ذوب‌آهن در بازی خانگی هم غریبه بود

شب گذشته تعدادی اندک از هواداران ایرانی به حمایت از ذوب آهن پرداختند.

ذوب‌آهن در بازی خانگی هم غریبه بود

ذوب آهن به عنوان تنها نماینده باقیمانده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته دیدار برگشت خود با الاتحاد عربستان را برگزار کرد. این مسابقه در حالی برگزار شد که مثل بازی رفت دو تیم در زمین بی طرف به میدان رفتند و جالب اینکه در این مسابقه که دوحه میزبانش بود، ذوب آهن پذیرای حریف سعودی شده بود.

نکته قابل توجه در بازی دیشب تعداد کم ایرانی های حاضر در ورزشگاه دوحه بود؛ با اینکه ذوب آهن میزبان این مسابقه بود اما اعضای این تیم در قطر غریبه ای بیش نبودند و هوادارانی که تعدادشان به سختی به 10 نفر می رسید با پرچم ایران حامی ذوب آهن شدند.

به عبارت بهتر ذوب آهن در مسابقه ای که میزبانش بود، نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و در نهایت هم 4 بر 3 مغلوب حریف عربستانی شد تا در مجموع 6 بر 4 قافیه را به الاتحاد ببازد و از دور مسابقات کنار برود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیرحسین
    0

    این حالا شد گزارش. چی می شد اگر از همان اول اینطور بی طرفانه می نوشتید؟ حذف تاریخی، فضاحت اسیایی، شکست سنگین!! اخه این حرفای ناحق اصلا چی به رنگ قرمز اضافه میکنه. فقط نشون میده که یک الف ادم به اسم علی منصور چقدر بزرگه 30 میلیون طرفدار قرمز سوختن از صعودش .. اونم تازه صعودی که بعد از حذف قرمز و آبی ها واقعا ارزش ملی داشت نه فایده شخصی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها