پیشنهاد سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس به مسوولین :

فرزندانتان را برای تحصیل به چین و روسیه بفرستید نه آمریکا و انگلیس


20 مرداد 1398 - 09:56
5d4f9fc9a8229_5d4f9fc9a8230
حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:بنده معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید فرزندان مسئولان نظام در کشورهای امپریالیستی به‌ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا تحصیل و یا زندگی کنند .

حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:بنده معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید فرزندان مسئولان نظام در کشورهای امپریالیستی به‌ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا تحصیل و یا زندگی کنند چراکه مسئولان این کشورها با جمهوری اسلامی در عناد هستند.

وی افزود: تحصیل و زندگی فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در کشورهایی که با ما سر کینه و دشمنی دارند، باید ممنوع شود، چرا که این کشورها از هر طریقی به دنبال دستیابی به اطلاعات و اسرار کشورمان و ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام نوروزی با تأکید بر اینکه کشور ما از لحاظ علمی هیچ کمبودی ندارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که فرزندان مسئولان به دنبال کسب دانش و تکنیک روز در خارج از کشور هستند، می‌توانند در کشورهای همسو با جمهوری اسلامی چون چین و روسیه تحصیل کنند.

 

حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:بنده معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید فرزندان مسئولان نظام در کشورهای امپریالیستی به‌ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا تحصیل و یا زندگی کنند .

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d4f9fc9a8229_5d4f9fc9a8230
20 مرداد 1398 - 09:56

حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:بنده معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید فرزندان مسئولان نظام در کشورهای امپریالیستی به‌ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا تحصیل و یا زندگی کنند چراکه مسئولان این کشورها با جمهوری اسلامی در عناد هستند.

وی افزود: تحصیل و زندگی فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در کشورهایی که با ما سر کینه و دشمنی دارند، باید ممنوع شود، چرا که این کشورها از هر طریقی به دنبال دستیابی به اطلاعات و اسرار کشورمان و ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام نوروزی با تأکید بر اینکه کشور ما از لحاظ علمی هیچ کمبودی ندارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که فرزندان مسئولان به دنبال کسب دانش و تکنیک روز در خارج از کشور هستند، می‌توانند در کشورهای همسو با جمهوری اسلامی چون چین و روسیه تحصیل کنند.

 

منبع: کیهان

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یزدان 0 1 پاسخ 1398/5/21 -09:03

نه شرقی نه غربی این پیام امام رحمته الله علیه واضح بود .بفکر بچه های فقرا باشید که بااین گرانی بزودی فقط باسواد شدن مختص بچه پولدارهاست به زمان قاجار خوش آمدید

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/5/21 -01:47

یک مرد پیدا شد واقعیت را روشن کند . ما خودمان در تمام رشته ها حتی در سطح دکترا زمینه پیشرفت داریم. تازه آنهای که به اصطلاح برای اندک رشته های،آن هم برای سطح دکترا میخواهند بروند باید بدون گرفتن اقامت دائم باشد و با شرط برگشت چون برای اینها مخصوصا فرزندان معرفی،شده هزینه مضاعف مصرف شده. و باید به وطن خدمت کنند نه از مزایا اینطرف استفاده کنند بعدا بروند آنطرف خرج کنند و استفاده را خارجی ها ببرند این یعنی .....

یه نفر 1 0 پاسخ 1398/5/21 -01:00

بچه های آقایون تخم دو زرده کردن برای مردم که باید با پول مردم برن جای دیگه درس بخونن؟؟؟ خودتون خیال کردین خیلی آقازاده اند!!! از نظر ما یه چیز دیگه اند!!!!

امیر 3 0 پاسخ 1398/5/20 -19:08

حضرت علی ع میفرمایند حکومت باید از مردم بترسد وای بحال مردمی که از حکومت بترسند ، نتیجه میشود سخنرانی بدون حساب کتاب این مرد خدا

گمال 2 0 پاسخ 1398/5/20 -18:06

بیسواد بچه ی خودت داره زبان انگلیسی یاد میگیره بره چین چیککککککار ؟بره افغانستان بهتره.

چنان 1 1 پاسخ 1398/5/20 -18:03

مرگ بر انگلیس امریکا اسراییل,کشورهای شرق و غرب.بگذریم,اموختن علم در انگلیس باشد یا چین,چه ربط دارد؟اگه راست میگین اموزش زبان چینی و روسی جایگزین زبان انگلیسی کنید بی سوادها,بی برنامه ها, بچه ی ایرانی از یک سالگی میره کلاس زبان انگلیسی,از اول راهنمایی اموزش انگلیسی یاد میگیرد,بره چین چکار کنه ؟؟؟؟

یه نفر 1398/5/21 -00:55

نظر ندی هچکس ناراحت نمیشه

گمال 2 0 پاسخ 1398/5/20 -17:54

علم ودانش هیچ محدودیتی ندارد.کم تحریم شده ایم حالا خودمون خودمون تحریم کنیم,بروید علم بیاموزید از هرجای دنیا,اونا میتونن میروند,پس فقرا و مستضعفان بروند؟

سیدحسین میرنجاتی 2 0 پاسخ 1398/5/20 -17:09

سلام بقول وگفته اقای داورزنی سرزمین کفر امریکا وفرانسه وکانادا وانگلیس وبلاد کفر فقط برای فرزندان وخانواده اهای مسلولین محترم نظام جمهوری اسلامی ایران خوب هست ولی برای ملت بدون پول ودرحال مرگ بر امریکا گویان وستیز جویان نه محل کار ونه زندگانی ونه جاسوس شدن امریکا برای ورود ایراییان قانون منع ورود به خاک خود اعلام

کدخدا 1 0 پاسخ 1398/5/20 -16:43

همین الان هواپیما را متوقف کنید

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1398/5/20 -14:12

وای بر آن مردمی که به ابل.... ای مثل شما رأی دادند. بیخود نیست که گفتن خلایق را هر چی لایق.

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1398/5/20 -14:09

آقای نوروزی آیا می‌فهمید چه می‌گویید. کشور روسیه از نظر سواد خیلی پایین تر از ایران است؟ شما لطفا در ارتباط با تخصص خودتان صحبت کنید.

نماینه 5 1 پاسخ 1398/5/20 -13:15

این شده عصاره ملت ،خدا به داد ملت برسد

jason statham 4 0 پاسخ 1398/5/20 -12:44

جناب مرد خدا ان کشورها کمونیست بی خدا هستند چرا برن آنجا امام گفت شوروری از امریکا بدتر است

ملت 1 0 پاسخ 1398/5/20 -12:36

راست می گوید. پدرانشان بی دینند حداقل فرزندان در اینده کمونیست بر می گردند تا به پدانشان ایین حمایت از طبقه کارگر یاد بدهند...

ali 3 0 پاسخ 1398/5/20 -11:49

واقعا باید برای این مردم که صلاح کارشونو دست افرادی از این دست دادن خون گریه کرد اخه مردک خود چینیا و روسها بچه هاشونو برای درس خوندن میفرستن امریکا و اروپا بعد چرا ما باید بچه هامونو بفرستیم که برن اونجا پدرسوخته بازی یاد بگیرن ؟؟ واقعا روسیه و چین کجای علم و دانش دنیا هستن غیر از کپی کاری و پدرسوخته بازی اینو بفهم چون الان روسیه و چین بخاطر منافعشون چسبیدن به شماها خوب نیستن

بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب 3 0 پاسخ 1398/5/20 -11:42

ما داریم به کجا میریم ؟ به قول معرف میگفتن ما شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه ... آخه لامذهب مردم میگه چرا آقا زاده های خودشون در خارج بسر میبرن و مثلن درس میخونن چرا داخل کشور نمیمونن چرا داخل تحصیل نمیکنن یعنی شما نظام تحصیلی داخل رو قبول ندارید شرایط این زندگی در ایران مورد پسند شما نیست ؟ بعد از اینطرف این آقا بلند شده در صحن علنی مجلس میگه برن در چین و روسیه تحصیل کنن """"""" خداوکیلی چه فکری دارن میکنن راجب مردم . خدای باید از دوبار انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بشه این دفعه موشکافانه افراد مجلس و ... انتخاب کنیم که این افراد بی لیاقت مفسد نرن اون بالا برا مردم تصمیم اتخاذ کنن من خودم از انتخاب این افراد بسیار شرمسارم از انتخاب این افراد بی سواد بی فکر و....

هامون 4 1 پاسخ 1398/5/20 -11:03

مگه ایران دانشگاه نداره!!!!!؟؟؟؟ حتما باید آقازاده ها خارج از کشور برن ؟ تو رو به مولا علی ع قسم زمان محمدرضا بیشتر آقا و کاخ و آقازاده داشتیم یا الان !؟ چرا خودشونو تافته ی جدا بافته میدونن از مردم ! چرا ؟

یه نفر 1398/5/21 -00:57

خوب خودشون میدونن جه مملکتی درست کردن دوست ندارن به بچه هاشون اونهم درحالی که درس میخونن سخت بگذره! مرگ خوبه ولی برای همسایه!

روانی 1 1 پاسخ 1398/5/20 -10:53

ما انقد بدبختیم که همه تواین کشور تصمیم میگیرن بچه های شماست میرن میخونن آدمارو از ظاهر حرفاشون قضاوت نکنین روحانیم اینو میگفت دیگه هیچکس اعتماد نداره بتون

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
همه چهره‌هایی که آیت‌الله یزدی آنان را نواخت / از "سلام" هاشمی تا نامه آملی / سناریوی هاشمی‌سازی دوم تا کجا پیش می‌رود؟
اصلاح‌طلبان اشتباهات بزرگی داشته‌اند / جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت نیست / لاریجانی پتانسیل ریاست‌جمهوری را ندارد / روحانی و خاتمی به طور مرتب دیدار می‌کنند / برای شکستن تحریم‌ها به یک دوم خرداد دیگر نیاز داریم
حیات بابک زنجانی در گروی بازگشت ۲میلیارد یورو است / او همچنان در انفرادی است و سلول لاکچری ندارد / اگر وزیر نفت سندی دارد، با صدای بلند اعلام‌کند
زنی که می‌تواند خلبان هواپیما باشد، چرا نتواند راننده موتور باشد / برخی مواجه‌ها با مسائل زنان، جفا به دین است
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید