دردل‌های دندانپزشک نیکوکار از وضعیت کودک آزاری در کشور ِ

گزارش کودک‌ آزاری خوب است، اما چه کسی پیگیری می‌کند؟ / کودکان بدسرپرست را دریابید

دکتر وحدت احمدی، دندانپزشک نیکوکار اهل تبریز در حرکتی انسان دوستانه و خیرخواهانه علاوه بر تقبل ترمیم دندان‌های آسیب‌ دیده فاطمه، کودک شکنجه ‌شده توسط پدر و نامادری، دیگر هزینه‌های درمان وی را نیز پذیرفت.

گزارش کودک‌ آزاری خوب است، اما چه کسی پیگیری می‌کند؟ / کودکان بدسرپرست را دریابید

به گزارش خبر فوری ، دکتر وحدت احمدی، دندانپزشک نیکوکار اهل تبریز در حرکتی انسان دوستانه و خیرخواهانه علاوه بر تقبل ترمیم دندان‌های آسیب‌ دیده فاطمه، کودک شکنجه ‌شده توسط پدر و نامادری، دیگر هزینه‌های درمان وی را نیز پذیرفت.

طی روزهای گذشته با تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندرماهشهر با خط تلفن ۱۲۳ در مورد کودک آزاری، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی این شهرستان برای بررسی وضعیت کودکان آسیب‌دیده به بیمارستان اعزام شد.
فاطمه کودک ۱۲ ساله‌ای که در شهرک طالقانی بندر ماهشهر توسط پدر و نامادری خود در منزل حبس و موردشکنجه قرار گرفته بود توسط دندان‌پزشک نیکوکار مورد معاینه و درمان قرار گرفت.
دو دندان این کودک آزاردیده توسط نامادری و به وسیله چکش شکسته شده که دکتر وحدت احمدی کار ترمیم رایگان آن را آغاز کرده است.
با توجه به اظهارات عموی سه کودک آزار دیده، پدر و نامادری عوامل این کودک آزاری بوده اند که با حکم دادستان پدر این خانواده دستگیر شد.

در همین راستا دکتر وحدت احمدی به گفتگوی اختصاصی با برنامه مشاور پرداخته است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها