واکنش زیباکلام به سخنان وزیر کشور / فقط یک مورد بگویید که نتیجه رای 24 میلیونی به آقای روحانی باشد


23 تیر 1398 - 10:50
filemanager/7/1428505517626_HEMMAT%20KHAHI-21-th3
زیباکلام به سخنان وزیر کشور درباره اینکه سیاست های نظام توسط مردم اتخاذ می شود واکنش نشان داد.

زیباکلام به سخنان وزیر کشور درباره اینکه سیاست های نظام توسط مردم اتخاذ می شود واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/7/1428505517626_HEMMAT%20KHAHI-21-th3
23 تیر 1398 - 10:50

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 9 9 پاسخ 1398/4/24 -00:54

سلام چیزی که مینویسم رو خوب بخونید. این توییت داره میگه دولت پنهان همه کاره ست نه روحانی با پشتوانه 24 میلیون رای، و هر اتفاقی برای ایران و ایرانی میافته تقصیر همه است جز دولت منتخب مردم. این آقا، فقط داره میگه چرا به روحانی اجازه نمیدید با پشتوانه 24میلیون رای، کاری در جهت خیانت بیشتر انجام بده. در صورتیکه 24میلیون رای واسه ساختن ایرانه نه فروختنش که امثال زیباکلام میخوان. این آدم نه نادانه، نه بیسواد، نه آفتاب پرست نه هیچی. اون یک آدم معتقد و باهوشه که میدونه چطور در راستای آرمانهای خودش که همون خیانت به ملته قدم برداره. همه حرفاش مثل یک زنجیره ست. مهم نیست چن سال دیگه بفهمید دروغ میگفته یا راست، مهم اینه بدونید اون تخمهایی میکاره و بعدا محصولش رو برداشت میکنه.

پربسا 1398/4/24 -05:26

احسنت✔ دقیقا درست و قانع کننده است.

ف.ص 1398/4/25 -00:01

به نظر من این دولت توسط یه مشت عقده ای بیشتر از بقیه دولتها اذیت شده وکسانی که اسمشون دلواپسانه از همه خیانت کار ترن .چرا از حرف راست میرنجین ؟!چون حقیقت تلخه.کجا مردم نظرشون مهم بوده و تصمیم گیرنده بودن برای موضوعات مهم ؟!یه رفراندوم به غیر از ۵۸ بگین؟؟!! امثال تو از همه خیانتکار ترن .شما کم هستین خیلی کم ولی فعالین همه جا که به نظر زیاد بیاین.

سامان 1398/4/25 -18:23

متاسفانه عده ای در ایران، مثل روحانی قبل برنده شدن میگن پناه میبرم به خدا که دهان منتقدان رو ببندم، ولی بعدا دهن منتقدان رو گل میگیرن حتی اگه بهش رای داده باشن یا حتی اگه با حزبشون برنده ش کرده باشن. هرروز شاهدیم از یکی شکایت میکنن چون انتقاد کرده یا خیانتشو برملا کرده، ولی بازم میگن پناه بر خدا اگه دهان منتقدان رو ببندیم

محمدرضا 5 4 پاسخ 1398/4/23 -23:39

سلام وعرض ادب....چرازیباکلام رامی کوبید.اگرحرف حقی می زندبایدتائیدکرد.الان حرف درستی زده آقای روحانی به کدام وعده اش عمل کرده؟ لطفابفرمائید

مهدی م 1398/4/24 -09:46

ایشون از وعده روحانی حرفی نمی زنه. داره القا می کنه دولت در سایه همه کاره است. البته در هر صورت روحانی مقصر این وضعیت نابسامانه داخلی و خارجی امروز است اما اینا دارن توپ رو می اندازن جای دیگه

احمدی 5 7 پاسخ 1398/4/23 -19:51

دوستان، نادانتر وبیسوادتراز این زیبا کلام کسی را میشناسید؟فقط اظهاراتشان برای ابراز وجود است

فمی 4 6 پاسخ 1398/4/23 -16:58

اصلا خود تو بزرگترین آدم اشتباهی ایرانی و بزرگترین سوپاپ اطمینان حکومت ، حرفهای خیلی کم اهمیت تر از حرفهای تو را دیگران حتی در خلوت خود تمی توانند بزنند این چه معنی دارد؟

محمد 4 5 پاسخ 1398/4/23 -16:47

آقاي زيبا كلام مثل شما به آفتاب پرستي شبيه است كه هرلحظه رنگ عوض ميكند، زمان صدرات خودتان را بياد آورديد، يا لباس روحانيتي كه از تن بيرون كرديد ، ديگر حنايتان پيش مردم رنگ و بويي ندارد

خانزادی 6 7 پاسخ 1398/4/23 -15:40

زیباکلام خیلی پروشده رییس جمهوردستوراعدامش رابده ملت کف میزنند

مهدی م 1398/4/24 -09:47

ههه ههه! رییس جمهور ؟؟!!

ف.ص 1398/4/25 -00:04

نیست رئیس جمهور میتونه دستوری هم بده !!!

مردم 13 3 پاسخ 1398/4/23 -13:14

مردم را برای رای دادن هم نمیخواهند.چه برسد به حکومت اشتباه کردی اگه به مردم بود اصلا جنابعالی وزیر نمی شدی ..تقلب که شاخ دم نداره

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
اصلاح‌طلبان اشتباهات بزرگی داشته‌اند / جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت نیست / لاریجانی پتانسیل ریاست‌جمهوری را ندارد / روحانی و خاتمی به طور مرتب دیدار می‌کنند / برای شکستن تحریم‌ها به یک دوم خرداد دیگر نیاز داریم
حیات بابک زنجانی در گروی بازگشت ۲میلیارد یورو است / او همچنان در انفرادی است و سلول لاکچری ندارد / اگر وزیر نفت سندی دارد، با صدای بلند اعلام‌کند
زنی که می‌تواند خلبان هواپیما باشد، چرا نتواند راننده موتور باشد / برخی مواجه‌ها با مسائل زنان، جفا به دین است
دختری که می‌تواند قدرتمندترین زن انگلیس بعد از ملکه شود/ عاشق پیشه یا قدرت‌طلب؟/ کری سایموند؛ نامزد بوریس جانسون واقعا کیست؟
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد