روسای کمیسیون‌های مجلس امروز با آیت‌الله جنتی دیدار می‌کنند/ نشست بعدی؛ با «رئیس جمهور»

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: روسای کمیسیون‌ها امروز به دیدار دبیر شورای نگهبان می‌روند.

روسای کمیسیون‌های مجلس امروز با آیت‌الله جنتی دیدار می‌کنند/ نشست بعدی؛ با «رئیس جمهور»

الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ، با اشاره به دیدار امروز روسای کمیسیون‌های پارلمان با آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، گفت: بر اساس یک برنامه‌ای که از قبل هم تدوین شده و البته منظم نبوده، روسای کمیسیون‌ها با روسای قوا نشست‌هایی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس ما روز گذشته هم با حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه نشستی را داشتیم و امروز هم با آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مستقل و تأثیرگذار جلسه‌ای خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه روسای کمیسیون‌ها جلساتی را به صورت مرتب با لاریجانی رئیس مجلس برگزار می‌کنند، افزود: جلسه بعدی ما با حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور خواهد بود.

حضرتی تصریح کرد: در این جلسات معمولا مشکلات و مسائلی که نسبت به آن نهاد از سوی مردم در سطح جامعه به نمایندگان مجلس گفته می‌شود را مطرح می‌کنیم، همانطور که روز گذشته هم در جلسه با رئیس قوه قضاییه ما مباحث و گرفتاری‌های مردم در زمینه‌های حقوقی را بیان کردیم و آقای رئیسی هم با حوصله بخشی از مسائل را توضیح و قرار شد دیگر مسائل را هم پیگیری کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • زن پیر
    0

    چرا نطارت مجلس کم شده وهر ایینامه که خلاف قانون از هیاتهای عمومی صادر میشود نطارت نمی نماید وبحقوق زنان که دیوان عدالت بر خلاف قانون صادر و حق الناس وحقوق اناث را تصیع مینمایند توجهی نمیکنند، ؟ من زن خسته از بیعدالتی وعدم اجرای قوانین شرعی و قوانین عادی هستم و جان ندارم برای گرفتن حق بد فعات تردد نما یم!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها