ناکامی مس در تکرار قهرمانی آسیا

فوتسالیست‌های مس سونگون با ۲ گل برابر ناگویا ژاپن شکست خوردند و نتوانستند به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برسند.

ناکامی مس در تکرار قهرمانی آسیا

مسابقه فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد که طی آن تیم‌های مس سونگون ایران و ناگویا اوشنز ژاپن به مصاف هم رفتند تا دومین بازی را بعد از تقابل در مرحله گروهی برابر هم برگزار کنند.

مس سونگون که در دیدار نیمه نهایی نمایش مقتدرانه و هجومی برابر AGMK ازبکستان ارائه داده و به برتری پُر گل رسیده بود، در بازی امروز مقابل ناگویا ژاپن محتاطانه کار می‌کرد و در حالی که ترس از حمله داشت، در دقیقه ۷ دروازه خود را باز شده دید.

ناگویا ژاپن روی یک حمله سریع از سمت راست زمین و پاس در عرض، با دو دریبل زیبای آنتونیو هیراتا و شوت زمینی او دروازه مس سونگون ایران را باز کرد و بعد از آن نیز دو حمله جدی داشت که درخشش علیرضا صمیمی مانع از رسیدن آنها به گل دوم شد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور که نمایشی متفاوت و ضعیف نسبت به بازی‌های قبل ارائه می‌کردند، در زدن گل تساوی ناکام بودند تا با شکست یک بر صفر مقابل ناگویا ژاپن به رختکن بروند.

سامورایی‌ها که همانند مس سونگون در دو بازی ابتدایی جام باشگاه‌های آسیا به برتری مقابل الظفره امارات و کاظمه کویت رسیده ولی در سومین مسابقه فوتسالیست‌های ایرانی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده بودند، در نیمه دوم بازی فینال هم مدیریت خوبی داشتند تا بتوانند برتری خود را حفظ کنند.

حملات مس با شوت‌های راه دور در زدن گل تساوی حاصلی به همراه نداشت تا اینکه در دقیقه ۳۲ روی یک پاس لاب از کرنر سمت چپ زمین و شوت روی پای ریوهی آندو، ناگویا ژاپن به گل دوم دست یافت.

فوتسالیست‌های ایرانی که در هشت دقیقه پایانی بازی روی به پاور پلی آورده بودند، موقعیت‌های خوبی هدر دادند و از سوی دیگر ناگویا ژاپن نیز یک بار تیرک دروازه تیم مس را به لرزه درآورد ولی این بازی دیگر گلی به همراه نداشت تا شاگردان تقی‌پور با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شوند و نتوانند به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برسند.

مس سونگون بعد از دور گروهی، در مراحل حذفی برابر بانک بیروت لبنان و AKMK ازبکستان به برتری رسیده و ناگویا ژاپن نیز مقابل واموس اندونزی و تای سون نام ویتنام به پیروزی دست یافته بود.

تیم مس سونگون در حالی نتوانست قهرمانی سال گذشته در جام باشگاه‌های آسیا را تکرار کند که ناگویا ژاپن برای چهارمین بار در تاریخ این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا همچنان پُرافتخارترین تیم آسیا بماند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها