نخستین همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری نخستین همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری خبر داد.

نخستین همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری برگزار می‌شود

نادر فلاحی ، از برگزاری اولین همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری خبر داد و اظهار داشت: نخستین همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت ملی و در مرداد ماه برگزار می‌شود افزود: همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری در 31 مردادماه امسال و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال برگزار می‌شود.

فلاحی با اشاره به جزئیات این همایش بزرگ تصریح کرد: از پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دعوت برای ارسال مقالات خود در حوزه گردشگری و تفریحی به همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری حداکثر تا 20 مرداد ماه دعوت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص محور‌های اصلی این همایش بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات ‏و ارتباطات و سازمان‌های مردم نهاد در توسعه پایدار صنعت گردشگری از جمله محور‌های اولین همایش ملی توسعه پایدار استان اردبیل با محوریت گردشگری است.

وی محور اصلی و اساسی این همایش ملی را توسعه گردشگری دانست و اطهار کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های محلی، خدمات شهری و روستایی، اماکن و بناهای تاریخی و صنعت و منابع معدنی در توسعه پایدار صنعت گردشگری نقش به‌سزایی دارند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها