آیت الله میرباقری در بازدید از خبرفوری: جنگ با غرب ادامه درگیری تاریخی جبهه انبیا است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جنگ با غرب ادامه درگیری تاریخی جبهه انبیا است که در دوره ما به درگیری با تمدن جدید غرب تبدیل شده است.

آیت الله میرباقری در بازدید از خبرفوری: جنگ با غرب ادامه درگیری تاریخی جبهه انبیا است

آیت الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری در بازدید از خبر فوری گفت: غرب با هم افزایی به دنبال ایجاد دهکده جهانی است و به دنبال حاکمیت ایدئولوژی حاکم بر جهان هستند و تمام توان خود را از جنگ فرهنگی تا نظامی گذاشته اند.
وی افزود: در حال حاضر شاهد مرحله جدیدی از انقلاب جهانی هستیم که تاثیر آن بیشتر از انقلاب صنعتی است و به وسیله گسترش فضای مجازی این کار را انجام می‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما برای مقابله باید مقیاس کار خود را تعریف کنیم و در همان مقیاس راهکار ارائه دهیم و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: برخلاف نظرات دیگران که می‌گویند غرب مدیریت علمی دارد؛ غرب دارای مدیریت ایدئولوژیک است و ذیل ایدئولوژی خودشان علم ایدئولوژی تولید کرده‌اند.
وی اذعان کرد: اصلی ترین اصولی که باید در این مسیر داشته باشیم این است که جبهه خودی را از تحت تاثیر قرار گرفتن جبهه دشمن حفظ کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در مقابل حرکت های این چنینی غرب، باید تمدن اسلام را در سبک زندگی ظهور و بروز دهیم؛ کتاب نوشتن و مبلغ تربیت کردن و مسجد ساختن در کشورهای خارجی کار خوبی است اما در حال حاضر دیگر جواب نمی دهد چرا که دشمن ما تمام عرصه ها را مورد پوشش قرار می دهد.
آیت الله میرباقری ادامه داد: رسانه هایی همانند خبر فوری باید اتاق فکری داشته باشند و مدام حول این موضوع که چه جایگاهی در این درگیری تاریخی دارند راهکار ارائه دهند.در غیر این صورت مقیاس درگیری شما کوچک می شود.
وی گفت: رسانه خبر فوری جزو نیروی مولده در متن انقلاب اسلامی به شمار می آید که عدالت خواه، آزاد اندیش، ایده گرا و اهل ایمان هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: بدانید که کجای کار قرار دارید و چه باید انجام دهید؛ تلاش شما باید ایجاد امید و جلوگیری از یاس و افق گشایی باشد.
آیت الله میرباقری بیان کرد: سیاست تنظیم خبر غرب مبتنی بر رشته های تخصصی فراوان است و شما در مقابل این جریان باید به دنبال اخبار مایوس کننده برای آن‌ها باشید.
وی افزود: رسانه ها نباید بگذارند صدایی بالاتر از صدای اسلام بلند شود و خبری از بیرون منجر به درگیری و سوظن در داخل کشور شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جبهه غرب و غربگراها به دنبال تحقیر هستند؛ این که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، تروریستی نیست بلکه جنگ نرم است.
آیت الله میرباقری بیان کرد: جزو وظایف رسانه ها است که جامعه هدف خود را از ایجاد یاس در دشمن و غرب و متهجرین دنیای اسلام قرار دهید و جبهه مقاومت را امیدوار کنید.
وی تاکید کردرسانه ها می توانند با کاهش حجم خبری و بالابردن سیاست های خبری هم تاثیر بیشتری بر اذهان جهانی داشته باشند و هم مخاطبان بیشتری را جذب کنند.
آیت الله میرباقری تاکید کرد: مسلما ایجاد امید و انسجام کار دشواری است اما می توانید با شناخت حساسیت های جامعه جهانی نسبت به ایجاد جنگ روانی در میدان حساسیت‌های آنها اقدام کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • جواد
    0

    انبیا ماشین دولتی با راننده و منزل سازمانی در اختیار خودشون و خانوادشون نبود انبیا از رانت استفاده نمیکردند انبیا بچه خالشون رو رییس و مدیر کل نمیکردند انبیا خانواده و بچه هاشون تابعیت بلاد کفر نداشتند و نمیگرفتند انبیا دروغ نمیگفتند

    نظرات شما -
    • عین الف
      0

      من ایشان را می شناسم باورش شاید سخت باشه اما در قم در منزل یکی از دوستان مستاجرند و زندگی بسیار ساده ای دارند درقم با وسایل جوانان علاقمند به ایشان تردد می کنند بدون هیچ محافظ و راننده و...تلفن را اگرزمان تماس مناسب باشه خودشون جواب می دهند ... دعوت های آدم های عادی را در زمان مناسب با صمیمیت و سادگی می پذیرندبسیار کم خوراک و ساده و بی آلایش هستند بسیار به راهپیمایی اربعین اعتقاد دارند و خیلی چیزهای دیگه اگر از نزدیک کمی با ایشان معاشرت کنید یقینا از سلوک و رفتارشون بهاسلام راهنمایی میشوید ولذت یک عالم مهذب را می چشید ... امیدوارم راضی باشد من این ها را نوشتم یک توصیه از ایشان : حکمت را به کسانی می دهند که کم خواب وکم خوراک و کم حرف باشند

  • رضا مهدوی
    0

    تنها راه موفقیت در این مسیر مبارزه با فساد راههای دیگر وقت تلف کردن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      جهت تحقق ظهور آقا امام زمان، استمرار کثرت دعا(ی غرج) داشته باشیم که به فرموده حضرت، همانا آن ، فرج خود ماست؛ «اللهم هجل لولیک الفرج» .

  • دختر آریایی
    0

    جای مهر روی پیشونی حاج آقا بدجور به سمت اسلام رهنمونمون ساخت......

    نظرات شما -
    • عارف خسته
      0

      تبریک میگم هم دقتت بالاست هم خوب رهنمون میشی

    • اشنا
      0

      اگه یکم ادم گوش شنوا داشته باشه میتونه اینهمه هجمه به ادمای دیندار رو بشنوه ک تا یه کار تو ملا عام انجام میدن همه میگن فلانی ریا کاره و... حالا تو این وضع فرهنگی جامعه, بنظر من یکی از نشانه های اخلاص حاج اقا همینه ک بدون توجه به تعریف یا تکذیب دیگران تکلیف خودشو انجام میده و ابایی نداره اگه همه بگن جای مهر روی پیشونیش بخاطر ریاست! این مقام بنظر من اوج اخلاصه ک تکذیب مردم برات مهم نباشه

  • امامی
    0

    او خواهد آمد زمان تعیین کردن از کذابین است ولی میدانم که آمدنش خیلی نزدیک است

  • علی
    0

    انبیا برای درمان به بلاد کفر نمی رفتند

  • ali
    0

    خدا نکنه جنگ بشه ولی مطمئن هستم که اگر هم بشه آقایون روحانیون حداکثر با کاروان ارسال کمپوت و کنسرو تا یک شهر مونده به منطقه جنگی تشریف میبرن و البته در طول راه ماشین کولر دار و و در هر شهر سور برقرار است . از طرف دیگر شما میفرمائید جنگ با غرب ادامه جبهه انبیا است !!! یعنی شما جزو انبیا هستید ؟ خدای بزرگ همه رو هدایت بکند

  • نگین
    0

    این رژیم از بس کنترل کننده است که درهای فساد رانت اختلاس در ان بیداد کرده چون خفقان بوده سفره ای پهن شده مشغول نشخوار و مردم همه چیز را رصد می کنند با شعارهای تو خالی راه به جایی نمی‌برید شما هم اگر صداقت داشتید ان مهر بر پیشانی را نصب نمی کردی همش شعار حرف مردم خسته اند از این همه بی عدالتی اگر دشمن تراشی نمی کردید که همه خرابکاریها را به کردنش بیندازید نمی دانم چه گلی به سرتان می گرفتید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها