خبر خوش برای کارکنان قراردادی دستگاه‌های اجرایی

عضو کمیسیون مشترک اصلاح و قانون خدمات کشوری از تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف نیرو‌های قراردادی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

خبر خوش برای کارکنان قراردادی دستگاه‌های اجرایی

عباس گودرزی عضو کمیسیون مشترک اصلاح قانون خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از قوه قضائیه، دیوان عدالت اداری، دیوان محاسبات، سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور استخدامی و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس جهت نهایی کردن این قانون برگزار شد.

بیشتر بخوانیدطرح اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام وصول شد
وی در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار داشت:طبق مصوبه این جلسه نیرو‌های انسانی در دستگاه‌های اجرایی در مشاغل حاکمیتی و غیر حاکمیتی صرفا باید رسمی و پیمانی باشند و نیروی شرکتی فقط برای امور غیر حاکمیتی غیردائم به کار گرفته شوند.

عضو کمیسیون مشترک اصلاح قانون خدمات کشوری ادامه داد:همچنین بر اساس مصوبه دیگر این جلسه تمام پرداخت‌ها اعم از مستمر و غیر مستمر باید سقف و کف مشخص داشته و پرداخت خارج از آن در حکم تصرف در اموال عمومی و مشمول مجازات خواهد بود.

گودرزی تصریح کرد:همچنین دولت موظف شد ظرف مدت 3 سال حقوق بازنشستگان را تا 90 درصد شاغلین همسان سازی کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد: مصوبات کمیسیون مشترک در امور استخدامی، بازنشستگی و نظام پرداخت‌ها بود که این مصوبات مذکور در جلسه علنی مطرح می‌شود تا مورد بررسی قرار بگیرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • بلوچی
    0

    بنده ۱۰ساله قراردادهیئت وزیران ودرشبکه بهداشت مشغول به کارم باتوجه به روندکارهای اداری درکشورمون احتمال میدم این برنامه تابخواداجرایی بشه من بازنشسته میشم.

  • میترا
    0

    این خبرخوش همچون خبرهای خوش دیگراست که انتظار اجرایی شدنش آدم روفلج می کند.وعده سرخرمن ندهید.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      دوسال پیش کمیسیون اجتماعی مجلس گفت تا آخرشهریور همه نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت میشن.ولی متاسفانه اجرایی نشد.اینم مثل اون وعده های قبلی....

  • یک شهروند
    0

    احسنت و صد احسنت کاش تو ایران انتخابات هر 6ماه یکبار اتفاق میفتاد که عزیزان مجلس برای اینکه یه جورایی بتونن خودشونو دلسوز نشون بدهند و رای جمع کنند بیشتر به فکر تصویب قوانین عام المنفعه باشند بنده خدا چندساله تو مجلسه یکقدم مثبت که هیچ یه کلمه مثبت که به درد مردم بخوره نگفته ولی الان که 6ماه مانده به انتخاباته اینجور دلسوز شده خدا کنه انجام بشه و باز بعد انتخابات مجلس فراموششون نشه باز حدود 5سال دیگه اونم 6ماه مانده به انتخابات بعدی مجلس نیاد بگه ال کردیم و بل کردیم

  • ادمیزاد
    0

    وعده تبلیغاتیه دیگه آهه داریم نزدیک میشیم به فصل انتخابات

  • کاربر ناشناس
    0

    نمی دونم چراحرفتون قابل باورنیست انشالله که اجرابشه.مثبت فکرکنیم

  • صفدرتمی شهرستان بدره
    0

    کارشناسان حقوقی حجمی هستیم ازسال ۹۳مشغول به کارمیباشیم فاقدبیمه درجهادکشاورزی به کارگرفته شده ایم کداستخدامی نداریم شهرستانی یک نفردرایلام وشهرستانهای ایلام ترابه خدامسولین مشکل استخدامی همه حل کنیدمستاجرهستیم همه افرادذکرشده

  • ناشناس
    0

    امیدوارم این خبر خوش واقعیت پیدا کنه اگه خوشبینانه فکر کنیم بهتره انرژی مثبت بدیم تا منفی انشالله که این اتفاق بیفته

  • اکبر باقر زاده افشار
    0

    باسلام واحترام فکر نمی کنم چون نزدیک انتخابات هستش از این شعارها زیاد خواهد بود.

  • م ح
    0

    25 سال است که قراردادی هستم ، نزدیک به انتخابات از این تبلیغ ها می کنند بعد فراموشمون می کنند ، من از این حرفها زیاد شنیده ام ، دیگر موهایم در این 25 سال سفید شده است .

  • داریوش پورکشاورز
    0

    با سلام. نزدیک به هجده سال در امور اب و فاضلاب شهری شهرستان استانه اشرفیه مشغول به کار میباشم. اگر این قانون شامل حال ما میشود چگونه از تصویب ان مطلع شویم.

  • اصغر
    0

    خیله جالبه..نظراتو که نگاه میکنی میبینی هیچکسی امیدوار نیس همه میدونن دم انتخابات شده این حرفارو میرنن

  • علی
    0

    مجلسی ها پارتی دانشگاه پیام نور شده اند که پیمانی شوندخواهشمند هستیم پارتی نیروهای قرارداد کار معین وزارت نیرو هم شوند با تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها