مهاجری: سپاهان سخت ترین حریف ما بود

نساجی در آخرین بازی تدارکاتی اش برابر تیم مدعی و پرمهره سپاهان در اصفهان با نتیجه یک برصفر به پیروزی رسید تا در فاصله باقی مانده به آغاز لیگ برتر از نظر روحی و روانی نیز در شرایط خیلی خوبی قرار بگیرد.

مهاجری: سپاهان سخت ترین حریف ما بود

شاگردان رضا مهاجری روز گذشته با یک گل زیبا و در یک بازی سنگین تدارکاتی برابر سپاهان مدعی به برتری رسیدند تا نشان دهند یکی از تیم هایی هستند که در لیگ نوزدهم می توانند حرف برای گفتن داشته باشند. این هشتمین بازی تدارکاتی نساجی بود که با وجود مشکلاتی که این باشگاه داشت دوره آماده سازی مناسبی را پشت سرگذاشت. مهاجری سرمربی این فصل نساجی گفت و گویی بعد از برد برابر سپاهان با رسانه باشگاه انجام داده است که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:


*طی ۸ بازی تدارکاتی اخیر، سپاهان سخت‌ترین رقیب ما بود. سپاهان تیم پرمهره و باشخصیتی است که هدایت این تیم را سرمربی کاردانی چون امیر قلعه‌نویی به‌عهده دارد. ما ۴ بازیکن اثرگذارمان را در این بازی در اختیار نداشتیم اما این بچه‌ها با جان و دل تمرین می‌کنند و در بازی با سپاهان، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بدون هیچ واهمه‌ای به مصاف حریف سخت خود رفتند. امیدواریم روند رو به بهبود ما، روز به روز بهتر شود تا نتیجه زحمات شبانه‌روزی‌مان را در لیگ ببینیم. بعد از بازی با سپاهان آنقدر هواداران عزیز برای خداقوت‌گویی با بنده تماس گرفتند که تلفن همراهم خاموش شد. این همه شور، مهر و محبت و مردانگی مردم مازندران، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، حقیقتاً از دیشب که لطف مردم را دیدم، دغدغه‌هایم بیشتر شد و این قول را به همه هواداران می‌دهم که برای سربلندی نساجی از جان مایه بگذارم و ذره‌ای از وقتم را هدر ندهم.


*این برد به لحاظ روانی و خودباوری خیلی به ما کمک کرد و انگیزه همه ما را برای تلاش بیشتر و رفع نقاط ضعف، مضاعف کرد. روزهای سختی را طی کردیم تا امروز تیم به این دوام و قوام برسد، هر چند همچنان نیازمند بهبود در بخش‌هایی هستیم. تا امروز همواره از بازیکنانم تشکر کردم که به احترام ما با همه بلاتکلیفی‌ها، شرایط سخت و نامعلوم، دست از تلاش نکشیدند تا اینکه آقایان صنیعی‌فر و حدادیان دوباره امور باشگاه را به‌دست گرفتند، این دو بزرگوار هم بدون هیچ حمایتی و از جیب شخصی آن هم در این اوضاع اقتصادی تلاش می‌کنند تا مناسب‌ترین شرایط را برای تیم فراهم کنند.


*از روزی اولی که به‌عنوان سرمربی نساجی معرفی شدم، تمام سعیم این بود که تمرینات در مازندران پیگیری شود، حتی چند جلسه تمرین در قائمشهر داشتیم اما شرایط تمرین در قواره یک تیم لیگ برتری نبود و زمین‌های تمرینی از حداقل امکانات مثل رختکن، حمام، اتاق‌های مورد نیاز و ... محروم بودند. شرایط آب و هوایی مازندران به‌گونه‌ای است که ما در ۶ ماه دوم سال، حداقل باید ۳ زمین تمرین را در اختیار داشته باشیم تا خللی در تمرینات‌مان وارد نشود. زمین شهدای ساری و دانشگاه آزاد به ما پیشنهاد شد اما هیچ پیگیری مؤثری انجام نشد، یک مجموعه تمرینی، فارغ از زمین چمن، باید در نزدیکی محل اقامت، سالن وزنه، استخر و سالن غذاخوری قرار داشته باشد. تمرین در مازندران محاسن بسیاری به لحاظ علمی و فنی برای ما دارد، مؤلفه‌های اقلیمی همچون ارتفاع از سطح دریا، میزان رطوبت، شرایط آب و هوایی، میزان اکسیژن و ... بدون شک تأثیر مستقیم بر روی بازیکنان دارد و قطعاً تمرین در خانه، به نفع ماست تا بیشترین بهره را از شرایط میزبانی ببریم. هرچند عده‌ای مدعی‌اند که مهاجری دوست دارد تهران بماند اما در طول تمام ادوار مربی‌گری‌ام در تیم‌های مختلف، تنها یک فصل که به‎عنوان دستیار بودم، تجربه حضور در تهران را داشتم و از این جهت هیچ تعلق خاطری نسبت به این شهر ندارم، محل سکونتم شهر مشهد است، اتفاقاً اگر محل تمرین ما به مازندران انتقال یابد، از همه نظر به نفع خودم است، چون همسرم می‌تواند به گرگان بیاید و در کنار خانواده‌اش باشد و من هم به مادرم نزدیکترم و حق فرزندی را بیشتر می‌توانم به‌جای آورم.


*با هیچ‌کسی در کارم تعارف ندارم، ما باید پا به یک میدان پرخطر بگذاریم، بسیاری از تیم‌ها نجومی بسته شده‌اند و ما با آنها قابل قیاس نیستیم، رقابت سختی در پیش داریم، پس جای بچه‌بازی و شوخی‌بردار نیست، همه این بچه‌ها مثل فرزندانم هستند و همه را به یک چشم نگاه می‌کنم. هر کسی بخواهد از اصول انضباطی و اخلاقی فاصله بگیرد، مطمئن باشید اگر بهترین بازیکن هم باشد، دیگر در دایره فنی ما جایی ندارد، ما فرصتی برای بحث‌های تکراری نداریم و از هواداران خواهش می‌کنم به‌هوش باشند، عده قلیلی با تفرقه‌اندازی و حرف‌های سخیف به‌دنبال دلسرد کردن مالکان و زمین زدن نساجی هستند.

*درباره برخی شایعات درخصوص نحوه جذب بازیکنان باید بگویم اگر خدا را در نظر نگیریم، گزافه‌گویی کار ساده‌ای می‌شود، مردم شاهد بودند که ما در چه شرایطی این تیم را بستیم، با دست خالی؛ این بچه‌ها مردانگی کردند، حداقل ۵ بازیکن بدون مدیر برنامه قرارداد بستند، در حال حاضر دکتر محمودی وکیل باشگاه، در حال بررسی تک‌تک قراردادها هستند و آنهایی که دکتر محمودی را می‌شناسند، می‌دانند که ایشان مو را از ماست بیرون می‌کشند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها