خبری خوش برای سربازان

کچل کردن، از سربازی حذف شد

یک مقام مسئول گفت که کچل کردن به عنوان یک سنت قدیمی سربازی حذف شده است.

کچل کردن، از سربازی حذف شد

رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان اجباری برای کچل کردن ندارند.

به این ترتیب، از این پس اندازه موی سر کارکنان وظیفه برای دیپلم و پایین تر در مراکز آموزش شماره ۱۰ و سرباز و سرجوخه در حین خدمت ۱۰ تا ۱۶ همچنین فوق دیپلم و بالاتر در مراکز آموزش ۱۶ و افسر و درجه دار در حین خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سرباز
    0

    خیلی علی یه تصمیم درست وبجا

  • علی
    0

    ددسته

  • دل شکسته
    0

    باز هم طرحی فکورانه از سردار؛مطمئنا دیگه با اینکار تمام ۳میلیون غایب و فراری از فردا برایه اعزام صف میکشن و ازین به بعد هم دیگر نه فراری خواهیم داشت و نه با عدم رغبت و بی انگیزگی نسبت به اجبار و تهدید و تشدید برخورد حضرات روبرو خواهیم بود؛آفرین سردار که نزدیکه ۳۰ سال در سمته محولتون واقعا تغییرات شگرفی بوجود آوردید و هرکس غیر از این بگوید یا صحبت از اصلاحات مثبت،حرفه ای شدنه سربازی،تامین نیروهای نظامی بصورته داوطلبانه و اختیاری بکند به گفته جنابعالی قطعا می خواهد اقدامی ضدملی با تفکرات لیبرالیستی انجام دهد و برخلاف گفته ی برخی از افراده نادان سربازی در آمریکا بعنوان ارتش اوله جهان چون آنها تهاجم را نسبت به تمام کشورهای جهان انتخاب کردن حرفه ای نیست بلکه مزدوریه؛۱۴۸ کشور جهان مشتی کافر؛لیبرال؛عقب افتاده،مزدور،نفهم و... هستند و فقط مدیریت،تدابیر،نگاه منطقی و بروز و مطابق با استانداردهای جهانیه خودتو عشق است سردار.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      واقعا منطق سردار بسیار عالیه. قوانین کاملی در مورد سربازی داریم. یک نمونه اش اینه: کسی که پدر و مادرش طلاق بگیرن میشه کفیل مادرش و معاف میشه ولی کسی که ازدواج کرده و بچه هم داره کفیل زن و فرزند خودش نمیشه و باید به خدمت بره. البته لطف بزرگ سردار بر این افراد هم مشخصه اون هم این که سه ماه به ازای هر فرزند ازش کم میشه و 28 هزار تومان هم به حقوقش اضافه میشه. احسنت به این درایت سرداران ایرانی. احسنت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها