تعرض زمین خواران به پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش / زمین خواران به دنبال باند فرودگاه! +جزئیات

عده ای از اجیر شدگان یک زمین خوار معروف سرخ رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان ارتش در محمود آباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند.

تعرض زمین خواران به پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش / زمین خواران به دنبال باند فرودگاه! +جزئیات

عده ای از اجیر شدگان یک زمین خوار معروف سرخ رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان ارتش در محمود آباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند که منجر به ضرب و شتم و زخمی شدن تعدادی از کارکنان و سربازان ارتش شد.

جزئیات درگیری در محدوده پادگان نیروی هوایی/ زمین خواران به دنبال باند فرودگاه!

هجوم غیرقانونی و خودسرانه عده‌ای به اراضی پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران، منجر به درگیری با کارکنان و عوامل تامین حفاظت فیزیکی این پادگان شد.
این حمله در زمانی صورت گرفته که سربازان قصد داشتند محدوده باند فرودگاهی را فنس کشی کنند، اما معارضان سنگ، چوب و زنجیر به سمت انها پرتاب کردند که در این میان تعدادی از سربازان و پرسنل نیروی هوایی ارتش مجروح شدند.
به گفته شاهدان، معارضان حتی به محدوده باند این فرودگاه حمله کردند و سربازان برای دفاع از خود اقدام به تیراندازی کردند و بر اثر آن دو نفر از مهاجمان کشته و تعداد دیگری هم زخمی شدند.
در این درگیری که تعدادی از اجیر شدگان و اراذل و اوباش نیز قصد سوء استفاده از موقعیت و تعرض دوباره به حریم پادگانی داشتند، با کمک عوامل نیروی انتظامی عده ای از آن ها دستگیر واجازه تعدی مجدد داده نشد.
بر اساس قانون باند پایگاه نجات خدمه نیروی هوایی ارتش دارای حریم ۴۰ متری است، اما در چند متری باند ساخت و ساز غیر مجاز انجام شده است و عملا این باند پرواز را بلا استفاده کرده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • نهاجا
    0

    نهاجا افتخارایران زمین

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعابایداقتداررانشان دادتاکجانرمش هراوباش ودم کلفتی برای نیروهای نظامی دم تکان میده همه اقتدارارتش رادرک کنند

  • ناشناس
    0

    اگر عاشق کشی رسم و مرام خوبرویان است بکش مارا بکش مارا که دایم عید قربان است.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کدام عاشق؟ کدام خوبرو؟ آدرسو اشتباهی داری میری داداش تعرض به نیروی نظامی یک کشور چیزی کمتر از تعرض به مرز و بوم آن کشور نیست.

  • ناشناس
    0

    کار پرسنل نیروی هوایی بجا بوده این ارذل اوباشان باید درس عبرت بگیرن که به هر کجادست درازی نکنن این زمین خوار لجن راباید به دار مجازات آویزانش کرد

  • مهدی
    0

    درگروه پدافند هوایی بابلسرپارسال یک عده باتراکتوروبیل وتبرامدن فنسوبستن به تراکتوربردن و کم مونده بودتوپ ۲۳م م.هم بکشن ببرن که با ایستادگی سربازان وکادریان محل مواجه میشن ودرگیرمیشن توسینه سرهنگ مملکت میزنن و فحش به سازمان و خانواده پرسنل میدن اینقدرگستاخ هستن ولی با بردباری و بزرگی پرسنل هیچ اتفاق ناگوارتررخ نمیده ولی نیروی هوایی برابر قانون عمل کرده و حق کسانیکه فکر میکنن هرکاری می تونن بکنن همینه

  • علی خانی
    0

    سلام دوستان عزیز موضوع اینجاست که همین نماینده گان بابلسر وعوامل زمین خوار در بابلسر سالهاست برای زمینی که به پرسنل ارتش فروخته شده و فرودگاه بوده مانع تراشی کرده اند و مانع واگذاری آن به پرسنل شده اند حدود ۱۲ سال است که ما را به بهانه های ایجا د فرودگاه بین المللی جهت صادرات وغیره مانع تعیین تکلیف زمین و سهام پرسنل شدن این درحالی است که زمین فوق حتی لوله گاز که از داخل آن گذشته حریم زیادی از زمین را جهت مصرف اهالی بابلسر گرفته است و حتی بعد از سالها خسارتی به پرسنل پرداخت نکرده اند ومابا پرداخت پول بعد ۱۲ سال این نمایندگان مدعی تعدادی زمین خوار شده اند که به یک مکان نظامی با موقعیت خاص تعرض کرداند تا در مواقع حساس وعوامل عیر طبیی کمک رسانی به مردم نیز غیر را غیر ممکن کنند لازم میدانم که نمایندگان بابلسر بگوئیم یا شما سربازی نرفته اید یا حساسیت اماکن نظامی را نمی دانید ویا نحوه و برخورد با متجاوزان ونحوه استفاده از اسلحه را به دلیل معافیت از از سربازی ندیده ویا قوانین محدوده حریم اماکن نظامی را در ایران وجهان نمیدانید امید است که در این موارد قبل از هرگونه اقدام نسنجیده بشتر فکر کنیمودنبال رای مردم به حر قیمتی نباشیم (لازم به ذکر است که رودخانه حریم دارد لوله گاز حریم دارد دریا حریم دارد و اماکن نظامی مخصوصا فرودگاه ها حریم دارند )

  • تنها
    0

    به نام ارتش و به کام ی عده فرصت طلب قضاوتهای بی دلیل و بدون آگاهی با دوتا نظر که قطعا از جانب پرسنل ارتشه سریع قضاوت می کنیم ..مگه میشه زمینی پادگان باشه و بری ادعای مالکیت کنی ...خداوند بزرگ در قرآن می فرماید هر کس جان انسانی را بگیرد گویی جهانی را کشته ...راحت دو نفر رو می کشن زمینش رو غصب می کنن اراذل و اوباش هم خطابش می کنن هیچگاه قاضی پرونده ی ندیده نشویم من خودم همین مورد رو تو تهران مشاهده کردم که بازهم ارتش اینکارو کرده بود

  • ترکاشوند
    0

    بتاجا یا همون بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی همانند به روش روسپی ها با پررویی و زور و قدرت نمایی حتی در پایتخت جمهوری اسلامی هم در منطقه ۲۲ تهران اقدام به تیراندازی و ضرب و جرح و زمینخواری کرده. زمینی که ده ها سال کشاورزی و شخصی بوده رو با زور گرفتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها