ممنوع‌الخروج هستم

بادامکی : قرعه‌کشی برای مدعی اول قهرمانی نباید فرقی داشته باشد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مدعی اول قهرمانی نباید برایش فرقی داشته باشد که هفته اول با چه تیمی بازی می‌کند یا هفته آخر با چه تیمی بازی می‌کند.

بادامکی : قرعه‌کشی برای مدعی اول قهرمانی نباید فرقی داشته باشد

حسین بادامکی گفت: اکنون در شهر قم هستم، به خاطر مشکلات مالیاتی بابت پول نگرفته از تیم صبای قم، تیمی که که دیگر وجود ندارد ممنوع‌الخروج شده‌ام و به این شهر آمده‌ام تا ان‌شاالله این مشکل حل شود!

وی درمورد حضورش در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر که روز گذشته در شهر مشهد برگزار شد، گفت:به نظرم برنامه خوبی برگزار شد. باید به مسئولان هیات فوتبال استان خراسان رضوی خسته نباشید بگویم اتفاق خوبی افتاد و همین که مسئولان و مدیران تیم‌های مختلف لیگ برتر و همچنین رئیس فدراسیون فوتبال به مشهد آمده بودند می‌تواند به رشد فوتبال در این شهر و همچنین در استان کمک کند. ضمن اینکه از نظر نظم و اجرا هم به نظرم مراسم خوب و شکیلی بود.

بادامکی درمورد قرعه پرسپولیس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت: قرعه پرسپولیس در 6-5 هفته اول سخت است اما فکر می‌کنم در ادامه راه نسبت به بقیه رقبا راحت‌تر می‌شود. به همین خاطر در ابتدای فصل می‌توان گفت کارشان نسبت به بقیه سخت‌تر است. با این حال همه تیم‌ها باید با یکدیگر بازی کنند پرسپولیس مزیتی که دارد این است که نسبت به بقیه هماهنگ‌‌تر است چون ترکیب سال قبلش حفظ شده و بازیکنان تازه جذب شده هم سابقه بازی در این تیم را دارند با توجه به اینکه تیم‌های مدعی دیگر تغییرات زیادی داشتند به نظرم من پرسپولیس این لحاظ جلوتر از رقبایش است. با این حال مدعی اول قهرمانی نباید برایش فرقی داشته باشد که هفته اول با چه تیمی بازی می‌کند یا هفته آخر با چه تیمی بازی می‌کند.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درمورد وضعیت امسال این تیم گفت:پرسپولیس وضعیت خوبی دارد این تیم در سه سال گذشته جام‌های زیادی را برده و همچنین به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.هواداران باید با حمایت‌هایشان مثل سال‌های قبل تیم را رو به جلو ببرند آنها باید از تیم حمایت کنند و اجازه ندهند اتفاقاتی که سال 90 برای ما افتاد و حواشی ایجاد شد تکرار شود. هر وقت هواداران پشت پرسپولیس بودند این تیم نتایج خوبی گرفته و اتفاقات خوبی برایش افتاده است. تنها چیزی که مهم است نام پرسپولیس است و به این توجه نکنند که چه کسی در پرسپولیس هست یا چه کسی نیست.

وی در خصوص حضور کالدرون در پرسپولیس گفت: نباید به این فکر کنیم که کالدرون جایگزین برانکو است هر مربی تفکر و برنامه‌های خودش را دارد باید به او زمان بدهیم تا بتوانیم تفکراتش را در تیم پیاده کند به نظرم او هم می‌تواند تاثیرگذار باشد چرا که بازیکنان خوب و امکانات خوبی را در اختیار دارد.

بادامکی درخصوص قرعه تیم شهر خودرو که نماینده مشهد در لیگ برتر است گفت:کسی به شهر خودرو به عنوان رقیب جدی فکر نمی‌کرد اما اکنون همه به چشم یک مدعی به این تیم نگاه می‌کنند. هواداران این تیم اکنون توقعاتشان بالا رفته و به کمتر از مقام چهارم که فصل قبل بدست آوردند قانع نیستند. این تیم امسال آسیایی است و هواداران انتظارات بیشتری از آن دارند به نظرم امسال کارشان سخت‌تر است چرا که با توجه به نتایجی خوبی که فصل قبل گرفتند امسال همه انتظارات بیشتری از این تیم دارند درمورد قرعه این تیم در یکی دو هفته اول کار سختی دارند اما به نظرم اگر بتوانند از این بازی‌ها نتیجه لازم را بگیرند و لیگ را به خوبی آغاز کنند در ادامه راه هم می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها