کنایه رئیس برکنار شده صندوق بازنشستگی به سخنگوی دولت: آقای ربیعی، خداقوت!


25 مرداد 1398 - 22:17
5d56ec2a84efa_2019-08-16_22-17
رئیس برکنار شده‌ی صندوق بازنشستگی کشوری در توئیتی نوشت: به تصمیم جناب رییس‌جمهور برای برداشتن بار مسئولیت از دوش این جوان احترام می گذارم.

سید میعاد صالحی در توئیتر خود به اختلافاتش با وزیر سابق کار هم اشاره کرده است. علی ربیعی که اکنون سخنگوی دولت است، هدف کنایه توئیتری صالحی قرار گرفته است.

در ادامه، توئیت رئیس برکنار شده صندوق بازنشستگی را می خوانید:

رئیس برکنار شده‌ی صندوق بازنشستگی کشوری در توئیتی نوشت: به تصمیم جناب رییس‌جمهور برای برداشتن بار مسئولیت از دوش این جوان احترام می گذارم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d56ec2a84efa_2019-08-16_22-17
25 مرداد 1398 - 22:17

سید میعاد صالحی در توئیتر خود به اختلافاتش با وزیر سابق کار هم اشاره کرده است. علی ربیعی که اکنون سخنگوی دولت است، هدف کنایه توئیتری صالحی قرار گرفته است.

در ادامه، توئیت رئیس برکنار شده صندوق بازنشستگی را می خوانید:

17

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سعیدی 4 0 پاسخ 1398/5/27 -12:06

با سلام قطعا دست قدرت های نفوذ یک روزی رو خواهد شد متاسفانه فساد در شرکت های زیر مجموعه صندوق بی داد میکند . و دست به شخص خاصی میزنی صدای چند نفر بلند میشود . لعنت الله علی القوم الظالمین

سعیدی 3 0 پاسخ 1398/5/27 -12:06

با سلام قطعا دست قدرت های نفوذ یک روزی رو خواهد شد متاسفانه فساد در شرکت های زیر مجموعه صندوق بی داد میکند . و دست به شخص خاصی میزنی صدای چند نفر بلند میشود . لعنت الله علی القوم الظالمین.

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1398/5/26 -12:30

آیا یک نجومی می تواند فساد ها را افشا کند ؟ تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

کاربر ناشناس 1398/5/26 -18:49

آقای مدیر جوان و شجاع شما حکم تسخیر قلوب بازنشستگان مجموعه بالای یک میلیون نفر بازنشستگان را اخذ نمودید . موفق باشيد

arman 5 0 پاسخ 1398/5/26 -12:10

ان شالله در یک جایگاه بالاتر به کارگرفته بشید . در اولین سمت رسمی خود نمره قبولی رو از قلب مردم دریافت کردید .

هروی 4 1 پاسخ 1398/5/26 -09:49

اقای صالحی مدیر جوان و انقلابی که شب توییت کردکه فلان فسادها را افشا خواهم کرد،صبح با کمال تعجب ریس جمهور محترم حکم به برکناری ایشان داد.معلوم است که سازمانی که غرق فساد و رانت بوده است،اگر ایشان باشد،آبرویی برایشان باقی نخواهد ماند.آن هم با این جوان سیدپاک و نترس و انقلابی. البته گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.فقط بدانید که مردم اگاه و روشن هستندومیفهمندکه برکناری ایشان بخاطر مدرکش نبوده که سخنگوی دولت به دروغ گفتند.

کاربر ناشناس 1398/5/26 -18:51

آقای ربیعی سخنگوی دولت تولید کننده ناامیدی شما چرا!!!!!!!!!!!!!

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1398/5/25 -23:22

از اولش معلوم بود

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks