تاج: فوتبال ایران آقای آسیاست

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد که ایران جزو قدرت‌های برتر آسیاست.

تاج: فوتبال ایران آقای آسیاست

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا اظهار داشت: قرعه‌کشی روز چهارشنبه انجام شد و من امروز صبح به تهران رسیدم. روز گذشته هم جلسه‌ای در AFC داشتیم.

وی در مورد گروه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 گفت: به نظرم قرعه‌کشی برای ما می‌توانست مانند گروه A آسان‌تر یا مثل گروه D سخت‌تر از این باشد. به‌هرحال فوتبال ما به همراه کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و... جزو قدرت‌های برتر بوده و فوتبال ما هم آقای آسیاست.

رئیس فدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به صحبت‌های دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسم قرعه‌کشی،‌ خاطرنشان کرد: آقای جان (دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا) در این مراسم اعلام کرد که قرار است این بار مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی به شکل متفاوتی برگزار شوند. البته این مسابقات زیر نظر فیفاست که نایب رئیس فیفا نیز در مراسم قرعه‌کشی آن حضور داشت. علاوه بر آن رؤسای فدراسیون‌ها و سرمربی تیم‌های آسیایی در این قرعه‌کشی شرکت داشتند.

تاج درباره حریفان ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 اظهار داشت: در بازی نخست باید به خارج از ایران برویم. ما با هنگ‌کنگ بازی داریم که تا به حال چهار بار با آنها بازی کرده‌ایم و همیشه پیروز بوده‌ایم. با کامبوج هم دو بار بازی کردیم که آنها را شکست داده‌ایم. کمی با عراق مشکل داشتیم که چهار بار مقابل آنها شکست خورده‌ایم، اما هفت بار هم عراقی‌ها را شکست داده‌ایم و بیشتر با آنها مساوی کرده‌ایم. بحرین هم حریف سر سختی است، اما به‌هر حال سطح فنی ما تفاوت دارد. ما ایران هستیم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها