تنها پیست استاندارد اتومبیلرانی کشور در مشهد به بهره برداری می‌رسد

سرپرست هیئت موتورسواری خراسان رضوی گفت: امیدوارم طی دو ماه آتی پیست فرمول 2 ثامن را به نتیجه برسانیم، زیرا تنها پیست استانداردی خواهد بود که علاوه بر برگزاری مسابقات داخلی برای نخستین‌بار، میزبان بین‌المللی باشد.

تنها پیست استاندارد اتومبیلرانی کشور در مشهد به بهره برداری می‌رسد

به گزارش مشهد فوری مهدی سلاطین درخصوص زیرساخت‌های هیئت موتور سواری واتومبیلرانی اظهار کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر ۸۰ درصد از تنها پیست استاندارد کشور که به نقشه پیست‌های فرمول ۲ شباهت دارد، در مشهد به بهره‌برداری رسیده است.
سرپرست هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی ادامه داد: اگر بتوانیم در یکی دو ماه آتی سرنوشت این پیست را به نتیجه برسانیم، تنها پیست استانداردی خواهد بود که علاوه بر برگزاری مسابقات کشوری در چندین رشته، می‌تواند برای نخستین‌بار، میزبان مسابقات آسیایی و بین‌المللی باشد. امیدوارم بتوانیم شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی در مشهد را نیز مهیا کنیم.
سلاطین ادامه داد: پیست فرمول۲ ثامن‌الائمه که فقط آسفالت آن باقیمانده است، اگر در مسائل مالی و اعتباری با مشکل مواجه نشود تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد. امیدواریم با افتتاح این پیست ورزشکاران خراسانی نهایت استفاده را ببرند و سطح عناوین خود را در مسابقات کشوری ارتقا بخشند.

منبع: ایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها