توپ‌های سفید پاکستانی، دغدغه جدید لیگ برتر!

رنگ انتخاب شده برای توپ های لیگ برتر مورد نارضایتی برخی بازیکنان و مربیان فوتبال شده است.

توپ‌های سفید پاکستانی، دغدغه جدید لیگ برتر!

روز گذشته توپ های جدید لیگ برتر در اختیار باشگاه ها قرار داده شد تا در فاصله باقی مانده تا شروع مسابقات تمرینات خود را با این توپ ها برگزار کنند. این توپ ها نیز که تحت لیسانس شرکت آلمانی دربی استار در پاکستان تولید می شود، تقریبا از نظر جنس و وزن مانند توپ هایی است که سال گذشته در لیگ برتر مورد استفاده قرار گرفت اما رنگی که مسئولان برای آن در نظر گرفتند چندان جالب نیست.


رنگ توپ های جدید لیگ برتر کاملا سفید است و این موضوع موجب اعتراض برخی بازیکنان و مربیان شده است. علت اعتراض به رنگ سفید یکدست توپ های جدید این است که در نبردهای هوایی رنگ توپ در نور باعث خطای دید می شود و از طرفی ممکن است بازیکنان توپ ها روی هوا گم کنند. همین امر سبب شده تا برخی تیم ها هنوز تمرینات خود را با توپ های سال گذشته برگزار کنند.


یکی دیگر از مسائلی که باعث نگرانی درباره توپ های جدید شده، برای فصل زمستان است. در گذشته مشاهده کرده ایم که مسئولان سازمان لیگ و در هوای برفی نیز مسابقاتی را با توپ سفید رنگ برگزار کردند و حالا این امیدواری وجود دارد که برای مسابقاتی که در زمستان و در هوای برفی برگزار می شود غیر از رنگ سفید هم توپی در نظر گرفته شده باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها