تسنیم مدعی شد نجفی به قصاص محکوم شده اما خبرش را حذف کرد

خبرگزاری تسنیم مدعی شده شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در پرونده قتل متیرا استاد همسر دومش را به قصاص محکوم کرده است.

تسنیم مدعی شد نجفی به قصاص محکوم شده اما خبرش را حذف کرد

درحالیکه وکیل محمدعلی نجفی امروز صبح در مصاحبه‌ای عنوان کرد که هنوز حکم پرونده موکلش صادر نشده و درتلاشند تا نظر خانواده مقتول را برای سازش جلب کنند، خبرگزاری تسنیم ادعا می‌کند که محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به قصاص محکوم شده است.

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در پرونده قتل متیرا استاد همسر دومش را به قصاص محکوم کرد.

این خبرگزاری در گزارش خود چنین نوشته است:

هفتم خرداد امسال بود که محمد شهریاری از به قتل رسیدن "میترا استاد" همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران در ساختمانی مسکونی در منطقه سعادت‌آباد تهران خبر داد.

بررسی‌های برای شناسایی قاتل توسط ماموران قضایی و انتظامی ادامه داشت تا اینکه عصر همان روز ( هفتم خرداد) نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد.

نهایتاً علی القاصی‌مهر؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست پرونده نجفی به اتهام قتل‌ عمد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیرفوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص خبر داد.

پرونده پس از صدور کیفرخواست به مجتمع دادگاه‌های کیفری یک استان تهران ارسال و برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی کشکولی ارجاع شد که شعبه دادگاه 10 روز به وکلای متهم وقت داد تا پرونده را مطالعه و در صورت وجود نقص یا ایراد اعلام کنند.

وکلای نجفی پرونده او را مورد مطالعه قرار دادند و نهایتاً قاضی کشکولی، پس از برطرف کردن نواقص و ایرادات مورد ادعای وکلای نجفی، 9 صبح روز شنبه 22 تیر، نخستین جلسه محاکمه او را برگزار کرد.

دادگاه رسیدگی به پرونده نجفی تا سه جلسه برگزار شد و نهایتاً دادگاه در حکم صادره، قتل میترا استاد توسط شهردار اسبق تهران را عمدی دانست و او را به قصاص محکوم کرد.

گفتنی است خبرگزاری تسنیم چند دقیقه بعد از انتشار خبر خود را حذف کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • سعید اصغری
    0

    قصاص حق مسلم خانواده مقتول است .چه نجفی هاباشند چه من و شما یا هر کس دیگر

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      قصاص حق است ولی اجرای آن برای همه وهمه کس چه خورد چه بزرگ چه شده که عاملان دانشگاه همچون مرتضوی ها

  • استاد بدبخت
    0

    روحانی ودولت فاسدش مانع حکم اعدام جانی می شوند چون از طیف خودشان است

    نظرات شما -
    • احساس
      0

      غلط میکنن

    • محسن
      0

      شما احمدی نژادی ها رو باید تو وان حمام کشت...

    • کاظم
      0

      بايد میلیاردها تومان از این نا مرد گرفت تا پسر خانم استا بتواند زندگی خوبی داشته باشد چون مرحوم خانم استاد فوت شده اعدام نجفي دردی را دعوا نمی کند؟؟؟؟

  • الناز
    0

    اه همسر اولشون دامنگیرش شده. درس عبرتی بشه برای مرادیی که بعد از تحمل یک عمر فشار مادی و معنوی برای ارتقای همسرشون. وبعد هم افات شلوار دوتا شدن و... دور از انتظار نبود. روز هایی که همسر اول روزی هزار بار مرد و زنده شد و کسی مدعی حق نبود اما چوب خدا صدا نداره. استاد که به سزای عملش رسید نجفی هم پشت بند اون چوب طمع ورزی به یک بیوه جوان دنبال مال و قدرت رو خورد. درس عبرت خوبیه برای کسانی که در ابتدای این راه غلط قرار دارند.

    نظرات شما -
    • مینو
      0

      هرکسی صلاح زندگیش بدست خودشه شما برو شوهرتو بچسب تا نپره الکی هم درباره م

    • کاربر ناشناس
      0

      اتاتفاقا این چوب خداست . که صداش خیلی بلنده . تا اصلاح طلبان کلاه شونو قاضی کنن .

  • سید حسین میرنجاتی
    0

    سلام در حکومت اسلامی اولین اقدام اجرای قانون برای جملگی یکسان میباشد میشود عدالت گر حکم شود مست گیرند در شهر کلیه مستان گیرند نه این این است وان ان است این وزیر است ان فقیر است این پول وپارتی دارد ان کسی وپولی ندارد اجرا عدالت دارا وندارد یکی است از علی ع اموز اخلاص عمل به شریعت اسلام هرچند حق باعلی بود ولی رای صادره به ضرر خود را تمکین نمود حال شما بگوید حکومت اسلامی معنی ومفعوم چیست تا ماها انرا لمس کنیم اجرا وصدور حکم نجفی را بایستی به نفع کل اسلام در در گرفت نه فرد ویا گروه وحتی دولت

  • محمد
    0

    امکان ندارد اصلاح طلبان بگذارند نجفی ملعون قصاص شود.(چون نجفی سوگلی اوناست)

  • کاربر ناشناس
    0

    حقشه چشمش کور شه به زن خیانت کردن همینه

  • میشا
    0

    چرا انقد آقای نجفی رو قضاوت میکنید،مگه ما خداهستیم..؟ آقای نجفی هم مثل همه ی ما انسان هستن.همه ی ماهم پیدا وپنهان خطاهای داشتیم وداریم،فقط بااین تفاوت که پرده ی عیب ایشون توی همین دنیاکنار رفته،پرده ی عیب های ماهنوز نه... یه کم از رفتار زشتمون خجالت بکشیم...

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      فقط خدا میدونه برا چی کشته

  • عادل
    0

    بایستی بخدا پناه برد از شر شیطان رجیم خدایا ما را لحظه ای بخودمان وا مگذار .

  • ملت
    0

    همین تسنیمی ها نا مرد در حقیقت این بلا را سر ان بدبخت اوردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها