کدام نمایندگان متقاضی عضویت در کمیسیون امنیت‌ملی مجلس هستند+اسامی ؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اسامی نمایندگان متقاضی در کمیسیون امنیت ملی مجلس را اعلام کرد.

کدام نمایندگان متقاضی عضویت در کمیسیون امنیت‌ملی مجلس هستند+اسامی ؟

محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نحوه عضویت نمایندگان متقاضی در کمیسیون متبوعش، گفت: ‌ در جلسه اخیر کمیسیون مباحثی درباره نحوه عضویت اعضای جدید این کمیسیون مطرح شد.

وی افزود: نمایندگانی که متقاضی عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستند باید بتوانند موافقت اعضای کمیسیون مبدا خود را اخذ کنند و سپس کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای را با متقاضیان تشکیل می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در همین راستا، ادامه داد: در این جلسه درخواست متقاضیان با شاخص‌های مورد نیاز برای عضویت در کمیسیون بررسی می‌شود و در نهایت هر نماینده‌ای که بیشترین امتیاز و رأی را از اعضای کمیسیون امنیت ملی کسب کند به عضویت کمیسیون در میآید.

رضایی با بیان اینکه 6 نماینده خواهان عضویت در کمیسیون امنیت ملی هستند، اظهار داشت: حسن کامران نماینده اصفهان، سید جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر، حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب ، روح‌الله حضرت‌پور نماینده ارومیه ، جلال میرزایی نماینده ایلام وهمچنین جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی نماینده تربت‌جام خواهان عضویت در این کمیسیون هستند.

وی تصریح کرد: بیشتر اعضای کمیسیون امنیت ملی نظرشان بر آن است که وقت کافی برای معرفی اعضای جدید این کمیسیون در نظر بگیرند اما باید این افراد به 3 تا 4 سؤال پاسخ دهند.

نماینده مردم خمین در مجلس عنوان کرد: احتمالا رای‌گیری در باره اعضای جدید در جلسه هفته آینده کمیسیون انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها