اهتمام به امور بازنشستگان باید مورد توجه مسئولان استان مرکزی باشد

استاندار مرکزی با تاکید بر ضرورت توجه و اهتمام مسئولان نسبت به امور بازنشستگان گفت: ما و جامعه هر چه داریم از پیشکسوتان است، کسانی که سال‌هایِ سال زحمت کشیدند و به عنوان یک نماد خدمت و عنصری که همه‌ جامعه به آن افتخار می‌کند، هستند.

اهتمام به امور بازنشستگان باید مورد توجه مسئولان استان مرکزی باشد

سیدعلی آقازاده شامگاه شنبه در مراسم تکریم بازنشستگان بهزیستی استان مرکزی با اشاره به لزوم قدردانی از زحمات پیشکسوتان همه نهادها وسازمان‌ها اظهار داشت: ما و جامعه هر چه داریم از پیشکسوتان است، کسانی که سال‌هایِ سال زحمت کشیدند و به عنوان یک نماد خدمت و عنصری که همه‌ جامعه به آن افتخار می‌کند، هستند.

استاندار مرکزی افزود: به سبب یک عمر تلاش صادقانه به پیشکسوتان افتخار می‌کنیم، پاسداشت بزرگان و پیشکسوتان از قدیم به عنوان یک فرهنگ بوده و هست که همه به یاد هم باشند و دست هم را بگیرند.

پیشکسوتان و بازنشستگان هویت هر سازمان بوده و باید برای حفظ جایگاه آنها تلاش کرد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در این آیین با اشاره به لزوم توجه به بازنشستگان گفت: حفظ حرمت و کرامت بازنشستگان، تکریم از سرمایه‌های انسانی است چرا که طی سال‌های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نکرده‌اند و خود و همکاران را موظف به حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان عزیز می‌دانم .

زهرا امینی افزود: عِرقِ خدمت، تلاش، صبوری و آرامش و متانت بازنشستگان در کنار اهداف و انگیزه‌های بالای ایشان در طی این مسیر دشوار همواره یاری‌گر اهداف سازمان بوده است.

وی تصریح کرد: در واژه بازنشستگی 3 معنا و 3 حقیقت نهفته است، 30 سال خدمت و کار و فعالیت یک ارزش بزرگ در دین ما و اساس معنویت بوده و به طور کلی انسان‌های دارای معنویت در زندگی تلاش و فعالیتشان بسیار زیاد است، طبق آیات و روایات هر انسانی که نفع برساند مورد برکت و نفع بیشتر می‌شود، بخش مهمی از خدمت مجموعه بهزیستی خدمت به خلق خدا و جامعه هدف است و کوچک‌ترین کار برای مردم دارای جزا و پاداش است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص بازنشستگان فرموده‌اند «بازنشستگان نیروی فعال اندکی پیش کشور هستند که تلاش کردند، زحمت کشیدند و بسیاری از آنان شب و روز و جوانی خود را صرف کار کردند و باید کشور به این تلاش و به این زحمت‌کشی مستمر دوران عمر پاسخ گوید این را هم بدانید که وضع فعلی بازنشستگان در واقع همیشه به صورت یک الگو در مقابل چشم کارکنان فعلی دولت قرار خواهد گرفت، هرچه وضع بازنشستگان بهتر باشد، کارکنان فعلی دولت با دلگرمی بیشتری کار خواهند کرد.»

امینی ادامه داد: ایشان بر تکریم و تجلیل بازنشستگان تأکید و از بازنشستگان خواست امور مهم زندگی را در این دوران به انجام رسانند همانند انقلاب اسلامی که رهآورد دوران بازنشستگی یک پیر خدا‌یافته بود.

وی عنوان کرد: بازنشستگان گنجینه تجربه هستند و سایر پرسنل باید ضمن درک حقیقت و فلسفه وجودی کار در بهزیستی، از عملکرد و سعه صدر آنها در برخورد با جامعه هدف درس بگیرند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: باید پیشکسوتان و بازنشستگان به‌صورت ویژه مورد تکریم و احترام قرار گیرند زیرا آنها هویت هر سازمان بوده و باید برای حفظ جایگاه آنها تلاش کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها