حجت‌الاسلام پژمانفر: مشهد ظرفیت ساخت شهرک سینمایی تاریخی را دارد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر مشهد با پیشینه تاریخی و فرهنگی خود، ظرفیت ساخت شهرک سینمایی تاریخی را دارد.

حجت‌الاسلام پژمانفر: مشهد ظرفیت ساخت شهرک سینمایی تاریخی را دارد

به گزارش مشهد فوری ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص ساخت سریال و فیلم سینمایی با محوریت امام رضا (ع) در مشهد اظهار داشت: ظرفیت نیروی انسانی، مهم‌ترین ظرفیت در خراسان رضوی است و هنرمندان، بازیگران، کارگردان و فیلمبرداران بسیار خوبی در مشهد وجود دارند که می‌توانند در تولید اثر برای امام رضا(ع) فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: مسئله‌ای که سبب شده ما نتوانیم اثری برای امام رضا (ع) تولید کنیم، بی‌توجهی‌هایی است که با محوریت تهران رخ داده و سبب ایجاد موج مهاجرت گروه‌های کارآمد به‌ سمت تهران شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه پیشینه تاریخی و فرهنگی مشهد ظرفیت ساخت شهرک سینمایی تاریخی را دارد، در خصوص پیگیری تصویب آن در مجلس تاکید کرد: این موضوع به ظرفیت اراده‌ها در کشور وجود دارد.

پژمانفر یادآور شد: تمرکز بالایی که در تهران ایجاد کرده‌اند، سبب شده ما نتوانستیم ظرفیت نیروهای شهرستانی خود را به نمایش بگذاریم، بنابراین باید بتوانیم ظرفیت‌ها را در این زمینه افزایش دهیم.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها