تولیت آستان قدس:

کیفیت و تنوع تولید دارو در آستان قدس رضوی افزایش می‌یابد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حوزه تولید دارو نیز تلاش می‌کنیم کیفیت و تنوع دارو را در آستان قدس افزایش دهیم تا نیاز به خارج از کشور به حداقل برسد.

کیفیت و تنوع تولید دارو در آستان قدس رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش مشهد فوری ، حجت‌الاسلام احمد مروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از طرح‌های توسعه‌ای بیمار‌ستان فوق تخصصی رضوی مشهد اظهار داشت: در حوزه سلامت، امکاناتی که آستان قدس در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز تولید دارو دارد را باید از نظر کمی و کیفی گسترش دهیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های پزشکی جدید نیز رایزنی شده تا وارد شود و در حوزه تولید دارو نیز تلاش می‌کنیم کیفیت و تنوع دارو را در آستان قدس افزایش دهیم تا نیاز به خارج از کشور به حداقل برسد.

مروی خاطرنشان کرد: ممکن است همه نتوانند در بیمارستان رضوی بستری و درمان شود و باید تسهیلاتی فراهم شود تا محرومان و مستضعفان نیز از این خدمات بهره ببرند و بیمارستان رضوی باید بخشی از درآمدش را به دارالشفاءها و درمانگاه‌هایی اختصاص دهد که داریم و خواهیم داشت و مناطق محروم نباید فاقد دارالشفاء باشند.

وی بیان کرد: بیمارستان رضوی از نظر خدمات پزشکی و برخورد با بیمار و احترام به بیمار یک برند است و متخصصان پزشکی خوبی اینجا حضور دارند و باید به این سمت حرکت کنیم و باید تجهیزات کامل داشته باشیم و سرمایه‌گذاری نیز صورت دهیم و نیروهای کارآمد را جذب کنیم.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها