آسیب‌دیدگی‌های توقف‌ناپذیر سپیدپوشان/ بیمارستان مادرید!

رئال مادرید در این تابستان شش بازیکنش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

آسیب‌دیدگی‌های توقف‌ناپذیر سپیدپوشان/ بیمارستان مادرید!

زمانی که اعلام کردند گریگوری دوپون از اوایل جولای به کادر رئال مادرید می‌پیوندد کمتر کسی انتظار داشت در مدت یک ماه و نیم بازیکنان آسیب دیده به این تعداد برسد. ادن هازارد به جمع براهیم، آسنسیو، مندی، یوویچ و تیبو کوارتوا پیوست. مهاجم بلژیکی ششمین مصدوم رئال مادرید از پیش فصل لقب گرفت. ۵۰ درصد این آسیب دیدگی‌ها شدید بودند. آسنسیو در دیدار برابر آرسنال رباط صلیبی پاره کرد و یوویچ و کورتوا از مچ پای چپ در دیدار برابر اتلتیکو مادرید و تمرینات آسیب دیدند.

با این حال مصدومیت‌های براهیم، مندی و هازارد عضلانی است. دوپون به مادرید رفت تا تعداد آسیب دیدگی‌ها را کاهش دهد اما تا به امروز در این امر موفق نبوده است. با این حال کاری که بدنساز سابق تیم ملی فرانسه نمی‌تواند انجام دهد متوقف کردن کیلومترها و دقایق در پیش فصل است. یک تحقیق نشان می‌دهد که بازی کردن در هر ۹۶ ساعت شش برابر احتمال آسیب دیدگی را بیشتر می‌کند.

اگر یک نگاه سریع به برنامه تابستانی رئال مادرید بیندازید نباید دوپون را مقصر بدانید. دیدارهای سفیدپوشان برابر بایرن مونیخ (۲۱ جولای)، آرسنال (۲۴ جولای)، اتلتیکو مادرید (۲۷ جولای)، تاتنهام (۳۰ جولای)، فنرباغچه ( ۳۱ جولای)، سالزبورگ ( ۷ آگوست) و رم (۱۱ آگوست) بود. فاصله هر بازی چهار روز بود و این تیم در دو رقابت جام بین المللی قهرمانان و آئودی کاپ شرکت داشت. هیچ یک از بازی‌ها در اسپانیا برگزار نشد.

مساله مادرید یک موضوع عجیب نیست و تیم‌های بزرگ دیگر اروپایی بازی‌ها بیشتری انجام می‌دهند و مسافت‌های بیشتری طی می‌کنند. نیابد فراموش کرد دیدار برابر بایرن و اتلتیکومادرید مانند یک بازی دوستانه نبود و از لحاظ ذهنی آنها را تحت تاثیر قرار داد. این سفرها از لحاظ اقتصادی برای باشگاه موفقیت آمیز بود اما از نظر ورزشی بیش از روشنایی، تاریکی‌های مادرید را نشان داد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها