولی آن‌ها به منزله قبولی خردادماه محسوب می‌شود.

برای مشاهده برنامه امتحانات نهایی روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه امتحانات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها