کریمی قدوسی بالاخره فهرست مدیران دوتابعیتی را منتشر کرد / این افراد احتمالا فقط ایرانی نیستند


1 مرداد 1398 - 17:37
filemanager/7/image_600_337
نماینده جنجالی مردم مشهد که بارها وعده انتشار فهرست مدیران دوتابعیتی را داده بود، امروز بالاخره نام هایی را منتشر کرد.

جواد کریمی قدوسی این فهرست را به عنوان "گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از افراد دارای تابعیت مضاعف، گرین کارت یا اقامت"  به خبرگزاری موج داده است. 

این فهرست به دو بخش تقسیم می شود. بخش نخست مربوط به کسانی است که بر اساس شواهد و قرائن احتمال دو تابعیتی بودن آنها وجود دارد.

بخش دوم مربوط به اسامی مدیرانی است که بر اساس مدارک موجود ظن قوی در مورد دو تابعیتی بودن آنها وجود دارد.

فهرست افرادی که قدوسی مدعی شده بر اساس شواهد و قرائت احتمال داشتن تابعیت مضاعف یا اقامت آنها وجود دارد به این شرح است:

 

 

 

 

 

فهرست افرادی که به گفته نمایند مشهد  بر اساس مدارک موجود ظن قوی برداشتن تابعیت مضاعف یا اقامت آنها وجود دارد به این شرح است:

 

 

 

 

نماینده جنجالی مردم مشهد که بارها وعده انتشار فهرست مدیران دوتابعیتی را داده بود، امروز بالاخره نام هایی را منتشر کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/7/image_600_337
1 مرداد 1398 - 17:37

جواد کریمی قدوسی این فهرست را به عنوان "گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از افراد دارای تابعیت مضاعف، گرین کارت یا اقامت"  به خبرگزاری موج داده است. 

این فهرست به دو بخش تقسیم می شود. بخش نخست مربوط به کسانی است که بر اساس شواهد و قرائن احتمال دو تابعیتی بودن آنها وجود دارد.

بخش دوم مربوط به اسامی مدیرانی است که بر اساس مدارک موجود ظن قوی در مورد دو تابعیتی بودن آنها وجود دارد.

فهرست افرادی که قدوسی مدعی شده بر اساس شواهد و قرائت احتمال داشتن تابعیت مضاعف یا اقامت آنها وجود دارد به این شرح است:

 

 

 

 

 

فهرست افرادی که به گفته نمایند مشهد  بر اساس مدارک موجود ظن قوی برداشتن تابعیت مضاعف یا اقامت آنها وجود دارد به این شرح است:

 

 

 

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 59
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
احمد 2 0 پاسخ 1398/5/8 -19:02

همه بدبختیای این ملتو کشور ازناحیه همین گرین کارتیای وطنفروشه. کریمی قدوسی اگرم افغانی باشه خائن به ایران نیست .اما اقایان ثابت کردن کدخداپرست بودنو وطنفروشیهاشونو. اگه خدا بخاد ظاهرا دوران کدخداپرستی سر اومده.همینطور عمرکدخدای جهانخار ونوکران حلقه بگوشش

dm 1 0 پاسخ 1398/5/6 -00:10

این افراد می خواهند به مملکت ایران خدمت کنند وبا کشورهایی که باما مشکل دارند مقابله کنند .هرگز بااربابانشان درگیر نمیشوند .بابا اینهارابیرون کنید وبندازید تو سطل زباله .ورزشکاران وهنرمندان دوتابعیتی هم همین کاررابکنید چون هر اطلاعاتی که دشمن بخواهد دودستی تقدیم میکنند چون قبلا شرف ودین و حجابشان را براحتی تقدیم کردند .

احمد نارویی از زاهدان 2 4 پاسخ 1398/5/4 -08:46

اقای کریمی شماهم اصالتاافغانستانی هستی چرا مث یه مرد اسم خودتو تولیست وارد نمیکنی تامردم بدونن کارت دلسوزیه ونه سیاسی.

انشاءا...که ی بنده ی خدا 0 2 پاسخ 1398/5/3 -22:13

اصلاً ی خیال خام إ که آمریکا واسرائیل ایران و نظام جمهوری یه اسلامی رو نابود کنه ،،،،،ولی اگه ی روز دیدی که مملکت ونظام جمهوری یه اسلامی نابود که هیچی ،،،، ی چیزی هم اون ورترِ نابود شدن،،،،،،،به زباله دان تاریخ پیوسته ،،،،،،، اونموقع بدون که از کجا آب می خوره.......

انشاءا...که ی بنده ی خدا 1398/5/6 -12:43

اونی که منفی دادی ،چیو میخوای بگی ؟؟؟؟؟؟؟که مثلاًتواین مملکت قحطی یه رجاله واین مردم انقدر بیچاره اند که باید براشون مثل واردات اجناس بُنجُلِ خارجی ازخارج ازاین مملکت رجال سیاسی وارد کنیم. بدبختی اینه که رجال داخلی یه خودمون بعضی هاشون توزرد ازآب درمی یان؛ از رجال خارجی دیگه انتظاری نبایست داشته باشیم که توزرد ازآب درنیان ؛توخود بخوان از این حدیث مُفَصَّل............

مصطفي 3 0 پاسخ 1398/5/3 -07:07

اينا نيازي ب افشاگري نداشت...از اولم مشخص بوده همينه تازه جا خيليا خاليه تو اين ليست فرزندان خانم ابتکار و نوبخت و بقيه دوستان نصف سلبريتي ها هم ک دو تابعيتين بدبخت مردم عادي ک موقع جنگ و کروني وتحريم و انتخابات ديده ميشن...

کاربر ناشناس 1398/5/3 -17:57

این کثافت های دو تابعیتی را باید در چاه توالت انداخت مرگ بر آنها مسئولین مسامحه نکنند

عادل.محمدزاده 2 0 پاسخ 1398/5/2 -19:32

ديگه نيازي نيست جنگ وجدالي در منطقه صورت بگيره همه خارجي تشريف دارن

نیما 2 0 پاسخ 1398/5/2 -18:52

امروز مردم تشنه شفافیت هستند . شفافیت مثل نور میمونه که تو تاریکی انداخته میشه و دیگه کسی نمیتونه تو تارریگی زیر ابی بره (اختلاس ، تابعیت دوگانه و..) . و این شفتفیت حاص نمیشه جز با مسئولین شجاع و رسانه های شجاع که بیان افساگری کنند درست مثل رسانه های امریکایی . البته مشکل اینجاست که رسانه های ما هم ازادی رسانه های اونا رو ندارند

محمد 4 0 پاسخ 1398/5/2 -18:49

انشاله که مملکت پاک بشه از هرچی دو تابعیتی هست

مهران 2 0 پاسخ 1398/5/2 -18:47

صادق زیباکلام تابعیت نداره ؟؟ مشکوکه !

علی 2 0 پاسخ 1398/5/2 -18:46

ماشاله جناب اخووندی. خودش ویلا تو لواسان داره و دختر و عروسش هم که تو امریکا و انگلیس هستند ! بعد این ادم وزیر مسکن مملکت هم بود !

محمد 0 1 پاسخ 1398/5/2 -18:44

قطعا ببشتر از 25 تا قطعی هستند ، احتمالا 2050 تا هستند در دستگاه های مختلف نه 25 تا

نیما 3 1 پاسخ 1398/5/2 -18:42

لعنت بر هر چی مسئول دو تابعیتی و وطن فروش و خائن هست

علی 1 0 پاسخ 1398/5/2 -18:40

عجیبه که نام هیچ نماینده مجلس دو تابعیتی در لیست نیست !

محمد 2 0 پاسخ 1398/5/2 -18:40

این لیست قطعا ناقص هست چون میگفتن 100 نفر قطعی ولی این لیست تنها 25 نفر مناشر شده !!

داود 0 3 پاسخ 1398/5/2 -17:58

به این لیست خیلی ها هم باید اضافه بشه بسیاری تابعیت روس وانگلیس وحتی افغانستان دارن وحالا نقدا آقای کریمی به لیست اضافامیشه با تابعیت افغانستان

مرتضی رشیدی 1 0 پاسخ 1398/5/2 -17:51

چو ایران نباشد، تن من مباد!

محمدی 2 1 پاسخ 1398/5/2 -16:21

اینها همه خدمت گذار مردم هستند !!! البته مردم کشور خودشان!!!

کاربر ناشناس 0 2 پاسخ 1398/5/2 -16:08

بااین احتساب فقط کریمی قدوسی تابعیت کشوردیگری رونداردد!!!!!!

احمدب 1 3 پاسخ 1398/5/2 -15:58

این ادم عقده ای کریمی قدوسی حالا که اصالت افغانی لو رفته داره عقده خالی میکند و لیست موردتایید وزارت اطلا عات نیست

ج.طاهری 4 0 پاسخ 1398/5/2 -15:48

مدیر دولتی دوتابعیتی!!!!! مضحک تر و غیر معقول تر ازین گزینه در ادبیات اداری و سیستم مدیریت کشور نمیتونه باشه!!!! آخه چطور تایید صلاحیت شدن؟ بیچاره مردمی که نشستن تا این قسم آدما براشون کار کنن!!! باز دم نمایندهء مشهد گرم که شهامت داشته و این مطلب رو بروز داده ....ان شالله که نیتش خیر بوده و ان شالله مجلس بیدار بشه و یه مصوبهء درست و درمون برای اخراج افراد دوتابعیتی از کلیهء مشاغل مهم(نه تنها مدیران) وضع کنه...هرچند از این مجلس بعیده...

اصلاح طلبان جاسوس 5 0 پاسخ 1398/5/2 -15:12

به به بب به به پس بگو مملکت چرا پیشرفت نمیکنه در حوزه دولت نگو همشون یا جاسوس هستند یا نفوذی باید از دست این اصلاح طلبان جاسوس و نفوذی یجوری خلاص بشیم به به بب به به

علی دهقانی 3 0 پاسخ 1398/5/2 -15:02

به اینها میگن شریک دزد رفیق قافله قابل توجه کسانی که چشم بسته رای میدن و فقط به لیست نگاه میکنن حتی اگر گرگ در لباس میش باشد نه به سابقه و دلسوزی

ایمان 9 0 پاسخ 1398/5/2 -09:46

سوال من اینه که کسیکه اموال ،بستگان درجه یک ،تابعیت کشور بیگانه را دارد چگونه میتواند با آن کشور در مواقع ضرورت در تخاصم قرار گیرد و از منافع مملکت خود دفاع کند؟

نیما 1398/5/2 -18:29

نه تنها برخورد نمیکنند بلکه خیانت هم میکنند

اکبر 4 0 پاسخ 1398/5/2 -09:37

پس وزارت اطلاعات چطور این افراد رو تایید صلاحیت کرد؟

محمد 1398/5/2 -18:28

وزارت اطلاعات که تایید صلاحیت نمیکنه . اون سازمان مورد نظر تایین صلاحیت میکنه که توش عضو هستن.

رضا 4 15 پاسخ 1398/5/2 -09:14

این آقای قدوسی به نظر بیکارترین افراد مجلس بوده ودرطول زمان نمایندگی فقط نشسته سابقه افراذ رو بیرون میکشیده بابادئست بردار بفکر اون بدبختایی باش که بهت رای دادن که بری قانونگذار باشی

برهان 1398/5/2 -11:43

به نظرم اینکه نفوذی ها رو شناسایی کنیم جلوی خیلی از فساد ها رو میگیره و از خیلی کارها مهمتره

نیما 1398/5/2 -18:39

اسم شفافیت بیکاری نیست استاد !

ناشناس 7 1 پاسخ 1398/5/2 -08:55

مملکت گل و بلبل وزیر اطلاعات فرمودند ما دو تابعیتی در ایران نداریم مملکت داری فقط بر اساس دروغ

محمد 13 0 پاسخ 1398/5/2 -03:29

دیگه معلومه اینا چجوری به کشور ونظام خدمت میکنند.از این کشور میخورن در کشور دیگه سرمایه گذاری میکنند .و ماندن در این کشور باب میلشان نیس.تا اینجور آدما هس مملکت به هیچ وجه پیشرفت نخواهد کرد.

ل. ا 19 5 پاسخ 1398/5/2 -00:13

همش به کنار یک درصد احتمال بدید این لیست صحیح باشه و رئیس جمهور جاسوس دو تابعیتی باشه؟! حالا اگه چنین فرضی اتفاق میوفتاد به نظرتون یه دوتابعینی جاسوس بیشتر از روحانی و دار ودستش میتونستند به این مملکت خیانت کنند واقعا به جز یه خائن کسی میتونه تو هسته ای بتون ریخته باشه و مملکت را شش سال معطل وعده های غرب کنه آیا کسی جز یه خائن میتونه فردی را وزیر راه کنه که افتخارش این باشه که یک واحد مسکونی تحویل نداده آیا جز یه خائن میتونه باغربیها پشت درهای بسته مذاکره داشته باشه و از چند چونش کسی را خبر نکنه بعد تقصیرها را سر رهبر بندازه؟؟؟؟!!! کمی تامل

محمد 1398/5/2 -18:30

هدف برجام خیانت نبود بلکه معامله برای برداشتن تحریم ها از رو گردن مردم بود که متاسفانه ترامپ خرابش کرد

ایران 16 2 پاسخ 1398/5/1 -23:17

این هم از مدیران وبزرگان ،،جمهوری اسلامی هم تابعیت انگلیس را دارد

ناشناس 10 3 پاسخ 1398/5/1 -22:51

نکند خودتم هستی اینهاابروندارن که بخاد ب بادبروداینها خائن هستن چقدر جوان معمن داریم که جانشین این خائنین بشن شما دم ازآبرومزنی میدونی اگرماباآن کشور درگیربشیم این خائنین باید برن کمک اون کشور پس اینها نشرف ونه ندارن

سیاستمدار 1398/5/2 -04:15

هنوز مومن بلد نیست بنویسه نظر کارشناسی میده(معمن)

احمد 1398/5/2 -15:42

مشکل اینه که یا از عربستان پیام میدی، یا از کمپ آلماتی. یکم رو فارسیت کار کن

علی 1398/5/2 -18:31

غلط املایی برای هر کسی پیش میاد اونم تو تایپ گوشی

رضا قلی 10 7 پاسخ 1398/5/1 -22:46

این خبر در برابر گندی که با قانونی نمودن پارتی بازی و‌تشبث جویی و سفله سالاری به سیستم اداری کشور زده اید شبیه یک شوخی ست . اولا کدامیک‌از این لیست اقدامشان به اندازه ضربه ای که شما با توصیه به مدیران فرومایه و خودفروخته فعلی کشور برای انتصاب افراد ناشایست جهت جمع آوری چند رای از فامیل و بستگانشان به روح و روان کارکنان اداری کشور زده اید برای مردم گزنده تر و آزاردهنده تر بوده است ثانیا از شما که جمع آوری لیست افراد مهمترین دغدغه تان شده است خواهشمندیم لیست بالابلندی از مدیران رده های استانی و کشوری خصوصا در شبکه بانکی کشور که توسط هم کیشان شما در مجلس فعلی به نان و نوا رسیده اند هم تهیه و به محضر مردم اطلاع رسانی کنید . آسیب این پدیده شوم از بمب اتم هم برای کشور مخرب تر بوده است جناب نماینده ای که اتفاقا شهامت و شجاعت ذاتی ات را دوست دارم ...

سینا 1398/5/2 -18:33

اولا که بدون مدرک تهمت نزن دوست عزیز ، دوما هر دو به یک اندازه بد هست . نمیتونی یک کار بد رو با یک کار بد دیگه بپوشونی

علی اصغر عباسی 1398/5/2 -21:30

واقعا راس میگی این بنده خدا اصلا مدرکی برای اثبات حرفاس نداره . اصلا چنین چیزی نیس مملکت گل و بلبله . تمام این مدیرایی هم که میبینید شایسته هستن . بخاطر همینم ایران قطب مدیریت جهانه باز خدا رو سکر که کلمه تهمت هست تا همه چی رو باهاش لاپیشونی کنین

ناشناس 7 5 پاسخ 1398/5/1 -22:42

معلوم شد خارجی ها رو اگه سمت بدیم بد نیست لااقل ملاحظات وطنی را نداشته و همه چیز رو رک وپوست کنده به ملت میگن.وقتی مربی اروپایی و نماینده افغانی بهتره چرا مسوولین دیگر کشور را ازخارج وارد نکنیم قانون نقص داره اصلاحش کنید.

ناشناس 13 3 پاسخ 1398/5/1 -21:38

حالا ملت بریزند تو خیابان حی مرگ بر این و ان بگن

مهران 1398/5/2 -18:36

بخاطر چندتا مسئول خائن قرار نیست تمام ارمان انقلاب زیر سوال بره و حرف ها راجب زورگویی امریکا و انگلیس اشتباه باشه

بهلول در گوهر شاد 21 7 پاسخ 1398/5/1 -20:26

زنده باد هم کیش و هم وطن تو اولین هستی که به حرفت عمل کردی. من شهادت می دهم کریمی قدوسی راست گوست و حرفش با عملش یکیست. من هم معنوی و هم مادی هم فکری و هم جسمی به او یاری خواهم رساند.

محمد 21 2 پاسخ 1398/5/1 -20:18

چند سال قبل به عنوان حکم قرار بود زن و شوهری که چهار پنج سالی با هم قهر بودند آشتی دهیم در اثنای صحبت من متوجه شدم اینها یک بچه چند ماهه دارند سئوال کردم و شوهر گفت ما از آن بابت قهر نیستیم حالا شده مثل بعضی از مسئولین ما از آن بابت با امریکا و کانادا و.....قهر نیستند

مجتبی اعلامی 13 0 پاسخ 1398/5/1 -19:53

دمت گرم

sk 22 2 پاسخ 1398/5/1 -19:50

قوه قضائیه چرا با این افراد برخورد قانونی نمیکنه مگه قرار نبود که تو تابعیتی ها از امور دولتی استعفا بدهند . ما اشد مجازات رو برای این افراد که گرگهایی هستند در پوست گوسفند داریم .

کاربر ناشناس 1398/5/2 -06:55

رئیس جمهور اگر ۲ تابعیتی باشد و به مسئولین نظارتی نگفته باشد باید محاکمه گردد