معرفی کتاب؛

چرا این‌ها را در مدرسه یادم ندادند؟

چرا دانش‌آموزان در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها ملزم به گذراندن دروسی همچون زبان انگلیسی، ریاضی و علوم هستند ولی در عین حال، هیچ نیازی به یادگیری مدیریت پول شخصی احساس نمی‌شود؟!

چرا این‌ها را در مدرسه یادم ندادند؟

"کری سیگل" نویسنده کتاب "چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟" ۵ فرزند دارد. او ابتدا یک سری توصیه‌های پولی برای فرزندانش که در آستانه بزرگسالی بودند تهیه کرد و سپس آنها را در قالب ۹۹ قانون مدیریت پول شخصی در زندگی، به یک کتاب تبدیل کرد.

واقعیت این است که مهارت‌های مدیریت پول شخصی تقریبا در هیچ یک از دوران دبیرستان، دانشگاه و حتی دوره‌های مدیریت MBA آموخته نمی‌شود، علاوه بر این که کتاب‌های این حوزه نیز عمدتا محتوایی بسیار پیچیده و طولانی دارند.

بنابراین کتاب "چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟" را می توان یک اتفاق تازه دانست در عرصه آموزش مدیریت پول به افرادی که حرفه شان تجارت نیست و به ویژه جوانان و نوجوانان.

پشت جلد این کتاب آمده است:
"چرا دانش آموزان در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها ملزم به گذراندن دروسی همچون زبان انگلیسی، ریاضی و علوم هستند ولی در عین حال، هیچ نیازی به یادگیری مدیریت پول شخصی احساس نمی‌شود؟!"

مهدی گازر و مهدی بختیاری، مترجمان این اثر مفید و کاربردی هستند و انتشارات "آوین" ان را منتشر کرده است.

خواندن "چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟" را به کسانی که می خواهند مدیریت پول را به زبانی ساده و کاربردی یاد بگیرند، توصیه می‌کنیم.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • .
    0

    تو مدرسه واموزش وپرورش چیزی که به درد زندگی انسان بخوره تدریس نمیشه.تدریس نمیشه که چطور درست زندگی کنیم.یاد نمیدن طریقه درست زندگی کردنو.فقط۱۲ سال ازعمر جونووپول دولت اولیا رو به باد میدن.من که لیسانسه هستم اما بلد نیستم چطور گلیممو ازاب بکشم بیرون .۴۳ سالم ولی خالی ازبار درست زندگی کردنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها