توصیه توئیتری کواکبیان به سران قوا درباره اظهارات خاتمی درخصوص تخلفات انتخابات ۸۸

نماینده تهران از سران سه قوه خواست به نامه محمدرضا خاتمی درباره انتخابات ۸۸ توجه کنند.

توصیه توئیتری کواکبیان به سران قوا درباره اظهارات خاتمی درخصوص تخلفات انتخابات ۸۸

محمدرضا خاتمی اخیرا اعلام کرد که متن دفاعیات خود را در دادگاه رسیدگی به موضوع انتخابات سال ۸۸ برای روسای قوای سه گانه ارسال کرده است.

مصطفی کواکبیان، عضو فراکسیون امید در مجلس دهم امروز در واکنش به نامه‌نگاری خاتمی به سران قوا در توئیتی نوشت: از سران سه قوه انتظار می‌رود جهت انسجام داخلی و برگزاری پرشور انتخابات ۹۸ نسبت به نامه رضا خاتمی درباره انتخابات ۸۸ بی‌تفاوت نباشند و حداقل به دادگاه تجدیدنظر بگویند به دفاعیات ایشان توجه کافی کنند، زیرا تائید شورای نگهبان نمی‌تواند تنها مستند حقوقی برای بی‌توجهی به لایحه دفاعیات باشد.

توصیه توئیتری کواکبیان به سران قوا درباره اظهارات خاتمی درخصوص تخلفات انتخابات ۸۸

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد روشن
    0

    اونی که گفتم چرا بعضی فکر میکنند که اگر حرف نزنند دیگران فکر میکنند که لالند! یکی ایشون! بله شما و هم حزبی ها تون راست میگید! فقط بفرمائید راجع به نافرجامی برجام تون و رکود و گرانی و تحریم چه نظری دارید چه کاری تو این مجلس کردید؟

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    مملکت ما صد تا رئیس جمهور داره هرکسی ازهرجا یه نوایی میده حسین شریعتمداری .احمد خاتمی .علم الهدی و.... نمیزارند مملکت سامون بگیره برجام خیلی هم خوب بود تندروهای لامذهب که فقط به خودشون فکر میکنند 40ساله چند تا رئیس جمهور عوض شده چه گلی به سر مردم ریختن جزاینکه حکومتیان مقدس معاب بی دین مسلمان نما صاحب کاخهاوویلاها ماشینها برجها وشرکتهای میلیاردی شدند وثروت اندوزی واشرافی گری راپیشه کردند وفسادوفحشا بخاطر فقر را برای این ملت نجیب به ارمغان آوردند .خود ملت هم مقصر هستن ا ی حرف ترامپ تمام جنسها را گران میکنند وجدان ندارند خیلی از کاسبها .تحریمها بی نهایت موثر بودند چوب لا چرخ دولت گذاشتن بی اندازه بود .اگر تندروها به فکر مردم بودند کمک دولت میکردند پس به فکر زمین زدن دولت هستن .درنهایت این رژیم کلا باید برود چون به فکر آسایش وارامش مردم نیست فکر حومت کردن به مردم هستن .کاش یه بمب هسته ای میزدند توایران تا همه نابود شوند ونسل نوینی روی کار آید وگند این مقدس معابهای لامذهب بی دین کنده شود که هم ایران ومردم را نابود کردن وهم اسلام را

    نظرات شما -
    • روشن
      0

      اظهار نظرتان به منافقین میخوره نه رزمنده دفاع مقدس! اما اگر روزی رزمنده بودی! ولی این اظهارات دقیق به خواسته و آرزوهای صهیونیست ها و وهابی ها و داعشی ها و یک کلام شیطان بزرگ آمریکا منطبق است. البته این آرزوی نابودی جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهی برد.

  • حسین
    0

    شورای نگهبان خودش متهم است ان وقت چطور قاضی این پرونده شده.این شورا هیچ زمانی بی طرف نبوده و همیشه طرف حکومت و یک طیف خاصی را گرفته .پس کی به طرف مردم سوق پیدا می کند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      شورای نگهبان از یک عده افراد معصوم تشکیل نشده و احتمال اشتباه دارد نه در آنچه تو تهمت میزنی که دورغ بودن ادعای تقلبش را خود آقای خاتمی هم با صوت و نقل قول حتی نزدیکانش رد میکند که اگر هم نکند خودش یک سر ماجرای فتنه ۸۸ است! ایرادت به شورای نگهبان مضحک است مگر جمهوری اسلامی ایران و ملت دو تاست که شورای نگهبان را طرفدار حکومت معرفی میکنی و خود را مدعی مردم میدانی! اگر نفاق و عناد نداری ببین چگونه موضع میگیری یزیدی ولی با نام حسین!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها