لوئیز: کمتر بازیکنی جرات می‌کند از چلسی به آرسنال برود

خرید برزیلی جدید آرسنال عنوان کرد با دل و جرات تصمیم به انتقال به تیم رقیب یعنی آرسنال گرفته است.

لوئیز: کمتر بازیکنی جرات می‌کند از چلسی به آرسنال برود

داوید لوئیز، مدافع با تجربه چلسی که سابقه بازی در تیم پاری سن ژرمن را نیز در کارنامه خود دارد، با آرسنال به توافق رسید تا با جدایی از چلسی به تیم رقیب یعنی آرسنال بپیوندند. بین دو تیم لندنی چلسی و آرسنال کم پیش می‌آید که بازیکنی جابجا شود.

داوید لوئیز درباره حضور در آرسنال گفت: قبول دارم کمتر بازیکنی است که ترجیح بدهد از چلسی برود و پیراهن آرسنال را به تن کند. آنها از این اتفاق می‌ترسند. از الان باید تلاش کنم تا به آرسنال کمک کنم تا در بازی‌های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشد و بتواند پیشرفت خوبی نیز داشته باشد. از الان چرخه جدیدی در زندگی ورزشی من ایجاد شده و خوشحالم پیراهن تیم بزرگی چون آرسنال را به تن خواهم کرد. دوران حضور من در تیم چلسی به پایان رسیده است. همیشه دوست دارم دارم در زندگی چیزهای جدیدی را تجربه کنم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا پیراهن آرسنال را به تن کنم. در مجموع انسانی هستم که چالش‌های جدید را می‌پسندم و به استقبال آنها می‌روم.

مدافع ۳۲ ساله برزیلی ادامه داد: اونای امری در این تصمیم من خیلی تاثیر داشت. من او را می‌شناسم و با هم صحبت کردیم و می‌دانم از زمانی که او به تیم آرسنال پیوسته تغییرات مثبتی را ایجاد کرده است و ساختار تیم آرسنال را متحول کرده است. می‌خواهم در تیم جدیدم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم و کمک کنم که تیم به اهداف بزرگ خود دست یابد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها