حذف تاریخی منصوریان و ذوب آهن از آسیا

در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان شکست سنگینی را متحمل شد.

حذف تاریخی منصوریان و ذوب آهن از آسیا

بازی برگشت تیم ذوب آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان از ساعت 23:30 در قطر آغاز شد که مسابقه با نتیجه 4 بر 3 به سود الاتحاد به پایان رسید.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود الاتحاد به پایان رسید. به این ترتیب ذوب آهن آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم از این مسابقات حذف شد. علیرضا منصوریان که تیمش را از پلی آف آسیا بدون شکست به این مرحله رسانده بود در مرحله یک هشتم نهایی باخت.

الاتحاد عربستان باید با برنده بازی الاهلی و الهلالعربستان بازی کند.

می توان گفت ذوب آهن با اشتباه کودکانه دروازه بانش محمد باقر صادقی در دقیقه 55 از آسیا حذف شد. دروازه بانی که در نیمه اول مسابقه درخشید اما در ابتدای نیمه دوم با اشتباهی عجیب باعث شد گل دوم الاتحاد به ثمر برسد. او با سایه زنی یک توپ ساده گل دوم حریف سعودی را به ثمر رساند!

علیرضا منصوریان هم که با استقلال سابقه باخت 6 بر یک مقابل العین را داشت یک بار دیگر یک باخت سنگین آسیایی را در کارنامه مربیگری اش ثبت کرد! دومین شکست سنگین و افتضاح آسیایی در کارنامه منصوریان به ثبت رسید.

ذوب آهن در این مسابقه نیز در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 4 بازنده شد.

کارت زرد:عبداله الماکی( الاتحاد) /هادی محمدی (ذوب‌آهن)

کارت قرمز:-

گل: ویکویچ( دقیقه 45) ، باقر صادقی ( گل به خودی) دقیقه 55 ، رومارینهو دقایق 64 و 70برای الاتحاد خمینز( گل به خودی) دقیقه 53 ، هادی محمدی دقیقه 72 ، کریستانتوس دقیقه 83 برای ذوب آهن

ترکیب ذوب آهن ایران:

محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده( از دقیقه 67 میلاد فخرالدینی)، هادی محمدی، حمید ملکی، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، مانوئل کریستانتوس، احسان پهلوان ( دقیقه 48 محمدرضا عباسی) و ارسلان مطهری( از دقیقه 52 علیرضا چراغعلی)

سرمربی: علیرضا منصوریان

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیرحسین
    0

    چقدر شماها ورزشی نویسان خبرگزاری ها حقیر فکر می کنید و در حال عقده گشایی مخاطبان را احمق فرض می کنید. از کی تا حالا باخت 4 - 3 سنگین تلقی میشه؟!!!! به نویسنده نمی گویم چه عقده ای گشودی ولی می گویم همه خوانندگان بهتر از من متوجه میشن. عقده هم عاقبتی ندارد نشون به این نشون که جمله آخر گزارش 6-4 از آب درآمده. گرفتی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها