استاندار خراسان رضوی:

برنامه ریزی رفع حاشیه نشینی در مشهد انجام شده است

استاندار خراسان رضوی از برنامه ریزی برای اجرای طرح های رفع حاشیه نشینی در مشهد خبر داد.

برنامه ریزی رفع حاشیه نشینی در مشهد انجام شده است

به گزارش مشهد فوری علیرضا رزم‌حسینی صبح پنجشنبه در افتتاحیه یک مجموعه آبی چندمنظوره در مشهد، ضمن تقدیر از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فرمانده سپاه معمار انقلاب اسلامی است؛ ما معتقدیم که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، این سپاه بوده است که کشور را نگه داشته است و اگر این ارگان نبود، کشورمان نیز وجود نداشت. لذا امیدواریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روزبه‌روز توانمندتر شده و گام‌های بزرگی را در راه پیشرفت انقلاب اسلامی بردارد.

وی ضمن تأکید بر لزوم وجود وحدت بین همه در راه پیشرفت کشور افزود: همگی و با هر سلیقه و هر لباسی، هدف مشترکی را دنبال می‌کنیم. در حوزه پیرامون مشهد مقدس نیز اقدامات مطلوبی انجام شده و امید است با اجرای طرح نجات در ۸ محله حاشیه شهر مشهد، ۳۲ دستگاه هشت پهنه فعال شود که ۳ دستگاه از این تعداد، توسط سردار سلامی اعلام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: برای اجرای برنامه، به اجرای طرح کالبدی جابه‌جایی فرهنگی و همچنین مسائل امنیتی، هنری و اجتماعی نیاز داریم و امید است به زودی امکانات کافی شهرنشینی فراهم شده و شرایط اسکان افراد در داخل شهر ایجاد شود تا آن‌ها از حاشیه شهر خارج شوند که البته در این راستا، اقداماتی نیز صورت گرفته است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها