کواچ: بایرن بدشانس بود که به تساوی رسید

بایرن مونیخ در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا مقابل هرتا برلین به تساوی رسید و نیکو کوواچ، سرمربی بایرن بعد از بازی مدعی شد شانس با تیمش یار نبوده است.

کواچ: بایرن بدشانس بود که به تساوی رسید

بایرن مونیخ در اولین بازی فصل جدید بوندس‌لیگا به مصاف هرتا برلین رفت و در یک بازی پرگل با اینکه رابرت لواندوفسکی دو گل برای باواریایی‌ها به ثمر رساند ولی شاگردان کوواچ در پایان نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 بدست نیاوردند و از اولین دیدار خود در فصل جدید یک امتیاز اندوختند.

بایرن در این بازی فرصت‌های گلزنی زیادی داشت ولی به جز دو گل لواندوفسکی نتوانست از بقیه آنها استفاده کند تا بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان برسد.

نیکو کوواچ در پایان بازی عامل اصلی ناکامی بایرن در کسب سه امتیاز این بازی را بدشانسی اعلام کرد و گفت:" ما در این بازی شانسی که هر تیمی که به آن نیاز دارد را نداشتیم".

کوواچ که معتقد است تیمش رویهم‌رفته عملکرد مثبتی داشته در ادامه صحبت‌هایش گفت:" هرتا برلین در این بازی خوش‌شانس بود که توانست به یک امتیاز دست پیدا کند. ولی آنها خوب دفاع کردند. ما فرصت‌های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم آنها را به فرصت‌های گلزنی صد در صد تبدیل کنیم".

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" حتی قبل از اینکه هرتا آرایش تیمی‌اش را عوض کند ما می‌توانستیم کار را تمام کنیم ولی نمی‌توانم تیمم را به این خاطر سرزنش کنم. بازیکنان ما سعی خودشان را کردند و از تمام وجود مایه گذاشتند. بازی کاملا یک طرفه بود و ما حاکم مطلق میدان بودیم. ولی شانسی که هر تیمی به آن نیاز دارد را نداشتیم. به هرتا تبریک می‌گویم که توانست در مقابل ما در چنین بازی‌ای مقاومت کند. ما باید خیلی زود دو امتیازی که امروز نتوانستیم جمع کنیم را بدست آورده و جبران کنیم".

کوواچ درباره انتقال کوتینیو، ستاره برزیلی بارسا به بایرن مونیخ گفت:" جذب کوتینیو تصمیم مشترک ما در باشگاه بود و از اینکه او به بایرن پیوسته خوشحالیم. ما می‌دانیم او بازیکن بزرگی است. وعده ما به هواداران این است: بازیکنان بزرگ، بازی‌های خوب، با گلهای زیاد و پاس گلهای زیاد. بایرن مونیخ به این ترتیب موفق خواهد شد. من معتقدم کل آلمان به بازیکن بزرگی مثل کوتینیو خوش آمد خواهد گفت. او برای ما بازیکن خیلی خوبی است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها